Ligbedden op het strand bij Hotel Puri Santrian?

Subforum Hotels in Indonesië 
539 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
annie
Gebruiker
spacer line

In Augustus verblijven wij 10 dagen in Hotel Puri Santrian kan iemand mij vertellen of er op het strand ook ligbedden staan alvast bedankt.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Waarom zou je op het strand willen liggen? Binnen 1 minuut heb je verkopers aan je lip en binnen 5 minuten ben je 2e-graads verbrand. Daar komt nog bij dat zonnen in een lange broek niet echt werkt, bikini's e.d. zijn een beetje tegen de gebruiken van de mensen in. Emoticon: Puh!

Nee, ik weet het antwoord niet.

rien.gluvers
Gebruiker
User icon of rien.gluvers
spacer line

Ja, ook op het strand staan ligbedden. En met parasols in het kader van debrandwondenpreventie.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

bikini's e.d. zijn een beetje tegen de gebruiken van de mensen in.

Ho ho Yerun....we hebben het over Bali en dat is geen Java (anderen geloven enz) wat betreft de bikini's dan. Topless gebeurd ook op bali...maar daar word wel anders tegen-aan gekeken Emoticon: Nice

Jepp Annie er staan volop bedjes op Sanur.

Live life to the max.......

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hallo Annie,
ff googelen op internet en dan zijn er genoeg websites met foto's te vinden van hotel Puri santrian.

Bijv.
www.santrian.com

succes yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

buster
Gebruiker
spacer line

Ben er verleden jaar geweest en je heb er inderdaad ligstoelen op het strand. irritant alleen dat mensen voor dag en dauw hun stoelen reserveren door hun handoeken erop te leggen en er dan zelf rond 2 uur s'middags op gaan liggen Emoticon: Angry

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

haha, laat me raden, mede-Nederlanders zeker Emoticon: Puh!

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

de ligbedden bij de Bali Hyatt zijn beter... Maar ja die zijn ook wat beter van kwaliteit en service Emoticon: Wink

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

muffy
Gebruiker
spacer line

met alle respect ,waar gaat dit over!!! je gelooft je eigen ogen niet als je dit leest
van zijn er ligbedden op het strand !!! en er wordt nog inhoudelij op ingegaan ook
nog. how low can you go.
straks vraagt nog iemand of als je een cola besteld of er dan een rietje bijzit of dat je erom moet vragen en wat dan de kosten zijn.
de garoeten
OPMERKING BEHEERDER

Je kunt inderdaad ook NIET reageren, dat mag namelijk ook.

Geplaatst door Jeroen @ 03-04-2006 15:05

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

reageer dan toch gewoon niet. Je hebt het recht selectief te zijn hoor. Waarschijnlijk wil ik met jou ook over bepaalde zaken echt niet praten, maar dat doe IK dan ook niet....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

muffy
Gebruiker
spacer line

beste maurits ,je hebt helemaal gelijk,jeroen ook maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik hiermee bedoel. Een vorm van cynisme.

groetjes

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

of course I understand...

de ligbedden in phuket liggen ook weer goed hier op het strand, jammer dat ik er niet lang op lig... haha

morgen naar BALI... home is where the heart is... en daar kunnen ligbedden niets aan veranderen.. Emoticon: Yes!

Joop Tebbens
Gebruiker
spacer line

de vraag is minder raar dan je denkt, de afgelopen jaren is veel strand weggespoeld voor sanur.

juist voor he Puri Santrian is vrijwel gťťn strand meer. daar is nu een houten boardwalk met bedjes.

de vraag is niet alleen... zijn er bedjes op het strand? maar eerder nog .. s er nog een strand / weer een strand waar ligbedjes kunnen staan!

penny
Gebruiker
User icon of penny
spacer line

Wij komen er net vandaan,gisteren om precies te zijn. Daar er nu sinds 3 jaar een aantal strekdammen zijn gebouwd, hele mooie, is het prima vertoeven op het strand van Sanur. Overal zijn bedjes, ook bij Puri Santrian. Gewoon van genieten. Annie hoe is je verblijf geweest in Sanur?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,762,470 pageviews Een website van indahnesia.com