olifantensafari

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jvmiltenburg
Gebruiker
spacer line

Mijn zoon gaat na een 1/2 jaar NZ en OZ via Bali weer naar huis. Hier wordt hij opgehaald door zijn vader, die op dat moment 50 wordt. Hij wil hem een olifantansafari kado doen in Bali. Is dit mogelijk en zo ja waar is dit te regelen?

kalabahi
Gebruiker
spacer line

no way in Bali ....
Make a stop in Sri Lanka or Chiang Mai/Chiang Rai in Thailand....
There you can do your safari ....

lontong
Gebruiker
spacer line

No Way offcourse there is a way 2 do an elephant ride in bali bcs ihv done it myself overthere last march.

jogry
Gebruiker
spacer line

Hi lontong,
Kun je mij vertellen waar je de olivant safari hebt gedaan in Bali?
Please tell me where did you go for the olivant safari in Bali?
Jogry

Pardi
Gebruiker
spacer line

Om olifanten te bezoeken in Indonesia is er maar een plaats over buiten de dierentuinen. Ga naar Sumatra en naar Bandar Lampung, de beste vertrekplaats in Jakarta is vanaf station Gambir.
Er vertrekken s'morgens vroeg enkele DARMRI bussen (deze zijn AC) naar Lampung. Prijs ongeveer 100.000 Rp. Elk hotel daar kan je vertellen hoe je het beste naar het training centrum voor olifanten kunt gaan. Als je aankomt op terminal bis kun je daar ook navraag doen. Helaas heb ik mijn gegevens op Sumatra achter gelaten dus kan ik je niet verder helpen.

Pardi

jogry
Gebruiker
spacer line

Hartelijk dank voor je advies.
Jogry Emoticon: Smile

lontong
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Smile beste jogry ik heb de olifanten safari in de buurt van ubud gedaan.
hoe de plaats heet weet ik ff niet meer maar zal ff moeten kijken op een folder die ik nog ergens heb liggen maar ben pas verhuisd dus nog ff geduldt ben je de zelfde jogry die bij vvb zit op msn misschien.
groetjes lontong Emoticon: Bye bye

Marco
Gebruiker
spacer line

Beste Jogry

Het Olifantensafaripark ligt 20 minuten ten noorden van Ubud in de tuinen van Desa Taro
adres Taro, Tegallalang, Gianyar Tel 0361-721480
veel plezier

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,431 pageviews Een website van indahnesia.com