|
|
|
|
|
|
Ya, mijn aoutochtone medelanders kunnen wel gaan ruzieen , en de arme M.P ter verantwoording roepen.
Dat kan handig zijn voor binnenlandse politieke doeleinden.
Kan Pvd A , VVD of D 66 mss een paar zetels afsnoepen , maar in het buitenland hebben mijn medelanders toch wel imago problemen.
Vraag me af waarom men in nederland niet gaat protesteren over de beschuldiging van amerikaanse senaatcommissie dat Nederland xenofoob is.
Nu heb je ook gehakketak over de bewering van de WRR dat de nederlandse politiek ook een beetje "onvriendelijk"staat jegens de Islam.
Nou dat is toch wat.Het is niet best .
|
|
|
|
|
|
On 12-04-2006 12:22 sidia wrote:
Vraag me af waarom men in nederland niet gaat protesteren over de beschuldiging van amerikaanse senaatcommissie dat Nederland xenofoob is.
Nu heb je ook gehakketak over de bewering van de WRR dat de nederlandse politiek ook een beetje "onvriendelijk"staat jegens de Islam.
Nou dat is toch wat.Het is niet best .
|
Nederland leeft het Verdrag voor de Rechten van het Kind (VRK) niet goed na. Met name in het asielbeleid worden de kinderrechten geschonden. Jonge asielzoekers op straat zetten, zoals nu gebeurt, mag niet.
Dat zegt het VN-comité voor de rechten van het kind. Ook plaatst het comité grote vraagtekens bij het opsluiten van uitgeprocedeerde asielzoekerskinderen in de vreemdelingenbewaring.
Waarin een klein land groot kan zijn.
|
|
|
|
|
Balkenende gaat op reis en neemt mee:
Jawel ....de Koran
|
|
|
|
|
hij leest het toch elke dag ?
ikke wel.
|
|
|
|
|
|
Ayam sori, volgens mijn als je over 'koran' in het bahasa spreektis dat gewoon De krant (Telegraaf voor dat rechtse zooitje hiero) de Koran, het Boek der muzelmannen heet Al Koran. Ik geloof er trouwens geen flikker van dat Ome Sid elke dag de Koran leest, wel de Telegraaf, de Echo en het Amsterdams Stadsblad, daarna een paar DVD'tje met Javaanse ABG seks, die ouwe rukkert
Gruces
|
|
|
|
|
Oude rocker bedoelt je
|
|
|
|
|
|
een Typootje Om Keepon Rucking untill we die
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|