Bali Hilton in Nusa Dua.

Subforum Bali, het godeneiland 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Peter & Amanda
Gebruiker
spacer line

Hoi,

Wij gaan volgend jaar voor derde keer naar Bali. Eerder verbleven wij in het Balihai en het Ramada Bintang in Tuban en Kuta.

Volgend jaar willen wij naar het Hilton gaan, kan iemand vertellen of dit een goede keuze is?
Hoe is Nusa Dua.... ???? dat het geen Kuta is dat begrijp ik, maar zijn daar ook winkeltjes en restaurantjes.

Hoe ver is het hotel gelegen van de restaurants, zou je kunnen lopen of moet je een taxi nemen.

Alvast bedankt,

Peter en Amanda

robbert
Gebruiker
spacer line

Van iemand die voor de eerste keer naar Bali gaat begrijp ik de vraag maar van iemand die al 2x daar geweest is !! Ben dan benieuwd wat jullie vorige keren gedaan hebben.
Oh ja hoe Nusa Dua is ; hotels-hotels-hotels.
Rob

suwouw
Gebruiker
spacer line

laatste keer dat wij er waren (2 jaar geleden) was er nog Bali Galeria, winkels en restaurants. Of deze winkels nog bestaan weet ik niet. De omgeving is in ieder geval wel heerlijk en je zult er vast wel restaurants vinden!

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Peter en Amanda,Het Hilton Hotel op Nusa Dua is beslist heen slechte keuze ,het strand is geweldig schoon en lekker rustig,niet te hectisch en geen venters aan het strand.
Wat betreft Bali Galeria is deels afgebroken tenminste het voor paviljoen,stond vorig jaar nog in de steigers.
Het ligt met de taxi een half uurtje van Kuta,het uitgaanslevens is vrij rustig daar,om buiten de deur Restaurantjes bezoeken ,volop bij het naast gelegen dorpje.Gewoon fietsje of bromsnorretje huren !!!!!!!!!
Robbert je geeft een reactie die ergens op slaat Emoticon: Frustrated

Peter & Amanda
Gebruiker
spacer line

Helemaal mee eens!

Wij hebben veel van Bali gezien, alleen zijn wij nog niet in Nusa Dua geweest.

Ik kan de reactie van Robbert dan ook niet begrijpen.
Misschien kan hij dan het ťťn en ander hierover vertellen omdat hij er wel bekend is.

Peter

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik denk dat Robbert 'eerste keer' las, i.p.v. 'derde keer'. Lijkt me een logische verklaring. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,179,014 pageviews Een website van indahnesia.com