Subforum Andere praat

forum.indonesiepagina.nl 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Waarom er in IndonesiŽ TV, Kranten,enzv op internet alleen video beelden via RealPlayer te zien is?
Via deze site kan je naar alle landen TV programmaís binnen halen.
http://nl.wwitv.com/
Klikken op IndonesiŽ en zie Bali TV,Liputan 6,Metro TV,SCTV,TRI TV,
Ik heb gekeken om het RP binnen te halen,maar je moet banknum, of je creditcard num door geven om 14dgn gratis die af te kunnen spelen.
Is er iemands of velen op dit forum bekend om dit te omzeilen, via een of andere programmaís gratis te downloaden.
Ik heb toch Windows Media Player dat is toch werelds medium?
Via die RealPlayer verplicht bent te betalen wil ik niet, want dat is dan ook principieel voor mij, als is het maar een euro te betalen, terwijl ik al betaalt hebt voor Windows XP. Emoticon: Frustrated
Hoe vinden mede Indahnesia gangers dit? Emoticon: Very funny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Sori Ziel,

Om Indo TV te willen kijken moet je volgens mijn levensmoei zijn, slechter is er op de hele wereld niet

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

On 16-05-2006 15:37 londoh wrote:
Sori Ziel,

Om Indo TV te willen kijken moet je volgens mijn levensmoei zijn, slechter is er op de hele wereld niet
Emoticon: Wink
Ja Lon dat is een kwestie van smaak,maar ook van nieuwsgierigheid.
Wat laten ze zien over zoals nu actueel Suharto.
Hebben ze nu ook een video over,
Maar waarom zij aan die Realplayer hun verbintenis hebben, en niet de wereldse Win. Med.Player, op hun website.
Ze zouden dan ook niet reclame plaatsen als je een beetje wereldse producten wilt tonen.
Dus al die reclame bootschappen worden niet gelezen door hen die alleen via die WMP kunnen bekijken.
Neelie Smit kroeze U weet wel die EU commissaris is hier een voorstander van wegens verstrengeling, en eerlijke concurrentie, maar je buidel moet er aan te pas komen terwijl je al zo veel betaalt overal voor.
Hiero betaal je voor alles ook als je naar Kamer kecil gaat betaal je het water terwijl in IndonesiŽ gratis water oppompt.
Dat maakt het verschil in alles het is maar hoe je het bekijkt, deze bril heb ik nu eenmaal op, misschien aan vervanging toe. Emoticon: Shut up!
Ik wil nog een topic openen over nieuwsgierigheid en jaloersheid . Emoticon: Clown

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Voor een stinkende pisbak op een terminal bis of zo betaal je in Indo ook 2000 Rp, dat is 4 - 6 pisang goreng. Hoeveel kost pissen in NL en hoeveel een gebakken banaan ?? Juist ja dus in NL is sijken veel goedkoper. Ik sta het liefst achter en boom, dan ziet niemand je jongeheer, en daar gaat het toch om bij het sijken toh Emoticon: Shiny Ik ben een wildplasser dus Emoticon: Yeah right!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Nou Lon dat zou ik dan maar afleren want als de tuut je ziet dan zal je nog wel eens een zware boete op kunnen lopen.
In Nederland zijn ze nu strikter je kan je als je te veel gedronken hebt, en je moet hoog nodig zeiken, niet langs de weg gaan staan als politie je betrapt dan kom je in moeilijkheden. Emoticon: Confused

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

On 16-05-2006 15:27 zieleffe wrote:
Waarom er in IndonesiŽ TV, Kranten,enzv op internet alleen video beelden via RealPlayer te zien is?
Via deze site kan je naar alle landen TV programmaís binnen halen.
http://nl.wwitv.com/
Klikken op IndonesiŽ en zie Bali TV,Liputan 6,Metro TV,SCTV,TRI TV,
Ik heb gekeken om het RP binnen te halen,maar je moet banknum, of je creditcard num door geven om 14dgn gratis die af te kunnen spelen.
Is er iemands of velen op dit forum bekend om dit te omzeilen, via een of andere programmaís gratis te downloaden.
Ik heb toch Windows Media Player dat is toch werelds medium?
Via die RealPlayer verplicht bent te betalen wil ik niet, want dat is dan ook principieel voor mij, als is het maar een euro te betalen, terwijl ik al betaalt hebt voor Windows XP. Emoticon: Frustrated
Hoe vinden mede Indahnesia gangers dit? Emoticon: Very funny

Ga voor het Freeware programmatje Real Alternative naar:
http://www.free-codecs.com/dow(...)Real_Alternative.htm

Dit is de klassieke Windows Mediaplayer die de realcodecs ook afspeelt.

Tevens is er ook al alternatief voor alsmaar uitdijende Quicktime het programma QuickTimeAlternative.

Te downloaden vanaf; http://www.free-codecs.com/dow(...)Time_Alternative.htm

Met eerder genoemde RealAlternative is prima het nieuws van Liutan6 te zien.
(al is het geen fullscreen) Emoticon: Wink

Horas

Kepala botak tapi dengan otak

cfvermeersch
Gebruiker
spacer line

Hallo hier anaklondoh, liputan6 is wel degelijk op full screen tezien, links in het bovenhoek zit een verborgen realplayer en je kunt alle formaten inklikken van theater full screen , normaal en double size probeer maar eens want ik kijk elke dag naar het nieuws.

HorasBatak
Gebruiker
User icon of HorasBatak
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.cfvermeersch

Ik bedoelde met : (al is het geen fullscreen) , dat het geen fullscreen op goede kwaliteit weergeeft.

Als je wilt kun je het best op je 22"scherm in Fullscreen bekijken, maar of het dan nog aan te zien is ?????????? Emoticon: Frustrated

Kepala botak tapi dengan otak

claytown
Gebruiker
User icon of claytown
spacer line

Kijk eens op www.semarang.nl/online-asia-radio-tv.html
daar kun je Indonesische TV, Radio kijken, luisteren

hekc0211
Gebruiker
User icon of hekc0211
spacer line

daarbij heb ik ook een website gemaakt met tv kanelen die op andere site nog niet worden aangeboden...

Ook hier zijn ook radio kanalen aanwezig en heb deze uiteraardt getest op werking..

Vele mensen hebben hier plezier van omdat ik ze zelf broadcast via mijn PCH.
Dus geniet ervan en als je niet wil kijken kijk dan niet maar kom niet met opmerkingen..

Dus veel plezier op www.indomaffia.com

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Mooi initiatief Indomaffia.
Misschien is de naamkeuze wat minder gelukkig.

Maar wel veel succes met de blog. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,742,104 pageviews Een website van indahnesia.com