Paspoort aanvraag bij de Indonesische Ambassade

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
toedeloe
Gebruiker
User icon of toedeloe
spacer line

Weet iemand hoelang een aanvraag duurt voor een nieuw Indonesisch paspoort bij de Ambassade in Den Haag?

Peter

kalabahi
Gebruiker
spacer line

2 long .....

Emile
Gebruiker
spacer line

Hallo Toedeloe
Ik heb 12 dagen moeten wachten op mijn visum
Zelf brengen en ophalen !

Emile

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

De vraag ging over een paspoort niet over een visum! Bij de invoering van de nieuwe visa-regeling beloofde de Indonesische ambassade dat ze de visa's binnen 5 werkdagen zouden regelen. Dat geloofde toen al niemand. Ze hebben gewoon de mankracht niet om het grote aantal visa-aanvragen te verwerken, want dat was geheel nieuw voor ze. Misschien dat het in de toekomst verbeterd?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het gaat volgens mij niet om een visum, maar om een paspoort, een Indonesisch paspoort zelfs.

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Ik zag dat ook pas later. Ik heb mijn reactie al aangepast.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 19-04-2004 20:04 diederick wrote:
Ik zag dat ook pas later. Ik heb mijn reactie al aangepast.

ships, net te laat Emoticon: Wink

Tijl.
Gebruiker
spacer line

En dan nu het antwoord: 10 dagen ongeveer. (waarschijnlijk heb inmiddels het paspoort al maar goed...). Neem wel de juiste documenten en gepast geld mee (incl. klein geld voor het kopiŽren).

Groeten,

Tijl.

budowono1
Gebruiker
spacer line

On 15-04-2004 23:37 toedeloe wrote:
Weet iemand hoelang een aanvraag duurt voor een nieuw Indonesisch paspoort bij de Ambassade in Den Haag?

Peter

vull eerst formulir hijau in dan 2 weken wacht

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,418,173 pageviews Een website van indahnesia.com