visum

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
patricia12
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Ik heb nog nooit een bericht geplaats maar eens moet de eerste keer zijn zeggen ze.
Wij gaan dit jaar voor de 2de keer naar bali (yippie) en wel in oktober(duurt nog wel even maar okeey)Het is zo,n mooi land en de mensen hebben daar echt ons hart gestolen.
Nu heb ik een vraag en hoop dat iemand hem kan en wil beantwoorden.
Weet iemand hoe het nu precies met het visum zit ofdat het er al door is dat je hem op het vliegveld kan kopen en zoja wat heb je daar voor nodig allemaal.Alvast bedankt voor het beantwoorden.

Groetjes van Patricia Emoticon: Smile

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Patricia join the club...geen koudwatervrees hebben want in dit bruine cafe wordt soms wel flink gevloekt maar de meesten hier hebben een klein hartje.

Wat betreft je vraag: daar is nog steeds veel onduidelijkheid over, sommigen beweren dat het op 1 Juli zou ingaan, geloof ik eigenlijk steeds minder in. Ik zou in ieder geval ff wachten tot ergens in augustus/begin september en dan nog eens kijken of je een visum nodig hebt. Voor die tijd zou het geregeld moeten zijn zou je denken hoewel...de visi en misi van die bananeneters kennende bestaat er ook nog een kans dat het langer op zich laat wachten...

Gracias. Sama sama

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Patricia,

We gaan eerst de zoekfunctie aan je introduceren, deze zit rechtsboven achter het knopje 'search'.

Er zijn genoeg topics over en als je daarin had gekeken had je al snel gezien wat de huidige status us.

Graag daar verder dus.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,751,307 pageviews Een website van indahnesia.com