Denpasar <--> Malang / Semarang

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Dag allen,

In maart ben ik van plan om weer eens een reisje door Indo te maken maar heb wat vluchtinfo nodig.
Mijn bedoeling is om van JKT naar Yogya te gaan met t vliegtuig en daar 3 dagen rond te kijken. (heb hiervoor een gids nodig) en van daaruit met de trein naar Malang te gaan. Kan iemand mij vertellen of er vluchten vanuit Malang naar denpasar gaan?
Na 0 dagen Bali wil ik weer terug via Java richting Jakarta. Nu ontmoet ik wat vrienden waarmee ik langs de kust naar het noorden ga reizen maar we weten nog niet waar we afspreken. Weet iemand of er vluchten van Denpasar naar Semarang gaan? Zo ja, wie dan?

Mocht iemand eventueel een goede gids weten die ons een paar dagen in de rondte wil rijden (vanaf Yogya) en eindigend met een bezoek aan de Bromo houdt ik me warm aanbevolen.

Groeten Robert.

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Malang - Denpasar staat geplanned door Sriwijaya, maar nog niet operationeel. Semarang - Denpasar isternie. Semarang - Surabaya wel, met Mandala 0m 06.40 vanaf SMG om 17.40 vanaf SBY.

Als ik 0 dagen naar Bali moest ging ik lopen Emoticon: Shiny

Gruces

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Hahahaha... 7 dagen Bali ook goed? Emoticon: Stupid

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,727,911 pageviews Een website van indahnesia.com