Tijd om de Saoudische Ambassade plat te branden ;)

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
68 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Nee zo onbeschaafd moeten we niet zijn, ondanks dat dat soort landen continu misdaden tegen onze Indonesische medemens pleegt..

http://www.thejakartapost.com/(...)0060217103540&irec=1

Saudi couple in Colorado plead not guilty to charges of enslaving Indonesian woman

Gracias. Sama sama

Jesses
Gebruiker
User icon of Jesses
spacer line

Ik verbaas me iedere keer weer over de frequentie waarmee TJP bericht over mishandeling en misbruik van Indonesische hulpjes-in-de-huishouding in den vreemde (S-A, Singapore enz.). Is men in die landen gewoon om zo met het huispersoneel om te gaan of hebben Indonesische vrouwen (en mannen) een streepje voor? En waarom dan? S-A en Singapore zijn volgens mij toevallig landen die tamelijk racistisch zijn, of kan het ook ergens anders aan liggen?

Nee, laten we de ambassade maar intact laten. Er zijn wel onschuldiger middelen. Zoals een scherpe cartoon Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

102,738,507 pageviews Een website van indahnesia.com