Wie heeft er sampoerna mild menthol?

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Nonajess
Gebruiker
spacer line

Selamat siang, zoals de echte sampoerna diehards wel weten is sampoerna in Nederland uit de handel genomen en mag het niet meer verkocht worden. Aduh. Weet iemand waar ik nog ergens mn sampoernas kan kopen, of heeft iemand een paar pakjes in de aanbieding. Zo ja dan hoor ik dat graag, een reis naar Indonesia zit er voolopig niet in. Gr. nonajess

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

In Veldhoven werd het een paar weken geleden nog verkocht. Ik kan eens kijken als ik er weer in de buurt ben. Emoticon: Smile

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Gewoon uit Indonesia laten toezenden, per slof, tercatat, probleemloos, goedkoper en lekkerder, want veel verser dan die in NL.

Gruces

Londoh

Nonajess
Gebruiker
spacer line

Hi Jeroen,

Dat zal wel heeeel tof zijn! Ik rook nu van die dure kreteksigaartjes van Djarum.

Vol verwachting wacht ik af.

Jumpa! nonajess

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-12-2005 02:20 londoh wrote:
Gewoon uit Indonesia laten toezenden, per slof, tercatat, probleemloos, goedkoper en lekkerder, want veel verser dan die in NL.

Gruces

Londoh

Probleemloos? Die van mij werd onderschept Emoticon: Sadley Emoticon: Puh!

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 05-12-2005 16:43 Jeroen wrote:

...

Probleemloos? Die van mij werd onderschept Emoticon: Sadley Emoticon: Puh!

...en verder... Emoticon: Confused

- wat ?
- wie ?
- hoe ?
- waar ?

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

pakettje vanme vriend werd 2 weken geleden ook onderschept.
inhoud is 1 slof kretek en 1 pak krupuk.
na schriftelijke protes keras , eindelijk vrij gemaak , maar de krupuk is eruit gehaald (i.v.m de warenwet zegt men, vis en/of vlees houdende produkt) , maar de kretek is wel vrijgegeven en aangekomen met vertraging.
In principe is al belasting betaald = banderol in indonesia , niet van de taxfreeshop.

Ik vraag me af of de krupuk echt vernietigd werd .(geen bewijs geleverd).
Het is omdat ik weet dat nederlandse ambtenaren eerlijk zijn , anders zou je kunnen denken dat iemand staat lekker echte krupuk udang te bakken.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hi Om Sid,

Een slof kretek mag gewoon, ik heb er al 10-tallen verzonden in de loop der jaren. Maar ja op dit gebied ben ik natuurlijk geen amatir. Aangetekend en een douaneverklaring dr bij. Dat je veel etenswaren niet mag invoeren, mag toch bekend heten. Ik heb wel eens een vliegtuig uit Maghrib zien aankomen, die bedoeinen moesten wel via de vuilcontainers, kaas en zo, huppakee,BSE weg dr mee.

Gruces

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Goede morgen Lionel. Hebben ze al staan zingen Emoticon: Wink

Begin de details te vergeten

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Ze zijn voor het zingen de moskee uitgerend Emoticon: Yes!

Gruces

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik had 9 pakjes ingepakt in een ander formaat als een normale slof en verzonden via de normale post vanuit Yogya. Ik kwam terug in Nederland, en na een paar weken kreeg ik een brief van de TPG "de douane heeft uw illegale zooi in beslag genomen. Foei! Niet meer doen he!".. maar dan in andere woorden.

Ik wist al dat dit kon gebeuren, terwijl er een fikse boete op staat, maar dat hoeft hier in Nederland toch niet de eerste keer betaald te worden, dus kon ik het wel eens proberen. Nou ja, nu dus niet meer, en het is prima zo. Ik hoor wel dat ik gewoon pech heb gehad van anderen, maar ik ga dan ook niet dood als ik geen Sampoerna kan roken. Emoticon: Puh!

hati-hati
Gebruiker
User icon of hati-hati
spacer line

Jeroen

Aaangezien ik in Veldhoven woon kan ik je bevestigen dat dat adres in Veldhoven (Dillen) het ook al niet meer verkoopt, bergondok si. Emoticon: Angry

Ik ben ook weer op zoek naar een ander adresje, er was er ook nog ťťn in Roosendaal, ik ga daar eens kijken. Emoticon: Laugh out loud

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ik kreeg deze website door:
www.sigaretten-kopen.pagina online kopen via IndonesiŽ
Very Cheap Sigarettes en ja hoor ik kwam de Sampoerna Menthol ook tegen.
Deze tip kwam wel in onze mailbox. Succes er dan mee.
En geluk als het adres in Roosendaal dat ook heeft.
Umberto

hati-hati
Gebruiker
User icon of hati-hati
spacer line

Sorry, foutje het adres in Roosendaal verkoopt nog wel Sampoerna Mild, maar niet de niet de menthol. Ik heb vandaag weer een aantal Milds ingeslagen voor de komende tijd.

Voor de liefhebbers; het is het sgarenwinkeltje op de Nieuwe Markt.

- Tidak Dilarang Merokok -

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

aah... Roosendaal dus.. dan moest ik daar eens gaan kijken als de mijne op zijn. Voorlopig kan ik nog wel vooruit, zoveel rook ik niet. Emoticon: Smile

hati-hati
Gebruiker
User icon of hati-hati
spacer line

Jaja,ik heb het even voor elkaar, een kennis van me is nu naar Indonesia en je raadt nooit wat ie voor me meegeneemt als ie terug komt..... jawel Kretek van Putera Sampoerna ! Emoticon: Worship

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 19-12-2005 10:58 hati-hati wrote:

Veldhoven (Dillen)

Je kunt er nog wel Djarum-filter kopen Emoticon: Wink

M-Solo.

Live life to the max.......

neelke
Gebruiker
spacer line

Hati Hati,

ik heb een vraagje. Ik woon in Roosendaal en kan die ene winkel Tidak Dilarang Merokok die je bedoelt niet vinden. Kan je me vertellen waar het ongeveer is?
Emoticon: Worship
Grtjs

hati-hati
Gebruiker
User icon of hati-hati
spacer line

Neelke,

Tidak Dilarang Merokok is niet de naam van die winkel, maar een citaat van mijzelf. Niet verboden te roken ! Emoticon: Bye bye

pelukis
Gebruiker
spacer line

Hallo, ik zag op Ebay een tijd terug Sampoerna's te koop........

Jessy
Gebruiker
User icon of Jessy
spacer line

Wat is dat allemaal met die sigaretten? Mag je kretek Nederland niet invoeren? Anders wil ik straks in de zomer wel wat meenemen voor de liefhebber hoor.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,935,388 pageviews Een website van indahnesia.com