overnachten in bogor

Subforum Java 
117 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
pjvanw
Gebruiker
spacer line

weet iem,and een goed hotel in bogor en een snelle manier om er vanaf de luchthaven van jakarta te komen?
peter

arie_h
Gebruiker
spacer line

Ik zou vanaf het vliegveld de DAMRI bus naar Bogor nemen (als je de aankomsthal uitloopt links aanhouden). Da's lekker goedkoop en redelijk snel. Het snelst is uiteraard een taxi. Maar je bent er zoooo afhankelijk van het verkeer, dat de reis alles tussen de 1 en 4 uur kan duren...
Qua accommodatie: ligt helemaal aan je wensen uiteraard. Welke prijsklasse? Centrum of juist er even buiten? Zelf verbleef ik eerst in Puri Bali en in Firman (twee eenvoudige maar schone hostels vlakbij de botanische tuin), maar doordat de moskee daar wel ťrg dicht tegenaan staat, geef ik nu de voorkeur aan Wisma Ramayana (65.000 Rp/nacht). Ook een goedkoop hostel, pal aan de drukke weg rond de botanische tuin. Het hostel ligt echter net even een stukje van de weg af aan een leuk binnentuintje. Je hoort het verkeer er niet en de moskee is ook net op acceptabele afstand.
Zoek je wat meer comfort en zo, dan kan Hotel Pangrango 1 (nummer 2 en 3 bestaan ook, maar zijn iets minder dacht ik) wel wat wezen. Zelf maar ťťn keer overnacht - het biedt echter alles wat je van een goed hotel verwacht voor een goeie prijs (ik meen een standaardkamer voor 200.000 Rp/nacht). Het ligt bovenop wat ze in Bogor de 'Nederlandse berg' noemen - een oude Nederlandse villawijk net ten zuiden van de botanische tuinen.

Overigens zou ik de zoekfunctie op dit forum ook even gebruiken - dit is echt zo'n onderwerp waar waarschijnlijk al tientallen keren iets over geschreven is...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,215,542 pageviews Een website van indahnesia.com