( wees) kinderen in Bali

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

( Wees)-Kinderen in Bali is altijd een gevoelig onderwerp.Er zijn heel veel organisaties, die zich inzetten voor kinderen m.n.in Europa.Er worden dan grote evenementen gehouden.Artiesten gevraagd want met klinkende namen stromen er dan veel Euro's binnen voor het goede doel. Om een lang verhaal kort te maken, nodig ik u uit om op onze website te kijken.www.sidhiastu.nl en maak vrijblijvend kennis met onze stichting, die zich inzet voor twee weeshuizen in Bali.
Mocht u naar aanleiding meer informatie willen zenden wij het graag naar u toe. Dank voor uw tijd en moeite
Umberto Emoticon: Bye bye

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Pagina bestaat niet (meer) is de melding ik krijg...
Als ie weer in de lucht is ga ik zeker kijken!

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ik heb het net gecontroleerd. Maar nog even eeen paar geheugensteuntjes:
www.sidhiastu.nl
www.indonesiepagina.nl kijken onder stichting.

Er is ook een mogelijkheid om via Google te zoeken.
Maar fijn dat je toch wilt kijken.

Umberto Emoticon: Smile

bertboersma
Gebruiker
spacer line

ik ga samen met mijn vrouw naar Indonesie
oa Balie en de kleine Soendaeilanden op vakantie eind dit jaar.
We zijn beiden verpleegkundigen. Kunnen we wat betekenen
voor de weeskinderen?
Programma: eerst 2 weken Balie in Januari, daarna de hele maand
Maart komen we weer terug via Nieuw Zeeland. We blijven dan
4 weken. Ik heb ervaring in de gezondheidszorg in India.
groet bert

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Dat zou best kunnen mailt u maar gerust op onze e-mailadres.
Dank voor de moeite.

Umberto Emoticon: Bye bye

Richard demmers
Gebruiker
spacer line

Hallo Ik ben Richard

Ben net terug van vakantie uit Indonesie,en we zijn ook naar het weeshuis in Bali geweest.
De zusters&kinderen vonden het zo leuk dat wij nederlanders intresse voor hun hadden ,de zusters waren zo aardig er werd ons ook nog een middag maaltijd aangeboden dat beetje dat ze hebben delen ze nog.uiteraard hebben we het geacepteerd (nee zeggen is een belediging voor hun)wand we hadden best honger het is ongeveer 3 uur rijden van Kuta bali,maar de route is mooi uiteraad hebben we ook iets meegenomen van uit holland Schriften,penen potloden petjes t,shirts ,zeepjes ,speelgoed enz dit had ik allemaal gratis gekregen van Novotel Maastricht ,en nog div.bedrijven uit maastricht hiervoor nogmaals bedankt van de kinderen uit Bali.
Tip.indien u ook wilt gaan en met overgewicht zit boven de 30kg (Garuda) weet Umberto u wel te helpen om deze gratis mee tenemen naar Indonesie.
Groetjes Richard uit Maastricht

bregjeven
Gebruiker
spacer line

Hallo,

ik ga in juli 3 en een halve week naar Indonesie. Mijn vriend moet daarna weer werken. Ik zou graag nog even blijven. Weet u of er een mogelijkheid bestaat vrijwillig te werken in bijvoorbeeld een weeshuis (voor een maand of zo).

Alvast bedankt,
Bregje

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Bregje wat voor soort visum heb je? Als je op een normaal touristen visum gaat kan je maar 30 dgn blijven.
Er zijn vast wel mogelijkheden maar zal niet makkelijk zijn die snel te vinden en dan heb je ook nog de aanvraagtijd van je visum. Zoals Jeroen al zei: Help waar je kan en ga genieten....

Greetz,

TYN

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hallo daar met Umberto,

Ik wil je vragen of je a.u.b. op ons e-mailadres wil mailen,wat je bedoeling is.Ik Heb wat via via kontakten in Bali o.a.
Sanur Kerebokan Emoticon: Red face Jimbaran Emoticon: Shiny ook een chauffeur Emoticon: Shiny
Mail ons/ mij je krijgt discreet antwoord. Emoticon: Shut up!

Umberto
www.sidhiastu.nl

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Hallo Umberto,Edith is onder de indruk van jw werk op Bali,groetjes en tot ziens op de volgende bijeenkomst Emoticon: Bye bye

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Het zou wat zijn,als de mensen naar die weeshuizen gingen.
Met je eigen ogen zien hoe nodig het is om daar hulp te bieden Emoticon: Blush Emoticon: Blush En je kunt er goedkoop verblijven Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny Handig als je op doorreis bent in Bali >:* >:* Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Kijk nog even op onze website:
www.sidhiastu.nl Emoticon: I love it Emoticon: I love it Maak kennis met ons streven om kinderen te helpen.

Dank je

Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Het zou wat zijn,als de mensen naar die weeshuizen gingen.
Met je eigen ogen zien hoe nodig het is om daar hulp te bieden Emoticon: Blush Emoticon: Blush En je kunt er goedkoop verblijven Emoticon: Very funny Emoticon: Very funny Handig als je op doorreis bent in Bali >:* >:* Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Kijk nog even op onze website:
www.sidhiastu.nl Emoticon: I love it Emoticon: I love it Maak kennis met ons streven om kinderen te helpen.

Dank je

Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Zo die zijn geweest>
Bedankt Fam. Aertssen uit Arnhem voor uw bezoek aan de Panti Asuhan Sidhi Astu en voor uw gift aan onze Yayasan.
Umberto
www.sidhiastu.nl Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,687,161 pageviews Een website van indahnesia.com