Studenten visum aanvragen in Singapore

Subforum Het visumgebeuren 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

Hallo hallo!

Ik ben dus weken lang aan het zoeken welke visum bij mij past. Mijn moeder komt uit Bali vandaan, zelf ben ik in Nederland geboren en woon tijdelijk in Zwitserland. Mijn moeder woont nog steeds in NL - mijn vader is NLer, maar leeft niet meer. Mijn vriend woont zelf in Bali en zou dolgraag tijdelijk in Bali willen blijven. En natuurlijk mijn familie woont in Bali, maar wil een beetje afstand van ze houden.

Ingewikkeld allemaal Emoticon: Blush

Ik ben met school gekapt in NL en ben dus naar Swiss gegaan om te werken. Ben het nu zat met mijn werk maar heb nu genoeg geld bij elkaar gesprokkeld om in Indo te blijven. Zelf zou ik weer willen studeren, en dan aan deze school:
http://www.isi-dps.ac.id/denah.html Ook heel graag de taal (want ik kan geen Bahasa Indo Emoticon: So funny ).

Welk soort visum is nu het beste om aan te vragen VIA SINGAPORE (want hier in Bern, Swiss is teveel requirements).?
A. Social Visum via sponsor (mijn vriend) - 6 maanden en dan vernieuwen
B. Studenten Visum via school - 1 jarige visum - opleiding duurd 4 jaar

Bij optie B weet ik totaal niet wat de requirements zijn voor de visa (wat moet ik allemaal afegeven, maandelijkse fees, bank account statements etc.) en graag zou ik ze willen weten.

Mijn moeder is niet zo happy dat ik naar Indo ga, maar goed - ben dus oud genoeg om zelf beslissingen te nemen Emoticon: Smile

Hopelijk weet iemand hier een antwoord op.

Gegroet!

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hoi

DeeCee,
Ik las je bericht en je gekozen studierichting.
Denk dat je nog geen antwoord hebt gekregen op je vraag.
Heb je al een locatie om te verblijven?
Misschien weet ik wel wat voor bijv. in de weekenden als je geen school hebt.
En momenteel verblijven er 2 studentes in Palasari uit Nederland vanm Fontys Hogeschool uit Eindhoven.
Je mag me als je wilt mailen dan kan ik je wat webbers geven.
Groet
Umberto. Emoticon: Sadley

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

Hey Umberto,

Antwoord op mijn vraag heb ik al gekregen. De locatie waar ik tijdelijk verblijf is ook allemaal geregeld.

Maar alsnog bedankt voor de aanbod!

Dewi

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,621 pageviews Een website van indahnesia.com