Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer

forum.indonesiepagina.nl 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
balangan
Gebruiker
spacer line

Leuke aanbieding van Singapore Airlines:

Fare Specifics
Fare Amount EUR 555
Sale Period 1 Mar 2006-31 Mar 2006
Minimum Passengers 1
Advance Purchase 0 day/s
Minimum Stay 7 day/s
Maximum Stay 1 month/s
Travel Completion Date 30 Jun 2006
Outbound Travel Period 1 Mar 2006 - 31 May 2006
Inbound Travel Period -
Valid Travel Days -
Stay over -
Cabin Class Economy
Mileage Accruable No
Outbound Flights
Inbound Flights

sandy
Gebruiker
spacer line

Balangan waar moet ik gaan boeken ?

Tikus
Gebruiker
User icon of Tikus
spacer line

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

O.k.
Maar ik wil met Martin Solo .Jeroen.Nona Bandung.IngeK.JohanN.Eveline.Om Sid.MarianneG.Dangedud.Terdad.Joke B.August.Irene D.Ketut.Martin H.
Krijgen we korting?
Hoe dan?
Kelas Kambing Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny

eveline
Gebruiker
spacer line

ja Umberto..klas kambing maar ja..die businiss klass is erg duur loh ha ha ha.. Ik ben met flexibel ticket van MH gegaan.....Met Garuda van Denpasar naar Jakarta retour is trouwens ook duur vind ik..ruim 3 000 000 rp businiss grrrrrrr.
ik heb je kretek door mijn partner mee laten nemen..die is gisteren terug gegaan naar NL namelijk..ikke hier nog banyak urusan sekolah dan kuliah van mijn pleegkind.... mijn ene pleegkind is in juni as klaar met haar SMA en wilk graag naar Universiteit....grote meid al...hi hi hi...
tis heerlijk toeven hier..zeker als ik hoor hoe koud het nu in NL is....lekker hier blijven en rond toeren met mijn autotje ha ha ha. Veel liefs, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Dan maar wachten tot je terug bent.We gaan dan toch even naar Martin Solo op zijn terras.Neen voorlopig geen Balireis.Bedankt voor de oleh2.Nu het weer zo mooi begint te worden zijn mijn broer en ik vaak in de tuin.Hij mag ook net als ik buiten roken van zijn echtgenote en ik van mijn Ibu mams.Hij had al lekker Carlsbergbier en ik dan met smart wachten op de kreteks.Ga maar lekker genieten en lekker eten.als je tijd hebt mag je een Garuda Magazine meenemen uit Indo.Als je een Handphone hebt dan kan ik je even je wat anders vragen.Mail me maar op mijn privť.
Umberto.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,098 pageviews Een website van indahnesia.com