Waarom is hier geen inbreng van vrouwen-leden ?

Subforum Andere praat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dat wil dan zeggen dat je kind-eren, Aki Opa moet zeggen in plaats van Bapak, pappie Emoticon: Shut up! Emoticon: Very funny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 29-05-2006 23:26 maseddi wrote:
Alles bevestigt mijn vermoeden toch wel dat de man met de grootste .l.u.... ....bek de meeste aandacht krijgt van vrouwen, ook die met de grootse bankrekening,.
Tis gewoon Lon hier en Lon daar.

Onbewust zoeken vrouwen toch de sterkste man, met de grootse smoel, etc.
Maar dit erkennen ho maar...
En uiteraard, een typisch vrouwelijke gewoonte: men probeert zo iemand te veranderen.

Ik ben niet jaloers hoor, mijn vrouw wordt deze week 26, en de ouwe lullen op dit forum weten wat het betekent om met een jonge vrouw getrouwd te zijn.
Je moet gewoon een vent zijn met de grootste Ausdauer.

Hallo zeg ....... j/u bent toch niet jaloers aan het worden ....... valt het een beece mee met j/u leeftijd .... toch niet in een 'midlife' beland ....... tjonge, tjonge je laat je wel kennen hˇˇr !!!
'Alles heeft zijn prijs als siLonnie van 'het horizontale werk' spit krijg zal h/u het niet vertellen .... daar is h/u te slim vˇˇr, ya t˘h .......' Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Clown Emoticon: Clown

'Ahu kura ahia, mansia nia'

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

voor alle mannen die zich aangesproken voelen.

Gelul in de ruimte!!!

word er nou echt verwacht dat de tantes hier uitleg gaan geven?

Leven en laten leven !!

Ome Leen ga je gang, als de vrouwtjes tevreden zijn!

Ziel wees blij met je lieve vrouw !

Masseddi, eens word jouw vrouwtje ook ouder en is vraag en aanbod misschien in overeenstemming! Emoticon: Devil
En ED, heb jij ervaring met nederlandse vrouwen? zo niet, lul dan niet uit je nek. Ned. vrouwen hebben ook het eten klaar als hun man van het werk komt en dan vragen ze ook nog hoe de man het gehad heeft. INTERESSE DUS!
Doet een indisch vrouwtje niet(zeg jij) die heeft rendang. Emoticon: Yawn
Potverdorie zit ik toch uitleg te geven en zowaar, ik neem jullie taalgebruik al een beetje over. Emoticon: Very funny
Groeten van tante Yo

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

dutchguy1000
Gebruiker
spacer line

On 30-05-2006 10:18 zieleffe wrote:

Als ze nog seksuele behoeftes heeft op haar 36 jaar dan kan je nu al in calculeren dat het daarna steeds minder wordt.

Ik weet niet of je het weet Ziel, maar de vrouw is met haar 35, 40tigste op haar sexuele hoogte punt, een man is dat rond zijn zestiende.
Het is niet voor niks dat veel oudere mannen goed met jonge meiden sexueel overweg kunnen, die hebben op dat moment ongeveer de gelijke sexuele behoefte. alleen neemt het van de man meer af en van de jonge vrouw neemt het toe.

vaak gaat het om die reden dan ook verkeerd naar een aantal jaren.
Als de man dan 50 60 is, is zijn libido zeker nog meer afgenomen, die van de dan 30 40 jarige vrouw op haar hoogtepunt....

Dus man 40, vrouw 26 = ongeveer gelijke sex behoefte

Greetz

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

On 30-05-2006 13:10 4yoke4 wrote:

Gelul in de ruimte!!!

Leven en laten leven !!

Ome Leen ga je gang, als de vrouwtjes tevreden zijn!

Ziel wees blij met je lieve vrouw !

Masseddi, eens word jouw vrouwtje ook ouder en is vraag en aanbod misschien in overeenstemming! Emoticon: Devil
En ED, heb jij ervaring met nederlandse vrouwen? zo niet, lul dan niet uit je nek. Ned. vrouwen hebben ook het eten klaar als hun man van het werk komt en dan vragen ze ook nog hoe de man het gehad heeft. INTERESSE DUS!
Doet een indisch vrouwtje niet(zeg jij) die heeft rendang. Emoticon: Yawn
Potverdorie zit ik toch uitleg te geven en zowaar, ik neem jullie taalgebruik al een beetje over. Emoticon: Very funny
Groeten van tante Yo

Wie voelt zich hier aangesproken?

Lekker indonesisch eten,

Op zijn tijd naar Java bij de familie (niet te vaak)
Wat moet ik met een hollands/indische vrouw? Op bezoek naar de schoonfamilie in indisch hoodfstad den Haag zeker. PMB'tje bezoeken?

Gelul in de ruimte?
Da's zaadverspilling, doen we niet aan.

Neen, ik ben best tevreden zo,ik ben overigens met een indonesische vrouw getrouwd. en het loopt lekker synchroon

Sweet young thing

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

On 30-05-2006 12:35 AnisJ wrote:

...

Hallo zeg ....... j/u bent toch niet jaloers aan het worden ....... valt het een beece mee met j/u leeftijd .... toch niet in een midlife beland ....... tjonge, tjonge je laat je wel kennen hˇˇr !!!
Alles heeft zijn prijs als siLonnie van het horizontale werk spit krijg zal h/u het niet vertellen .... daar is h/u te slim vˇˇr, ya t˘h ....... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Clown Emoticon: Clown

Wanneer Lon spit krijgt heeft ie op 1 dag al drie vropuwen afgewerkt.
Da's wel zeker.

Wie zegt dat ik jaloers ben? Op wie.
En hoe laat ik me kennen?

Sweet young thing

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 30-05-2006 13:26 maseddi wrote:

...

Gelul in de ruimte?
Das zaadverspilling, doen we niet aan.

Neen, ik ben best tevreden zo,ik ben overigens met een indonesische vrouw getrouwd. en het loopt lekker synchroon

VERSPILLING?
STUUR EEN GEBOORTEBERICHTJE ALS DE NIEUWE SPRUIT ER IS!!!!!!! Emoticon: Yes!

Ik zei toch al, eens is vraag en aanbod gelijk. Emoticon: Puh!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 30-05-2006 13:44 maseddi wrote: Wanneer Lon spit krijgt heeft ie op 1 dag al drie vropuwen afgewerkt.Das wel zeker.

He Mas,

Niet je fantasietjes op mijn gaan projecteren Emoticon: Blush

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 30-05-2006 13:44 maseddi wrote:

...

Wanneer Lon spit krijgt heeft ie op 1 dag al drie vropuwen afgewerkt.
Das wel zeker.

Wie zegt dat ik jaloers ben? Op wie.
En hoe laat ik me kennen?

Jangan ngac˘h , Massedi pura 2 banyak !!!

Munafiq dia !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 30-05-2006 13:10 4yoke4 wrote:
Gelul in de ruimte!!!
Groeten van tante Yo

Zoooooohoooooo............

Tante Yo ontpopt zich hiero als Haaibaai, zou ze soms een snor hebben........

iiiyeee wat eng Emoticon: Devil

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 30-05-2006 15:49 londoh wrote:

...

Zoooooohoooooo............

Tante Yo ontpopt zich hiero als Haaibaai, zou ze soms een snor hebben........

iiiyeee wat eng Emoticon: Devil

Ome Leen,

Leer ik net de taal van de jongens te spreken en dan wens je mij een snor toe.
Moet ik dat beschouwen als een complimence?

Wat een ellende daro nietwaar, maar als ik het nieuws hier bekijk dan komt de hulpverlening op gang en nu maar hopen dat inderdaad de mensen die het nodig hebben geholpen worden en er geen grote strijkstok is
Groeten Yoke

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Londoh als je dit nog leest je gaat naar Holland afreizen.
ik wens je een goede trip selamat Jalan, dan Hati-hati.
Mischien zien wij elkaar wel eens in Amsterdam ik laat het weten wanneer.
Groeten Ziel Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

On 30-05-2006 20:19 4yoke4 wrote:

...

Ome Leen,

Wat een ellende daro nietwaar, maar als ik het nieuws hier bekijk dan komt de hulpverlening op gang en nu maar hopen dat inderdaad de mensen die het nodig hebben geholpen worden en er geen grote strijkstok is
Groeten Yoke

1. Met snor bedoelt Londoh bedoelt zeker niet dat ding onder je neus.

2. De strijkstok is altijd aanwezig en niet weg te denken uit de javaanse krontjongcultuur.
In de tijd van mijn vader niet en nu ook anno 2006 ook niet
Indonesie is een land voor dromers, voor dromerige romantische en gevoelige figuren, konstateer ik nu al ettelijke malen op dit forum.
Maar dergelijke figuren delven in elke maatschappij, het onderspit.
En zeker in een maatschappij die dicht staat bij de natuur.

Iemand vergeleek het zelfs met het wilde westen, waar je je vrij voelt

Maar sering polisinya (de sherrif) berfihak - kong kalikong sama penjahat.

Sweet young thing

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 30-05-2006 22:21 maseddi wrote:

...

1. Met snor bedoelt Londoh bedoelt zeker niet dat ding onder je neus.

2. De strijkstok is altijd aanwezig en niet weg te denken uit de javaanse krontjongcultuur.
In de tijd van mijn vader niet en nu ook anno 2006 ook niet
Indonesie is een land voor dromers, voor dromerige romantische en gevoelige figuren, konstateer ik nu al ettelijke malen op dit forum.
Maar dergelijke figuren delven in elke maatschappij, het onderspit.
En zeker in een maatschappij die dicht staat bij de natuur.

Iemand vergeleek het zelfs met het wilde westen, waar je je vrij voelt

Maar sering polisinya (de sherrif) berfihak - kong kalikong sama penjahat.

Sorry, ik heb geen ding onder mijn neus.

Je konstateerd dat Indonesie een land voor dromers is.
Velen gaan heen met dat idee en zijn nooit in de kampung geweest of hebben het echte leven meegemaakt daar.
Als je een paar weken vakantie daar doorbrengt dan leer je echt niet de echte mentaliteit kennen en hoe moeilijk het voor sommigen is om te leven daar. Het lijkt soms op overleven.
De armen worden steeds armer en de rijken rijker vaak door corrupt te zijn.
Alsje er langer zou wonen en dan echt tussen de bevolking in de kampungs leeft , overleeft , zoals zij zonder stromend water of elektriciteit , een lek dak,weinig inkomen, 's morgens aan de kant van de weg staan te wachten op een vrachtwagen die je misschien meeneemt naar een klus. De oudjes die afhankelijk zijn van het hebben van familie die hun verzorgt en zo kan ik wel doorgaan.
Ik kom al 27 jaar in indonesia en heb dus niet alleen de grote steden gezien met bedelaars, zwart van de uitlaatgassen, op de kruispunten. Rijke lui die hun auto direct op slot doen als ze erlangs rijden en er niets van willen weten, of alleen maar de stranden van Bali en de dure resorts.
Hoe de mentaliteit veranderd is van met name de jongeren die alleen maar denken aan motor en HP.
Als je dat allemaal mee zou maken als toerist die er 3 of 4 weken is dan val je gauw van je grote roze droomwolk af.
En die strijkstok was al aanwezig en bestaat nog steeds en dan niet alleen die strijkstok van de viool van het krontjongorkest.

Salam Yoke Emoticon: Bye bye

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 30-05-2006 20:19 4yoke4 wrote:

...

Ome Leen,

Groeten Yoke

Hi Tante,

Beschouw het maar als een geintje. Morgenochtend laat ik de ellende achter me. Het interesseert me verder ook weinig, ik heb mn best gedaan. Overigens hoor ik niemand meer over die Merapi, die nog steeds zeer actief is. Daarbij komt nog dat in Oost Timor de pleuris echt is uitgebroken.

Vrijdag lekker aan de jenever Emoticon: Shiny

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 30-05-2006 23:20 4yoke4 wrote:

.
Ik kom al 27 jaar in indonesia en heb dus niet alleen de grote steden gezien met bedelaars, zwart van de uitlaatgassen, op de kruispunten. Rijke lui die hun auto direct op slot doen als ze erlangs rijden en er niets van willen weten, of alleen maar de stranden van Bali en de dure resorts.
Salam Yoke Emoticon: Bye bye

Hi Tante,

Dan heb je vast wel gezien hoe hard Indonesia de laatste 10 jaar is veranderd, ondanks dat die 27 jaar alleen vakanties geweest zullen zijn. Ik blijf er bij dat Indonesia een heel ander land tijdens vakantie is dan dat je er leeft. Daar wordt hiero wel eens een beetje licht over gedacht. Ik moet stellen dat ik hier een vrij goed leven heb, niet rijk maar goed. Ik leef vrij simpel, leef in een ruim huis, met een pembantu (ook een Tante) waar ik heel goed mee kan opschieten. Ik zit in goeie handel. Kan me verplaatsen per taksi en vliegtuig, Dit jaar twee vakanties naar de Molukken (inhalen want ik had in drie jaar geen vakantie gehad). En ik kan morgen lekker naar Amsterdam zonder mezelf zorgen te hoeven maken. Jouw ervaring met Indo gaat verder terug dan die van mijn, ik was hier voor het eerst in 1980. Heeft me niet echt gegrepen, was mijn eerste reis naar ZO Azie en ben daarna naar vele andere landen in dit gebied geweest. Sinds 1990 zit ik hier bijna elke dag. Ik heb dat altijd als tijdelijk gevoeld. Ik kan me niet voorstellen om vast hier te zitten, afgezien van alle moeite dat gaat kosten om de juiste papieren te krijgen. Voor het eerst in 12 jaar of zo ga ik voor langere tijd naar NL. In oktober ben ik, insyi'allah hier weer, met de hoop dat ik veel kan reizen, mijn Molukken project is nog lang niet af. Als hetgeen ik in mijn hoofd heb lukt ga ik na een maand of 6 weer terug naar NL. Ik wil hier minder verblijven, ik heb dat inmiddels wel gehad. Echter de dingen die ik doe kan ik niet meer veranderen, want al een belegen lul Emoticon: Shiny dus handel met Indonesia blijft. Voorlopig denk ik aan winter hier zomer in NL. Hoewel de zomer in NL voor bepaalde van mijn activiteiten niet zo OK is, ik zit in de verzamelarswereld en die verzamelaars krijgen zomers geen geld van hun vrouwen want ze moeten naar de caravan. Kom Jan hou nou is je kop over die vervelende munten, altijd hetzelfde met jou Emoticon: Yeah right! Maar Mie....ja hou je waffel maar

Gruces

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Lon, ik heb tot 2 maal toe een verhaal geschreven als antwoord hier aan jou en je gelijk gegeven wat betreft het veranderde indonesie sinds de jaren 80 maar tot 2x toe is het niet verzonden.
Dus nu maar zo even, ik wens je een fijne tijd in Nederland toe en vooral een lekker harinkie want die komen later dit jaar.Vanwege het koude voorjaar waren ze nog niet vet genoeg.
Dus tegen de tijd dat jij in Amsterdam bent zijn ze er misschien wel.
Jan gaat met Mien in Juni lekker cruissen door frankrijk en spanje net voor de meute aan en zie je dan over een week of 5 wel weer op het forum.
De groeten van Tante Yo ( of is het nou Mien) Emoticon: Bye bye

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Jan gaat met Mien in Juni lekker cruissen door frankrijk en spanje net voor de meute aan en zie je dan over een week of 5 wel weer op het forum.

Oh Yoke dus je bent zowat opreis .....Gezellie Emoticon: Puh! . Je kunt ook naar een internet-cafe gaan om hiero tezijn...want anders verlaat de laatste dame dit forum Emoticon: Laugh out loud

Grt,

Sjaak

Live life to the max.......

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 30-05-2006 13:14 dutchguy1000 wrote:

...

Ik weet niet of je het weet Ziel, maar de vrouw is met haar 35, 40tigste op haar sexuele hoogte punt, een man is dat rond zijn zestiende.
Het is niet voor niks dat veel oudere mannen goed met jonge meiden sexueel overweg kunnen, die hebben op dat moment ongeveer de gelijke sexuele behoefte. alleen neemt het van de man meer af en van de jonge vrouw neemt het toe.

Waar heb je dit gelezen?? In de Telegraaf?? Of bij Talpa op de TV gezien? Een vrouw is begin 20 statistisch gezien het meest vruchtbaar (kans van 15% om haar te bezwangeren per cyclus als je als man goed zaad hebt en het een beetje goed timed) en haar vruchtbaarheid neemt snel af zeker na haar 35ste. Vandaar de grote mate van onvruchtbaarheid in Nederland door al die carrierebitchen die kinderen krijgen uitstellen totdat het "opeens niet meer " kan.

Libido bij de man en vrouw wordt bepaald door het gehalte van "vrij testosteron" in het bloed (ook bij de vrouw). Het is dus onafhankelijk van of een vrouw vruchtbaar is of niet.

Ten slotte: libido- en erectieproblemen op latere leeftijd bij de man kennen vaak een medische oorzaak zoals Diabetes, Hartproblemen of Medicijngebruik (betablokkers etc).

Dat een ouwe bok altijd op een groen blaadje valt is puur evolutionair te verklaren, een jonge vrouw geeft de minste kans op problemen tijdens zwangerschap/bevalling en kan lang genoeg het kind opvoeden.

Gracias. Sama sama

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 31-05-2006 19:58 Martin-Solo. wrote:

...

Oh Yoke dus je bent zowat opreis .....Gezellie Emoticon: Puh! . Je kunt ook naar een internet-cafe gaan om hiero tezijn...want anders verlaat de laatste dame dit forum Emoticon: Laugh out loud

Grt,

Sjaak
Ha, die Sjaak, misschien doe ik dat nog wel een keertje, maar dan moeten we eerst een vast stekkie hebben.

voor iedereen die ook met vakantie gaat ,fijne vakantie toegewenst.

vanaf zaterdag zijn wij en route a la Douce France et L┤ Espagne Emoticon: Yes!

Vamos a ver como cual tiempo esta alli.

Au revoir / Adios Yoke Emoticon: Bye bye

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 31-05-2006 21:24 4yoke4 wrote:

...
Ha, die Sjaak, misschien doe ik dat nog wel een keertje, maar dan moeten we eerst een vast stekkie hebben.

voor iedereen die ook met vakantie gaat ,fijne vakantie toegewenst.

vanaf zaterdag zijn wij en route a la Douce France et L┤ Espagne Emoticon: Yes!

Vamos a ver como cual tiempo esta alli.

Au revoir / Adios Yoke Emoticon: Bye bye
Emoticon: Red face Emoticon: Red face Goede vakantie Yoke en neem maar haaientanden mee.

Sjaak -Solo?
Goed zeg Martin een andere broer erbij of een tweeling?

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 31-05-2006 21:36 hagen763 wrote:

...
Sjaak -Solo?
Goed zeg Martin een andere broer erbij of een tweeling?

Nee Umberto, gelukkig geen twee-ling heb alleen maar zussen Emoticon: Yeah right! (wordt tijd dat deze zich ook eens melden in dit topic)

Maar dat had temaken met de namen die in dit topic de laatste tijd werden gebruikt zoals mien,fien,leen enz..dus Sjaak paste daar wel bij Emoticon: Nice

Groetjes,
Eduard...Martin Emoticon: Wink

Live life to the max.......

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 30-05-2006 23:20 4yoke4 wrote:

...

*hoe moeilijk het voor sommigen is om te leven daar. Het lijkt soms op overleven.

*De armen worden steeds armer en de rijken rijker vaak door corrupt te zijn.

*Hoe de mentaliteit veranderd is van met name de jongeren die alleen maar denken aan motor en HP.

Ben wel eens.Het moeilijk om een goed bestaan te kunnen opbouwen als je geen werk of inkomen hebt.

* Kan wel genuanceerder, ik kom vaak als turis in Indosenia , heb daar gewoond , kom in aanraking met bijna alle lagen van de bevolking.Nu nog.
Als ik gaat vergelijken tussen jaren 70 (mijn indosenia tijd) en daarna met mijn nederlandsetijd heb ik kunnen constateren dat er veel werd veranderd in de positieve zin,
Betere inkomenspositie , meer vrijheid/ democratie, toegang tot het onderwijs , de gewone man is mondiger geworden etc .(De nieuwe jvanen kennen geen Kawula - Gusti verhoudingen meer).
Ik kan nog weten wanneer electriciteit naar de desa kwam , waar rumah bilik veranderd werd naar rumah batu , zelfs in de kampung hebt je ook rumah batu bertingkat .
Vroeger hebben de kampung mensen nieteens een fiets(trouwens heb je ook weinig wegen) , maar nu hebben ze listrik , TV met parabola , sepeda motor , Hape etc.En dat binnen een periode van ongeveer 30 jaar.
Dus er is vooruitgang ondanks de kleine excessen.

*klopt . dat veel van de jongeren dat willen.(hoeveel?
Maar het is niet maatgevend voor de andere goed lerende kinderen zonder extreme eisen. Luxe artikelen , alcohol, drugs.)
Het is ook een verschijnsel die overal plaats kan vinden , zelfs in de meeste westerse wereld.(zoals nederland).
In mijn tijd in de jaren 70 in Jakarta , heb ik niet eens een motorfiets .
Gaat soms ook met een fiets naar school ., eventueel met de betja of als ik mazzel heb kan ik meerijden met mijn ouders.
Mijn vader kan als ambtenaar ook geen luxe goederen voor mij kopen zoals een motorfiets.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

Waarom had ik deze topic niet eerder ontdekt,,,

Emoticon: Cooool

maseddi
Gebruiker
User icon of maseddi
spacer line

Ik las in de krant dat de vereniging van internettende huisvrouwen een aantal opblaaspoppen heeft laten testen voor mannen, die vreselijk tekort komen omdat hun vrouwen voortdurend zitten te internetten en te chatten (al dan niet met andere mannen)

Mijn buurman, die gaat nu vreemd met een vrouw van dik over de zestig, zelf is hij zeventig of zo. Zijn vrouw is een verwoede internetster. Je zou verwachten dat ie het met een jong ding zou aanleggen, maar nee hoor...

Van die opblaaspoppen nu werden er een aantal "normale" getest, en ook "moslimopblaaspoppen".

Resultaat van de test: de voorkeur ging naar de normale opblaaspoppen want die moslimdingen bliezen zich vaak vanzelf spontaan op.

Sweet young thing

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,853 pageviews Een website van indahnesia.com