Huis te huur op Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
102 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Iris8
Gebruiker
spacer line

Opzoek naar een ruim huis in een rustige omgeving in de buurt van Denpasar en stranden, scholen e.d.? Het huis dat wij nu huren komt half mei beschikbaar. Het is een mooi en luxe huis, met alle westerse comfort, telefoonlijn, volledig gemeubileerd met bedden, koelkast, TV e.d. (indien u dat wenst). 3 ruime slaapkamers met AC en veel kastruimte, extra slaapkamer met badkamer voor huishoudelijke hulp. Badkamer heet/koud water met bad en extra badkamer met douche. Het huis ligt vrij in een rustige omgeving, tuin rondom met tempel en vijver, garage en carport. het huis ligt aan het eind van een doodlopende straat, dus geen verkeer. Het huis is direct te huren van de eigenaar. Tot eind sept is de vraagprijs 2,5 miljoen roepiah per maand, daarna i.o. te bepalen met eigenaar.
Gebied: sesetan (nabij haven Benoa en Makro).
Meer info: = edit =

rsmitte
Gebruiker
spacer line

is dit huis nog te huur in 2008.

rsmitte
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Party! ik zou graag willen weten of dit huis nog te huur is anno 2008, met vriendelijke groet R.L.van der Smitte.

rsmitte
Gebruiker
spacer line

mijn vraag heeft u nog niet beantwoordt,met vriendelijke groet r.l.van der smitte

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi smitte,
Ben je niet wat erg ongeduldig ,buitendien interpreteer je m.i. het oorspr. verhaal verkeerd !
Om te beginnen vraag je ongeduldig om een reactie op een posting van bijna 1.5 jaar geleden ! Verder lijkt het mij duidelijk dat de schrijfster gewoon wat over een huis vertelt maar gelijk adviseert een bepaald persoon te benaderen via een ook genoemd emailadres. Dus dat mailadres benaderen lijkt mij zinvoller dan steeds een reminder hier neer te zetten.
Suk6 verder met de hunting.
Rob

Milani
Gebruiker
spacer line

Perfect e-mail adress in the pocket

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

Binnen 20 minuten in 5 soortgelijke topics posten is geen kwestie van informatie verschaffen, maar spammen .
OPMERKING BEHEERDER

Inderdaad, wordt dan ook opgeruimd!

Geplaatst door Jeroen @ 01-04-2009 04:40

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Topic op verzoek Iris8 gesloten.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,785,214 pageviews Een website van indahnesia.com