Naar Komodo vanaf Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
steffie
Gebruiker
spacer line

Haihai,

Nog 8,5 week dan gaan we naar bali.
Nu las ik dat Komodo er vlak bij ligt,klopt dit.
En is het makkelijk om daar een dag heen te gaan vanaf Bali?
Heb het altijd al een fasinerend eilenad gevonden van de verhalen. Emoticon: Yes!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het is zo'n 500 km hemelsbreed volgens mijn schattingen. Je zult er vast heen kunnen vanaf Bali, maar reken er maar niet op dat je met een Boeing zult reizen.

steffie
Gebruiker
spacer line

Hmmmm is wel wat ver,jammer,ik dacht dat je er met een bootje zo naar toe zou varen Emoticon: Blush Emoticon: Wink

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Bootjes varen er ook naartoe hoor. Je bent er alleen niet in een paar uurtjes. Emoticon: Smile

steffie
Gebruiker
spacer line

Hmmmmm,dan ga ik daar eens goed informeren,ik zou er toch graag naar toe willen,heel vroeg weg en laat terug misschien Emoticon: Smile

chirpy
Gebruiker
spacer line

Je bent gauw twee dagen kwijt om er met een lawaaiige vissersboot vanaf Lombok naar toe te varen. Probeer maar met het vliegtuig naar Lebuan Flores te vliegen en daar met een boot Komodo te bezoeken. De tocht met de vissersboot kun je op Bali regelen. Neem wel oordopjes mee.

wayanjohn
Gebruiker
spacer line

Ben afgelopen jaar geweest van Bali naar Flores ( labuan bajo ) en daarvandaan een boottrip naar Rinca en Komodo gemaakt.
We zijn van Bali naar Flores gevlogen met Merpati . In Flores hebben we overnacht in Golo Hilltop . ( http://golohilltop.com/ ) dit is van 2 nederlandse vrouwen welke een paar jaar geleden daar op reis zijn blijven plakken en ondertussen getrouwd en een pension zijn begonnen. Zij organiseren ook trips naar Komodo en rondreizen over Flores . Wij zijn erg tevreden over deze trip , de gidsen zijn ervaren leuke jongens en laten veel zien en vertellen veel. De accomodatie is primitief maar schoon en de gastvrijheid is enorm.
Wil je meer weten mail me : wayanjohnEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com
Mijn site is : http://joco.wolweb.nl

Selamat Jalan !!!

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Je zal in Bali vast wel een speedboat voor een aantal dagen kunnen charteren om daar naartoe te varen...maar dan word je wel compleet compleet gek van al dat gebonk over die golven. Een aantal jaren geleden ben ik eens met zo'n klein bootje naar Pulau Tioman vanaf Mersing (Maleisie) gevaren bij ruwe zee. Nou mijn gewrichten hebben nog weken nodig gehad om hiervan te herstellen (mijn oren van het lawaai ook trouwens)

Gracias. Sama sama

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Voor hen die van een beetje gemak houden: In de dierentuin te Surabaya sterft het van de komodo's, zitten er zoveel bij elkaar dat je bjna medelijden met ze zou krijgen Emoticon: Cry

Gruces

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Vandaag nog getracht naar Komodo te komen via Labuanbajo. Maar ja, pesawat rusak (tenminste dat was de smoes waarmee we naar huis werden gestuurd). Het blijft toch altijd weer een gok er naar toe te gaan. Al heel wat malen met de plane troubles gehad. Of wordt gewoon gecanceld vanwege te weinig animo.

pleun
Gebruiker
spacer line

Kan met Perama een goede georgeaniseerde boot tocht maken voor maar 700.000 rps op deck en 1000.000 in a cabin,vanuit Padangbai...2 dagen.
Ik heb er goede verhalen over gehoord van velen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

101,230,963 pageviews Een website van indahnesia.com