Student communicatie zoekt stageplaats

Subforum Java 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
--Kai--
Gebruiker
spacer line

HoiHoi,

Zat zomaar wat te googelen op zoek naar een stage in Jakarta en kwam op dit forum terecht....Zoals ik al zag zijn er al meerdere topics over stages gezocht, heb ze wat vluchtig doorgelezen maar zag dat ze over hele andere stageplekken gaan die ik zoek...Ik studeer Communicatie op hbo niveau, moet pas over een anderhalf jaar stage lopen (en dan het liefst in Jakarta), ja ik weet het, ben er vroeg bij, maar aangezien ik meestal zo'n laatste moment persoon ben.. Emoticon: Very funny d8 ik..laat ik eens een x op tijd met iets beginnen Emoticon: Cooool Helaas heeft mijn school geen enkel contact met Azië, dus moet ik het zelf allemaal uitzoeken. Maar eerlijk gezegt wordt ik er op internet ook niet veel wijzer van. Emoticon: Confused Heb al gekeken op sites van verschillende bedrijven maar ze zoeken toch vaak iemand met een economische/technische universitaire achtergrond. Emoticon: Nooo Dus heeft iemand toevallig tips voor mij...Bestaat er bv. een site waar je je CV op kan plaatsen en waar bedrijven uit Azië zo af en toe stagaires van af plukken ? Iemand op mijn school zei zoiets maar wist het adres van de site ook niet meer. Of kent er iemand die dezelfde of een soortgelijke studie heeft gedaan als ik en ook stage is gaan lopen in Indonesië ? Ik zou graag in contact komen met zo iemand zodat diegene