Stageplek gezocht in hotel voor Indonesische student

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Luitjes,
De dochter van vrienden van ons uit Indonesie studeert hoger hotelmanagement in Jakarta. Komend jaar studeert ze in Zwitserland waarmee die hotel management school is verbonden. In februari al dient ze stage te gaan lopen en zoekt daarvoor een hotel in Nederland waar ze haar stage uit kan voeren voor de duur van 6 maanden. Bij voorkeur een internationaal hotel in de omgeving Maastricht of in de Randstad. waar de voertaal Engels is. Ze spreekt vloeiend Engels (ze is half Engels, half Indonesisch).
Iemand een contact hiervoor die ons hierbij kan helpen?
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

Ruben
Gebruiker
spacer line

Hoi hoi

Zit zij op de Trisakti Universiteit in Jakarta? Ik ben 3e jaars student aan de Hogere Hotelschool in Den Haag. Ik werk op dit moment bij het Marriott in Amsterdam naast mijn studie en wat ik weet is dat zij graag stagaires aannemen. Ik weet niet of Amsterdam te ver is maar je zou evt. kunnen proberen. Marriott is internationaal georienteerd en omdat er veel buitenlanders werken is de voertaal Engels. Voor meer informatie, www.marriott.com. Je kan ook het hotel bellen en kontakt opnemen met afdeling Human Resources en daar kunnen ze je vast helpen.

Succes!

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Johan probeer ook NH hotel ketens te Amsterdam die hebben vaak stagiares uit Indonesie als ik me niet vergist,misschien weet Maurits wat !!!!!!!onze Hotel
expert succes,als ik wat weet laat ik je het weten !!!!!

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Hallo,
Ze zit op de Swiss German University in Jakarta (http://www.sgu.ac.id/). Amsterdam is niet te ver weg, heb net gebeld met Mariott, ze willen wel, maar zij zorgen niet voor vergunning om hier te komen. Logisch trouwens.
Iemand anders nog openingen?
Groet, Johan

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Hoi Johan,

NH hotels, waaronder Krasnapolsky, zijn zeker goede leerbedrijven, net aan de Dam gelegen is ook een ideale locatie. NH hoteles doet vrij veel op de Aziatische markt, interessant en herkenbaar voor je kennis dus.

Verder, acht ik the Westin Rotterdam van the Starwoord Group, een goed hotel om ervaring op te doen. Gewoon bellen adviseer ik, en benadruk dan vooral dat je kennis half Engels/ Half Indonesisch is.

Vergunning kan moeilijk worden, maar dat is zeker wel mogelijk.

Wellicht kan je ook de hotelscholen in nederland om advies vragen, ik bedoel je kan het proberen. Misschien weten zij wel wat. Den Haag en Maastricht zijn de beste in Nederland.

Beste Johan, ik ga morgen hier en daar even wat rondvragen en kijk wat ik nog aan de weet kan komen. Ook al weet ik wat meer in de Aziatische hotel industry (Indonesia, Japan, China), ken wel wat mensen hierzo. Ik ga even wat proberen voor je. Ik laat het horen op het forum.

PS wat een credits toch weer Tukad Ganga... Domo Arigatoo Gozhaimasu Emoticon: Worship Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Maurits, thanx voor je aanbod. Stel ik zeer op prijs. Over vergunning: die loopt al. Ze zal die zowiezo nodig hebben voor haar studie in Zwitserland.
Ik zal morgen eens naar Krasnapolsky bellen. Ik heb daar wel eens overnacht enzo. Schitterende ontbijtzaal daaro. Geweldig.
Leuk detail: oom van mijn vriendin werkt in Hotel Crown in Jakarta en was vorig jaar bij ons in Nederland toen we dat hotel bezochte. Wilde hij wel werken.. Emoticon: Wink
Trouwens, als je in Jakarta bent en genoeg hebt van in hotels rondhangen, wees welkom in ons 'expathuis'. Wij hebben op dit moment 3 nederlanders gestationeerd voor ons bedrijf waarvoor wij een huis (geen apartment) hebben gehuurd.
Groet, Johan

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Hoi Johan,

Ja Krasnapolsky is een leuk hotel, een Japanse kennis van me logeerde daar vorig jaar nog. Ik weet zeker dat NH hoteles zeer veel mensen nodig hebben. Als dat niets wordt is Hotel L'Europe misschien wel wat. Beiden, Krasnapolsky en L'Europe zijn typicsche City hotels.

Als ik in JKT ben, zal ik zeker eens langskomen. Wie weet is dat komende Maart alweer, maar dat is nog niet zeker.

Mijn eerder genoemde Westin Rotterdam; ze bieden stages aan in Human Resources Trainee, Duty Trainee, Housekeeping Trainee, Front Office Trainee, F&B Trainee, Sales & Marketing Trainee. TAV mevrouw Maaret Terhurne. Hierin lijkt mij housekeeping niet interessant de rest wel.

Ik weet ook zeker dat Pullitzer hotel in Amsterdam, nog trainees zoekt, weet alleen niet of ze ook buitelandse stagiaires aannemen. Pullitzer hotels hoort bij de luxury collection (starwood; van Westin, Sheraton en St. Regis, en W hotels). Je kan een belletje proberen, vraag dan naar mevrouw Lotte Dickhoff.

In Maastricht zit ook een NH hotel trouwens, ik weet niet of dat meer je voorkeur heeft.

Morgen weet ik misschien wat meer ingangen dan wel tips voor je te vermelden. We komen er wel Emoticon: Yes!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

He Jo ,,,Barbizon palace en Barbizon Centre is ook een optie ze hebben in het verleden en waarschijnlijk nu nog stagiares uit Indo.
Voor een terwerkstellings verguninig die je als stagiare nodig hebt,moet het desbetreffende bedrijf voor je aanvragen via CWI zoetermeer,en dit gaat dan weer via het IND.
Ik wil je niet ontmoedigen,maar informeer goed,alleen op basis van een visa cq verblijfsverguning is niet mogelijk om in Nederland te werken.
Elk jaar weer worden er nieuwe regels uitgevonden,om het als maar moeilijker te maken..............dus ga achter deze info bij het CWI in Zoetermeer.
Musi Musi Maurits San dit heb je vergeten te informeren !!!!!!!

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

ja maar Tukad Ganga toch, ik ga toch alleen maar voor de hotel info Emoticon: Bye bye

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Sorry joch ,inderdaad ,daar zijn anderen voor !!!!!!!!!!!!!!!!!

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Maar highly appreciated hoor.... Ik bedoelde met dat poppetje niets lulligs hoor

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Tukad Ganga, thanx voor de info ook. Voor wat betreft de werkvergunning, we zijn op de hoogte van de materie. Het zal gaan via een variant daarop. Je kunt als afstudeerder of als KMīer komen. Dit is niet echt een werkvergunning, zo geldt het criteria van minimaal jaarinkomen van 45.000 euro nu niet.
Barbizon in Den Haag bedoel je toch?
Maurits, ik heb je gemaild.
Groet, Johan

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Nee johan beiden Amsterdam

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Wat te denken van Sheraton Amsterdam Airport hotel, nu acht ik de service kwaliteit niet zo hoog. MAAR, ik denk dat dit hotel veel walk-in guests heeft, thereby the length of stay zal ook niet zo hoog zijn, waardoor je veel "encounters" hebt met gasten. En hier leer je alleen maar van...
Daarbij maakt dit hotel deel uit van een keten, waar je dus wat aan hebt voor je verdere carriere.

Ze bieden stages aan... Petra van de Griendt is de vrouw die je moet hebben...

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Sheraton heb ik ervaren als een saai hotel. Ik vind vooral die ruimte om te eten (ontbijt, dinner) zo saai. Kan er niets aan doen. We hebben daar wel een keer ontbijt op de kamer gekregen om 5 uur 's ochtends.....speciaal de avond van te voren 'geregeld'.
Maar ik zal bellen. Vanaf maandag ga ik er weer achteraan.....thanx!
Groetjes, Johan

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Ja het is dat er geen Hyatt hotel in Nederland is... Is Brussel geen optie?

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Brussel, kan volgens mij ook. Ik zal dat eens navragen.
Over Hyatt gesproken, afgelopen juli een week in Aryaduta (managed by Hyatt) gezeten. Zoīn business suite gehad. Heb je die nieuwe business suites van hun al gezien? Erg cool, alleen wel erg zakelijk ingericht (daarom waarschijnlijk ook business suite genoemd). We hebben toen toch maar gekozen voor de īniet nieuweī. Ik was met Debby (mijn vriendin), onze twee kinderen en twee nichtjes van Debby. Wel huge veel ruimte zeg!
Groetjes, Johan

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Ja hotel Aryaduta ken ik wel. Die suites zijn inderdaad dik in orde, ik heb gehoord van een vriendin die daar werkt dat ze erg mooi geworden zjin. Maar qua ligging en faciliteiten heb ik toch liever de Grand Hyatt Jakarta Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,771,940 pageviews Een website van indahnesia.com