Reisverhaal Bali

Subforum Bali, het godeneiland 
535 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
orosei
Gebruiker
User icon of orosei
spacer line

We zijn eind november in bali geweest, en vonden het een van de mooiste plaatsen die we tot nu toe bezochten. Het eiland is wondermooi, en echt een aanrader.
De mensen waren zeer vriendelijk en helemaal niet opdringerig. Natuurlijk roepen ze je na, ze willen verkopen, maar als je eenmaal nee zei, bleven ze vriendelijk, riepen "maybe tomorrow" en wensten ons daarna nog een goede dag toe.
En voor diegenen die wat twijfelen omwille van de bomaanslagen. we voelden ons helemaal niet bedreigd en aanslagen kunnen overal gebeuren.

Je kan mijn reisverslag lezen op mijn homepage http://users.pandora.be/patrick.geerts3/

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Ik heb jullie reiverslag nog niet gelezen, maar als ik voorgaande zo lees was je er voor de eerste maal. En ik ben het helemaal met je eens. Jammer dat het toerisme na de bomaanslag is gehalveerd. O.i. Niet nodig.
Volgend (2006) jaar gaan we voor de twaalfde en dertiende maal. In het voorjaar alleen naar Bali en in het najaar na een rondreis door Sulawesi en West Papua.
Wij vinden het heerlijk en zien er al weer naar uit.

chirpy
Gebruiker
spacer line

Beste Patrick. Met belangstelling de ervaringen gelezen van een "Nieuwkomer" Het is en blijft een droomeiland, dat het thans echter zwaar te verduren heeft. Met onze hulp en hun eigen veerkracht zullen ze het uiteindelijk wel redden. Wanneer je de volgende keer gaat, dan raad ik je toch aan niet alleen voor de goedkoopste vluchten te kiezen, maar ook te kijken naar de reisduur. Een verblijf van 14 uur op een luchthaven is echt geen pretje. Je kunt er echt veel sneller komen.
En nu in ons winters landschap nagezieten van al de indrukken. Zalig Nieuwjaar.
Ik mag straks weer in maart.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb het vlug door genomen maar shapo prachtig geschreven en mooie foto's er bij gezet .
Goed verzorgt, en als ik tijd heb dan ga ik het goed lezen
Nu even niet,er komt even een nieuw jaar aan, en dan ben ik met andere bezigheden bezig, Emoticon: Nice Oliebollen maken iets voor Indonesie die ik zeker een keertje daar zal maken.
Ooit erwtensoep gemaakt.
En smullen dat ze gedaan hebben prachtig om dat te zien
Ze hebben na gegeten te hebben goed geslapen. Emoticon: Yeah right!
Goed uiteinde, en een gezonde, en reislustige Nieuw 2006 toe
Zieleffe

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Albert H
Gebruiker
User icon of Albert H
spacer line

Over oliebollen in IndonesiŽ gesproken. Vorig jaar heb ik deze in 'ons hotel'
geÔntroduceerd. En daar hebben ze tijdens Oud en Nieuw heerlijk van gesmuld. Hollands glorie in IndonesiŽ!! Heerlijk toch. En als ook de Nederlanders en natuurlijk de andere landen een beetje naar IndonesiŽ blijven komen dan komt het allemaal weer goed met Bali.

Een Fijne Jaarwisseling. Bali heeft het al weer gehad. Jakarta over 15 minuten.

trombol
Gebruiker
spacer line

En als ook de Nederlanders en natuurlijk de andere landen een beetje naar IndonesiŽ blijven komen dan komt het allemaal weer goed met Bali.

Albert Yth,
Bravo,een handjevol nederlanders in Indonesia ""verblijvend"" en de alsmaar slinkende boeing turis is te weinig om Indonesia te helpen .Een land waar
zo'n beetje alles fout is wat fout kan gaan.
Gelukkig hebben we nog forums Emoticon: Puh!
mbol

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,762,303 pageviews Een website van indahnesia.com