djie sam soe, good for you

Subforum Selamat makan - Smakelijk eten 
48 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Selamat makan - Smakelijk eten > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
arie_h
Gebruiker
spacer line

Ik had deze oproep al 's bij de advertenties gezet (in 't Engels), maar dit lijkt me ook geen verkeerde plek:

Mijn voorraad Djie Sam Soe is ernstig uitgedroogd. Ik zou mijn favoriete kretekjes water kunnen geven, maar liefst zou ik gewoon een gezonde slof uit IndonesiŽ over laten komen. Via de reguliere handel is dat echter stervensduur en duurt het bbovendien drie tot zes weken voor je je dosis longasfalt binnen hebt - arriveren ze alsnog in uitgedroogde staat.

Kortom: wie o wie maakt op korte termijn de oversteek van IndonesiŽ naar Nederland en wil een sloffie Djie Sam Soe meenemen? Die kosten dacht ik iets van 70.000 Rp en dat wil ik dan in euro's gerust verdubbelen of zo.

Dank & groet!

arie_h
Gebruiker
spacer line

Oh wacht, er gaan twintig pakjes van 12 sigaretten ŗ 7.000 Rp. per pakje in een slof, dus zo'n slof kost iets van 140.000 Rp. Aanbod om dat in euro's te verdubbelen blijft uiteraard staan...

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Vraagje uit welke (wind)richting van NL je ongeveer komt... dan kan ik mijn meisje eens proberen lief aan te kijken... die over 1,5 week komt. Beloof nog niets Emoticon: Wink

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

andre
Gebruiker
spacer line

On 16-03-2006 16:03 arie_h wrote:
...dus zon slof kost iets van 140.000 Rp. Aanbod om dat in euros te verdubbelen blijft uiteraard staan...

Dus..... Jij betaalt EURO 280.000 voor een slof! Emoticon: Nice

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Wah , ik ga in de tabakbisnis.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 16-03-2006 16:03 arie_h wrote:
Oh wacht, er gaan twintig pakjes van 12 sigaretten ŗ 7.000 Rp. per pakje in een slof, dus zon slof kost iets van 140.000 Rp. Aanbod om dat in euros te verdubbelen blijft uiteraard staan...

Hoi Arie, dan heb je eigenlijk al 2 sloffen...ennu dat mag niet in dit regels-landje ! Verder neem ik ook altijd een slof of 2 a 3 mee en heb nog altijd geluk gehad Emoticon: Nice

Heb nog 3 pakjes Dji Sam Soe liggen van 5 weken geleden gekocht op bali...wat is je bod Emoticon: Yeah right!

Nee ik rook ze toch maar zelf op.....

Suc6

M-Solo.

Live life to the max.......

arie_h
Gebruiker
spacer line

280.000 euro? ach ja, waarom niet... als je er niet tegen kan dat een verslaving geld gaat kosten, moet je er niet aan beginnen... Emoticon: Wink

maar eigenlijk vind ik 280k Rp (= ca. 28 euries) ook wel genoeg voor een weekje flink doorpaffen op m'n platje... nu alleen dat lentezonnetje nog...

arie_h
Gebruiker
spacer line

Hey Richy! De post komt overal, dus die windstreek maakt niet zo heel veel uit denk ik (kom uit 't zuidwesten in elk geval). Dus als je sayang inderdaad kans ziet wat rookwaar mee te nemen (dat zou echt fantastisch wezen!), dan stuur je die pakjes maar gewoon op of zo. Portokosten zijn uiteraard voor mijn rekening!
Ik had je ook al een mailtje proberen sturen, maar dat komt volgens mij niet echt aan of zo...

Groeten!

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Ja die box die gebruik ik nooit... zal straks ff kijken... en vanavond eens een balletje opgooien... moet altijd wel wat te regelen zijn.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Anbrie
Gebruiker
spacer line

Ari (of Rudi, zoals je mailadres zegt).
Je hebt mail. Emoticon: Bye bye

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Heb je nog kretek ontvangen?
Ik heb een pakje die wil ik je graag toezenden.
Alleen geen gefilterde.is het goed?
Graag mailtje terug dan kan ik die zenden.Uiteraard krijg je die hoor!!
Ik rook ze af en toe zonder filter en deze had ik met nog 4 pakjes gekregen
van iemand die liever sigaren rookt.Aduh dan even sigaren gekocht en dus gegeven en een pakje bewaard.
Umberto.
sidhi.astu.1Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.planet.nl Emoticon: Confused

Rumah besar
Gebruiker
spacer line

mail me: robinzz24Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.co.uk
Ik heb ook nog Dji Sam Soe liggen. Ik wwon in Haarlem. De pakjes van 4 stuks zijn net door een Indonesische vriendin hier gebracht.

Groeten Robin

harimau-b
Gebruiker
spacer line

ok, het is een beetje laat om te reageren :-)
Ik log hier net pas voor het eerst in, en zag je oproep staan

Ik heb net weer een slof binnen gekregen van mijn kinderen.
Aangezien ik nog een complete slof heb liggen, is deze evt te koop.

Mocht je geinteresseerd zijn, laat dan maar even wat weten

Grtz

John

herald
Gebruiker
spacer line

iemand nog dji sam soe toe koop?

lapislegit
Gebruiker
User icon of lapislegit
spacer line

Herald,

Ik ga vanavond naar Indonesie, We zijn pas 30 dec terug, zal ik dji sam soe voor je meenemen ?

danny1985
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal!

Ik ben ook op zoek naar de ECHTE kretek!! Dat nieuwe (lichte) spul in de winkels in NL is echt niet wat ik van mijn vader heb leren roken Emoticon: Nooo Als iemand nog gefilterde Djarum of Dji Sam Soe heeft liggen of een slof voor mij mee wil nemen vanuit Indonesie (tegen betaling van een winstgevende prijs) dan hoor ik dat graag!!

Groeten Emoticon: Bye bye

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Meenemen moet je te lang wachten, opsturen kan ook, maar op eigen risico. Het is me 1 keer gelukt, 1 keer is het onderschept. Jammer maar helaas Emoticon: Laugh out loud

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,654,358 pageviews Een website van indahnesia.com