|
|
|
|
|
Nr.1 ergens in Bali
Nr.2 is Plaza Indonesia
Nr.3 lijkt op de kabellift van TMII maar wellicht dat ik er compleet naast zit
|
"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".
|
|
|
|
Met dit topic begint deze site wel erg veel op VvB te lijken
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
1. Een Bonte Avond op Schoolkamp, vandaar 'makkelijk'
2. Een Werkplek, vandaar 'moeilijk'
3. Een Lunch met sambal, vandaar 'pittig'
Lijkt dit wat?
Groeten
Manon
|
|
|
|
|
Weer wat plaatsen om te raden. Dit maal minder moeilijk. Een hint: 't is allemaal op Bali....
|
|
|
|
Nummer twee meen ik me te herinneren was het waterpaleis van Tirtagangga.
|
|
|
|
|
On 17-05-2006 23:13 manon wrote: 1. Een Bonte Avond op Schoolkamp, vandaar makkelijk
2. Een Werkplek, vandaar moeilijk
3. Een Lunch met sambal, vandaar pittig
Lijkt dit wat?
Groeten
Manon
|
|
|
|
|
|
Heel goed Jeroen! klopt helemaal. Eigenlijk was dit de moeilijkste. Dus ik verwacht spoedig antwoord op de rest. Op de foto hieronder staat het rechts midden in het licht gekleurde A vormige object.
|
|
|
|
die andere weet ik niet, die plaat herinnerde ik me nog van bijna 1.5 jaar geleden.
Die laatste zou de ferry naar Lombok kunnen zijn, Padang Bai, maar die boten zullen vast wel ook andere stukjes varen.
|
|
|
|
|
ook helemaal goed! 't is inderdaad Padangbai.
Een hint voor de laatste twee.
De eerste is helemaal in het zuiden de derde in het noorden van Bali.
|
|
|
|
Als die eerste in het zuiden is, dan kan het het gebied zijn waar de tempel staat, bij Uluwatu, daar heb je ook van die muurtjes.. het stikt er van de brutale apen..
die andere kan ik écht niet plaatsen.
|
|
|
|
|
de eerste is Uluwatu en de derde is Lovina
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Bij deze nog een foto van de eerste foto van Rienraket. Volgens mij is dit dus Puri Ubud.
|
|
|
|
Allemaal goed! Jullie zijn geweldig in jullie Indonesia kennis.
Op naar de volgende ronde:
|
|
|
|
De eerste van Rien moet in de kraton van Yogya zijn.
Van de tweede serie van Agung moet nr 2 zijn: Bromo
Nummer 4 zal kucing Agung als boomaap zijn.
Hier een paar van mij, geen Bali ditmaal:
|
|
|
|
|
On 18-05-2006 13:44 Agung wrote: Weer wat plaatsen om te raden. Dit maal minder moeilijk. Een hint: t is allemaal op Bali....
Click to see original image
|
Volgens mij ligt deze ferry op de bodem van de zee bij pulau Rote. Gezonken ongeveer in de maand februari.
|
Bae sonde bae, tanah timor lebe bae
|
|
|
|
On 17-05-2006 20:28 Richy wrote: Nr.1 ergens in Bali
Nr.2 is Plaza Indonesia
Nr.3 lijkt op de kabellift van TMII maar wellicht dat ik er compleet naast zit
|
Nr 2 is idd plaza indonesia
|
|
|
|
|
On 18-05-2006 16:08 Agung wrote: Click to see original image Bij deze nog een foto van de eerste foto van Rienraket. Volgens mij is dit dus Puri Ubud.
|
Jep..klopt..aan het eind van Monkey forest road.!
|
|
|
|
|
foto 1 : Sentosa island ?
laatste foto van mijn eerste reeks is trouwens de Es Teler in Malay Town, Singapore,
|
|
|
|
|
de eerste foto zou in sanur gemaakt kunnen zijn met dat hoge hotel daar op de achtergrond
de 2e is de bromo vulkaan
de 3e weet ik niet, maar ik heb wel ooit ergens zo'n standbeld gezien maar weet niet meer waar.
de 4e is de kat van agung
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
1e Sanur: dat klopt
2e de Bromo: goed
4e dat ben ik zelf in mijn jongere jaren
Ik houd mij aanbevolen voor de oplossing van de derde foto. 't is ergens in het noorden van Bali....
|
|
|
|
On 18-05-2006 19:17 Tikus wrote: ...
Volgens mij ligt deze ferry op de bodem van de zee bij pulau Rote. Gezonken ongeveer in de maand februari.
|
Okee, correctie 't WAS allemaal op Bali....
|
|
|
|
Hi Dangdude, je zegt dat je foto's niet van Bali zijn. Nummer 2 ziet er echter erg Balinees uit.
Gokje: een overblijfsel op Java dan? Deng Plateau?
Je laatste foto is dat 't shiereiland bij Pangandaran?
|
|
|
|
On 22-05-2006 11:17 Agung wrote: 1e Sanur: dat klopt
2e de Bromo: goed
4e dat ben ik zelf in mijn jongere jaren
Ik houd mij aanbevolen voor de oplossing van de derde foto. t is ergens in het noorden van Bali....
|
Dan moet de 3e foto het OCEAN STATUE in SINGARAJA zijn.
Ik ben er eens langsgekomen vorig jaar maar wist niet meer precies waar het stond.
Groeten Yoke
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|