Politie huren, hoeveel kost dat?

Subforum Java 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik denk dat de mannen in dat geval teveel tijd bezig zijn met het 'bij de politie' of 'bij de immigratie' zijn.. en als je zolang moet wachten op iets dan kan ik prima begrijpen dat het problemen kan opleveren voor die personen Emoticon: Wink

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

oh en ik vergeet iets, mijn lieve echtgenote regelt ook alles voor wat betreft RT en RW aangelegenheden. Dat doet ze prima en ik ben gevrijwaard voor de bijeenkomsten! Das dan weer mooi meegenomen dacht ik zo.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Sieb ,
leuk te lezen dat je ondanks " kleine" ergenissen nog steeds positief staat .
Nog vele leuke jaren daarO.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Elsbeth mbt : Weet iemand daar wat van (hallo sociologen)?
Alleen maar sociologen , mogen ongeschoolde kletsologen ook een licht werpen ? Emoticon: Wink

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Ome Jan : Alles, maar dan ook echt alles is tekoop in Indonesiea. Behalve kwaliteit en service.

Aanvulling op de opmerking van Yerun : ( Beter zoeken Jantje.)
En ook niet met een dubbeltje op de eerste klas willen zitten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Je antwoord aan mij gericht is helemaal perfecto. Bedankt. Zal zekers lukken.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 17-07-2008 09:10 elsbeth wrote:
Nee, maar de rest natuurlijk wel.

• Ik ben trouwens benieuwd of er verschil in benadering is naar mannen en vrouwen.

• De postings over onmacht t.a.v. politie en kantor immigrasi zijn allemaal van mannen.
    Ik heb zelf andere ervaringen (oke, wel een tijdje geleden, misschien is er veel veranderd).

• Weet iemand daar wat van (hallo sociologen)?

• Zijn vrouwen geduldiger of diplomatieker, is het vanuit de Indonesische politie een staaltje macht tonen naar andere mannen, of maken alle vrouwen van de mannen die hier posten en in Indonesie dit soort dingen ook mee?

• Of regelen de mannen gewoon alles en hebben de vrouwen uberhaupt niet met dit soort dingen te maken? Ik ben daar heel benieuwd naar.

groet Elsbeth

• Elsbeth yth. ik merkte wel verschillen op tussen de streken buiten Irian Jaya met Java, Molukken o.a. (ik spreek hier over 't eind '90-er jaren);

• zelf bij de incheckbalie, in Jayapura, wordt een vrouw letterlijk en figuurlijk, aan de kant gezet ondanks de aanwezigheid van van zgn. secýýritťť (Indonesische uitspraak) ...... niet voor niets is de standaarduitdrukking: "polisi tangkap nyamuk" (let. politie vangt allťťn maar muggen) .........

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

elsbeth
    Gebruiker
    spacer line

""Alleen maar sociologen , mogen ongeschoolde kletsologen ook een licht werpen ? "".
    Nou vooruit Sidia, voor deze ene keer mag jij als ongeschoolde kletsoloog ook een duit in het zakje doen, maar het moet dan wel een flinke zijn, he!
    Groet Elsbeth

siebjans
    Gebruiker
    User icon of siebjans
    spacer line

Dat alles in Indonesie te koop is zijn we het wel zo'n beetje over eens. Er wordt gesuggereerd dat kwaliteit en service daar niet bijhoord, nou ik vind dat zeker service te koop is (goede service zelfs en voor veel minder dan in NL), ook als je lang genoeg zoekt vindt je zekers kwaliteit.

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

On 19-07-2008 09:02 siebjans wrote:
    *Dat alles in Indonesie te koop is zijn we het wel zon beetje over eens.

*Er wordt gesuggereerd dat kwaliteit en service daar niet bijhoord, nou ik vind dat zeker service te koop is (goede service zelfs en voor veel minder dan in NL), ook als je lang genoeg zoekt vindt je zekers kwaliteit.

Das kloft , het is gewoon zo. Soms kan je ook dingen / zaken "kopen"die eigenlijk niet kan. Emoticon: Smile

*Das kloffen ook .
    Ik ga ook in Amsterdam het eten en bediening bij Krasnapolski of andere sterren restaurants niet vergelijken met een plaatselijke eethuis in de Dapperbuurt of De Pijp .
    Voor kwaliteit moet je ping ping hebben , anders ga je maar naar de
    afvalchinees om een portie bami gewoon te halen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,000,975 pageviews Een website van indahnesia.com