Amboina Serenade cassettebandjes reeks

Subforum Andere praat 
59 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
victoria
Gebruiker
spacer line

Hallo! Bij deze mijn eerste bericht op dit forum. Bij voorbaat mijn excuses als deze vraag al ergens is gesteld; ik heb gezocht (waarschijnlijk niet goed genoeg), en kon niet echt een antwoord vinden. Dus bij deze de vraag en hopelijk balen jullie er niet teveel van als 'ie al honderd keer is gesteld.

Emoticon: Wink

Mijn moeder had ooit een hele reeks cassettebandjes gekocht in IndonesiŽ, getiteld "Amboina Serenade" deel 1 tot en meet weet-ik-veel. Nou heb ik die krengen vandaag eindelijk teruggevonden, maar de helft is vochtig geworden en heeft dus een gigantische slinger in het geluid. Mijn vraag is dan ook of iemand misschien weet of deze bandjes ooit op een verzamel CD zijn uitgekomen, of dat iemand ergens op internet een collectie mp3-tjes heeft gezet. De bandjes die ik heb zijn uitgaven van Black Label van King's Record Inc. Volgens mij zijn de bandjes uit 1980 (ofzo), maar dat weet ik niet zeker.

Bij voorbaat bedankt voor de hulp!!!

-Victoria

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Gewoon ff kijken op LimeWire en Emule, ik heb eens voor de grap "amboina serenade" ingetyped bij Emule en dan krijg je gelijk 3 hits:
- Goodbye to you nona manis
- Goro Goro me
- Ik wil Klappermelk met suiker

Gracias. Sama sama

victoria
Gebruiker
spacer line

Dat had ik inderdaad ook al geprobeerd, maar was een beetje teleurgesteld in het aantal zoekresultaten... niet erg veel vergeleken met het materiaal waarnaar ik op zoek ben. Wel een goed idee trouwens.... ik zal er morgen weer met frisse moed mee verder gaan.

Emoticon: Smile

-Victoria

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Victoria yth.,

Je hoeft niet moeilijk te doen, DUreco brengt die nummers weer op c.d. uit !!!
Ik zal naar info zoeken; probeer maar eerst op internet van deze 'oude' platenmij.

'Ahu kura ahia, mansia nia'

victoria
Gebruiker
spacer line

Echt?!? Da's nog eens goed nieuws! Emoticon: Smile Ik ga gelijk even kijken of ik met deze informatie verder kom in mijn zoektocht.

Bedankt!

-Victoria

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Victoria yth.,

'Ben jezelf Moluks ???'
Ikzelf ben op zoek naar de tekst van 'Papeda dingin' ...... ik ken wel de eerste paar arlineas maar .....

Dus: Papeda dingin...

Kuanya 'tomi-2' ....

Campur bekasang dengan cili padi .....

Itu makan anak-2 Maluku .....

Makan satu bale ( dan het spoor bijster)

'Het gaat natuurlijk wel om de letterlijke tekst ....... geen interpretaties !!!'

lihat1
Gebruiker
User icon of lihat1
spacer line

Papeda dingin kuahnya tomi - tomi

Tjampur bekasang dengan tjili padi

Itu makanan kami anak2 maluku (2x)

Papeda dingin sebalik djua

Dua ikan sedikit jua

Rasa satu mau dua.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Lihat satu yth,

Terimah kasih booncis .... jua .....
Potong dikuku .......

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,632,973 pageviews Een website van indahnesia.com