Eenvoudige leerboeken Indonesisch -Nederlands

Subforum Andere praat 
87 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Lieve Mensen.

Vandaag heb ik een oproepje gehoord op Omroep Zeeland Radio.Een luisteraar had de vraag om eenvoudige leerboeken vanuit het Indonesisch naar het Nederlands.Degene die dat vroeg heeft een chauffeur en die wil dolgraag op deze manier Nederlands leren.Ik heb degene die dit vroeg ook aangeboden om via dit forum aan te vragen.Graag verzoek ik u serieus te willen reageren.Heeft u iets laat het me gewoon weten.
Umberto.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Er zijn bij de grote boekenwinkels (Granmedia) boeken te koop, voor Nederlands naar Indonesisch 130.000 en voor Indonesisch naar Nederlands 45.000, het kan ook andersom wezen.
Het duurste is een erg groot boek, het goedkopere wat minder.
Verder liggen er voor prijzen van net boven de 10.000 verschillende kleinere boeken, een zelfs in combinatie met Engels.
Succes,
Jan

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Dank je voor je vlotte reactie.Degene vroeg ook waar zijn er Granmedia winkels in Bandung? Bijvoorbeeld.

Umberto

c.meulemans
Gebruiker
spacer line

Hallo Umberto,

Die grote toko buku in IndonesiŽ heten "Gramedia", er zijn er meer dan 50 en ze hebben een website: http://www.kompas.com/tbgramedia/
In Bandung zijn er 4 winkels. Als je in hun website zoekt bij "lokasi" dan kun je de adressen vinden!

En heb je alle kretek al opgerookt? Je weet, in IndonesiŽ mag je ook nergens meer roken! Daar zit ik dan met mijn Zware VanNelle!

Salam
Charly

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Tja c.meulenmans,

Het vraagt wat tijd om de 'lokasÔ' info te vinden op die site....straks nog eens proberen Emoticon: Talk to the hand

M-Solo.

Live life to the max.......

c.meulemans
Gebruiker
spacer line

M-Solo
Even iets duidelijker: op de website van "Gramedia" bovenaan klikken op "Profil", dan op die blz. naar onder naar "Alamat Toko Buku". Daar rechtsonder "Klik disini ....." daarop klikken voor de adressen (alamat).

Charly

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Apah Kabar Charly

Mams had het net over je.Jij kunt gedachten lezen.
We hadden het over Indo-Makassar.
Ben jij er nog geweest? De krant van jou heeft mams te goed verstopt,maar wel gelezen.
Ik zend je later een mailtje terug. Emoticon: Yawn Overigens Vanelle is zuivere shag.

Umberto

Anastasia
Gebruiker
User icon of Anastasia
spacer line

Lieve mensen,

Als een Indonesische, heb ik een paar ervaringen met leren of les geven of Nederlandse taal voor echte beginner. De ene gooie boeken die ik kan vinden tot nu toe alleen maar B3 en ook de 'groene boek' van deflt methode.

B3 =Belajar Bahasa Belanda, is een oude boek, maar wel goed om envoudige grammatica te leren en ook sistematisch. Heel gooie boek voor de echte beginner want ze uitlegt in het Indonesische taal. Vroeger gebruik de NTU dat boek.

De Groene book van Delft methode, is heel goed voor meer vocabulaire te krijgen en ook om te lezen voor beginner.

Als je die boeken echt nodig heb, kan je mij emailen.

Anastasia Emoticon: Shiny

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,934,990 pageviews Een website van indahnesia.com