huurhuis gezocht voor een maand

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
ommerenbertvan
Gebruiker
spacer line

Wij, 2 personen, zijn op zoek naar een (vakantie) huis(je) met tuin voor de maand september 2006. Bij voorkeur in Centraal Java.
Bij voorbaat dank voor reactie. Groet, Bert van Ommeren.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Waar in Centraal Java? Het is nogal groot namelijk.

ommerenbertvan
Gebruiker
spacer line

In, of - in de omgeving van - Yogyakarta.
Eventueel: richting Bandung of Malang.
Zou fijn als je ons wat kunt aanbieden. groet, Bert.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Bandung en Malang ligt nogal ver uit elkaar, dat is bijna heel Java. Ik zou zo 1,2,3 niet weten waar je terecht kunt buiten het huis in Yogyakarta waar je in een ander topic al op gereageerd hebt.

heb je nog wensen qua huis? Grootte, aantal kamers, e.d? Wat is het budget voor die maand?

Ik kan in Yogya wel een balletje opgooien.

ommerenbertvan
Gebruiker
spacer line

Yogyakarta heeft onze voorkeur. We zijn met 2 personen.
Graag met tuin. Evt. iets buiten Yogyakarta.
Budget: Ca. Euro 300
Bvdank voor je bemiddeling, Bert

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 11-04-2006 00:15 ommerenbertvan wrote:

300 euro dat betaal ik n 1 jaar voor 100 m2.

Persoonlijk vind ik je vraag nogal Nederlands. Er staat ten eerste geen stad bij, weet je wel wat je wil, 3 porvincies West-, Midden- en Oost-Java, 3 werelden. Dan zoek je iets voor sepember, misschien ga je in de tussentijd wel de pijp uit, God zal het weten. 3 weken van tevoren is ruim zat,want voor de prijs de je er voor over hebt is het een fluitje van een rupiah om iets te vinden.

Als je morgen iets huurt van september en de boomaap heeft zijn centjes binnen is de kans dat je het huis gesloten aantreft groot, zit iemand anders in, inmiddels verkocht, er heerst hier een economische crises en daarbij komt dat elke Javaan als oplichter wordt geboren. Ik zit helaas in September in NL anders had ik wel eefies iets voor je geregeld. In mijn wijk staan voldoende huizen leeg, met meubels en al zijn alleen maar gekocht om de corruptiegelden te beleggen.

Neem me dit bericht niet kwalijk, altijd zo negatief die Lon Emoticon: Shiny

Gruces

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 11-04-2006 00:15 ommerenbertvan wrote:

Ik zal eens een balletje opgooien voor je Emoticon: Puh!

ommerenbertvan
Gebruiker
spacer line

= moderator edit: dan maar zo =

Jeroen, bij voorbaat dank voor jouw bemiddeling.

ruud zevenhoven
Gebruiker
spacer line

ik geloof niet dat je budget voor een woning genoeg is,een behoorlijke hotelkamer krijg je voor die prijs nog niet.
Ik heb een in 1998 gebouwde woning in een wooncomplex in Batu direct aan de hoofdstraat gelegen,in de nabijheid van grote hotels en centrum.Batu ligt ca 30 min van Malang.En van alle gemakken voorzien,voor en achtertuin.

neem maar contact met mij op als interesse heb . r.zevenhovenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hetnet.nl

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

300 euro is meer dan genoeg. Natuurlijk zijn er duurdere locaties, het is maar net hoeveel de verhuurder wil verdienen/oplichten.

alieschutter
Gebruiker
spacer line

goede morning,

ik heb uw oproep gelezen en ben in het bezit van een huis in batu (westkant van malang). u kunt alles te weten komen op mijn www.side, genaamd: www.vakantie-indonesie.nl
misschien hoor ik nog van u.

vr. groet,
alieschutter

ruud zevenhoven
Gebruiker
spacer line

bert van Ommeren

als je nog niets gevonden heb neem dan contact met me op,als je belangstelling heb voor een woning in Batu (Oostjava -Malang)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,741,661 pageviews Een website van indahnesia.com