pianostemmen

Subforum Bali, het godeneiland 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
chirpy
Gebruiker
spacer line

Toen het oude prikbord er nog was heb ik op een mededeling van mij dat ik pianostemmer ben, reacties gehad van bewoners op Bali die graag hun piano gestemd wilden hebben. Ik ga eind maart voor 6 weken weer naar Bali en wanneer "men" dan interesse heeft in mijn diensten dan zou ik dat graag horen. Het geld dat ik verdien, besteed ik aan scholen in Sebali en andere welke ik door mijn Balinese vrienden krijg aangewezen.
Mochten jullie wat linken kunnen leggen, dan verneem ik dat graag, zodat ik mijn vakantie daarop kan afstemmen.

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Chirpy ik heb wat vrienden op Bali die een piano hebben ,zal even navraag doen,maar waar zit je precies tegen die tijd,of ben je mobiel dat je overal naar toe fietst

chirpy
Gebruiker
spacer line

Beste Tukad, Meestal verblijf ik in Ubud (Sayong House) en rijd op een motor. Dit keer heb ik plannen om vooral in Ubud te zijn en de oostkust te bezoeken. Misschien ga ik ook nog naar Java, Djogja schijnt de moeite waard te zijn. Weet jij trouwens welke prijzen er worden gerekend voor het stemmen. Hier vraag ik 35 euro. Daar natuurlijk veel en veel minder, maar voor niets gaat son op.

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Ach de zon krijg je daar inderdaad voor niets,eerlijkheidshalve weet ik eigenlijk niet,maar die 35 euro is redelijk,meestal doet daar ook de pianoleraar die het tussen de lessen door ....stemt.
Voor mensen die een piano bezitten zal dat geen obstakel zijn lijkt mij

chirpy
Gebruiker
spacer line

Maar die 35 euro is voor de gewone Balinees wel een maandloon. De rijken kunnen het misschien wel betalen. Wanneer dat zo is, dan kan ik veel weggeven. Elke keer wanneer ik mijn vrienden daar zie, baan kwijt, kindje erbij en verder geen inkomsten, dan bekruipt mij het gevoel van schaamte dat wij het hier zo verschrikkelijk goed hebben en nog klagen ook. Echter, van hun blijheid kan ik veel leren.

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Chirpy Ik waardeer dat je er zo over denkt,maar iemand die in Bali een piano heeft staan ook al is hij een balinees,kan je dat bedrag best vragen zeker aan de expats die in grote villa"s zitten en niet om een rupiah verlegen zitten!!!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,633,103 pageviews Een website van indahnesia.com