Schoonheden uit Indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
76 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

N.a.v. het jaarlijkse Global Sex Survey 2005 van een bekend merk is er een top 10 samengesteld van de mooiste Indonesische vrouwen...

1.Sarah Azhari

2.Dian Sastro

3.Tamara Belszinsky

4.Sophia Latjuba
5.Agnes Monica
6.Happy Salma
7.Lyra Virna
8.Mariana Renata
9.Nova Eliza
10.Wulan Guritno

Wie staat er voor jullie op nr1? Mag ook buiten deze top 10 zijn hoor... plaatjes gewenst Emoticon: Smile Emoticon: Wink

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Bogor
Gebruiker
User icon of Bogor
spacer line

This my list : Please put the picturen from them :
1. Mayanksari ( very smoth skin )
2. Tamara Blezinsky
3. Anggun ( eksotis ). Emoticon: Worship
4. Nia Zulkarnaen ( ex-Tommy Soeharto )
5. Dian Satro ( smart girly ).
6. Miss Universe 2005.
7. Mariana Renata
8. Sophia Latjuba ( gurih ). Emoticon: Shiny
9. Dewi Razer
10. Eno Soeharto ( Rich & slim ) Emoticon: Yes!

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 18-11-2005 09:29 Bogor wrote:

Gurih ?
Bukan kue talam atau kue spekkoek.
(geen kue talam of spekkoek)

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

Tiara dari Solo

Bogor
Gebruiker
User icon of Bogor
spacer line

Ik weet TIARA Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Zij is model untuk majalah untuk orang dewasa di Belanda, Spanje & VS ha..ha...ha....go TIARA go.....

Who is the sexi man in Indonesia ?

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik zal dit topic ook eens openen in het Engels.. goed voor de bezoekers Emoticon: Shiny

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

1. Dienadya
2. Catherine Wilson
3. Indah Kalalo

Maar Tiara mag er zeker ook wezen...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

2. Tamara Blezinsky

6. Miss Universe 2005.
7. Mariana Renata
9. Dewi Razer

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 18-11-2005 10:58 maurits wrote:
1. Dienadya
2. Catherine Wilson

3. Indah Kalalo

Maar Tiara mag er zeker ook wezen...

Fotograaf
Gebruiker
spacer line

Hmmm nice body die Tiara, maar haar gezicht staat me absoluut niet aan. Emoticon: Nooo

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Jemig wat een formaat... heb je deze ook boven je bed hangen Emoticon: Wink

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.sayang, ik heb je post even aangepast. IMG tesamen met URL ging niet goed. De link wees naar picsplace, dus die heb ik maar weggehaald.

iemand
Gebruiker
User icon of iemand
spacer line

Wie staat er voor jullie op nr1? Mag ook buiten deze top 10 zijn hoor...

zonder twijfel mun eigu meissie Emoticon: Yes!

25 jaar 1m61cm 46kg

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Mijn favo artiest dan maar even...

Dian Sastro

Nama Asli : Diandra Paramitha Sastro Wardoyo
Panggilan : Dian
Tgl-Lahir : 16 Maret 1982
Zodiak : Pisces
Hobbi : Nyanyi

Body : 163cm / 47 kg

Makanan Favorit : Sop Buntut
Pakaian Favorit : Casual
Warna Favorit : Pink, Putih, Biru, Hitam
Parfum Favorit : Bvgary Black
Olahraga Favorit : Berenang

Film : Bintang Jatuh,
Pasir Berbisik, Ada Apa
Dengan Cinta

Ik heb jouw toppertjes nog niet gezien... Jeroen...

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb thuis nog wel wat plaatjes van Tiara. Ik ben toch meer een fan van donker, dus de meeste 'toppers' zijn niet mijn toppers. Wellicht heb ik dit weekeinde wat tijd om er iets van te plaatsen Emoticon: Yes!

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Ik heb ook geen verstand van al die modellen.
Dan maar mijn 2 toekomstige modellen van 8 en 14 jaar.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 18-11-2005 15:47 Richy wrote:
Mijn favo artiest dan maar even...

Voor mijn enige en absolute favo kun je mijn (nieuwe) avatar bekijken...

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

2. Tamara Blezinsky

6. Miss Universe 2005.

7. Mariana Renata

9. Dewi Razer

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Tja Indonesische vrouwen hebben vaak een buitengewoon mooi koppie, vraag blijft waarom ze het in internationale schoonheidswedstrijden zo slecht doen. Mijns inziens is dat vaak puur en alleen aan de lengte (of beter gezegd kleinheid) toe te schrijven.

En als je die top10 ziet (door Indonesiers samengesteld?) valt toch op dat er heel wat vrouwen instaan die niet eens mooi zijn volgens westerse begrippen, maar wel erg lange benen hebben, relatief wit zijn (of zich wit geverfd hebben) en een grote (vaak scheve) neus hebben (zie de nummer 1).

Kortom blijkbaar doet echte schoonheid er niet toe, schoonheid is blijkbaar nog steeds hoe westerser/arabischer/kolonialistischer hoe mooier. 350 jaar brainwashen heeft blijkbaar nog steeds zijn effecten Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 18-11-2005 18:38 kiwimave wrote:

En als je die top10 ziet (door Indonesiers samengesteld?) valt toch op dat er heel wat vrouwen instaan die niet eens mooi zijn volgens westerse begrippen, maar wel erg lange benen hebben, relatief wit zijn (of zich wit geverfd hebben) en een grote (vaak scheve) neus hebben (zie de nummer 1).

Je kunt en middel krijgen (drinken) wat je bleekt. Echt gezond is het niet. net zoals voor blanke vrouwen je in een bad kunt zitten thuis met een middeltje wat je bruin kleurt. Alleen is dat niet permanent, bleken wel. En mooi is geen van beiden.

Er wordt ook gezegd dat veel londho's geen smaak hebben m.b.t. keuze vrouw. Vaak lelijke vrouwen voor indonesische begrippen.

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Genoeg geluld(om de tekst uit de Spitsreclame te gebruiken)...Oosters is nu eenmaal veel mooier dan de westerse lo Emoticon: Puh! oks.

iemand
Gebruiker
User icon of iemand
spacer line

On 18-11-2005 19:01 Albert wrote:

Je kunt en middel krijgen (drinken) wat je bleekt.

je kunt ook een middel krijgen wat je drinkt, zonder dat de vrouwen dat bleekmiddel hoeven te drinken, ze
worden er vanzelf mooier van als je er maar genoeg van drinkt Emoticon: Laugh out loud alcohol

mijn absolute nr.1 blijft mun eigen meissie Emoticon: Yes!

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

Tja medisch gezien hebben veel Indonesische vrouwen van het uiterlijk bezien meer fertiele kenmerken dan de gemiddelde Nederlandse vrouw, oftewel mannen horen ze aantrekkelijker te vinden. De vraag is of ze zo blijven als je ze buiten hun natuurlijk habitat plaatst in een voor hun toxische omgeving (welvarend Nederland ofzo).

Oftewel: de vraag is of ze nog steeds een mooie heup/taille verhouding hebben als ze hier langer verblijven. Gezien de prevalentie van obesitas in Nederland lijkt me dat in ieder geval een groot gevaar.

Voor de feministen: waar vrouw staat mag ook man gelezen worden, en waar zij staat mag ook hij gelezen worden Emoticon: Wink

Gracias. Sama sama

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 18-11-2005 18:38 kiwimave wrote:
Tja Indonesische vrouwen hebben vaak een buitengewoon mooi koppie, vraag blijft waarom ze het in internationale schoonheidswedstrijden zo slecht doen.

Mijns inziens is dat vaak puur en alleen aan de lengte (of beter gezegd kleinheid) toe te schrijven.

. 350 jaar brainwashen heeft blijkbaar nog steeds zijn effecten Emoticon: Wink

Zou het niet een andere reden zijn zoals : het geloof.
In het algemeen werd het beschouwd als het etaleren van schoonheden die alleen bestemd zijn voor je eigen partner .
Dus het is not done. (Ik persoonlijk vind het wel leuk )

Over de lengte en de bouw (puur uiterlijk gezien) zijn er veeeel mooie meisjes , maar je komt ze vaak niet tegen en vaak lopen ze ook niet te koop.
Als je ooit bij diverse feestjes komt (vooral huwelijksfeestjes) van gegoede indonessiers dan zie je naast mooie meisjes ook knappe meisjes , meisjes met hersenen.

over die 350 jr brainwashing is het ook historisch gezien flauwekul , nooit geweten dat de nederlanders sinds 1600 heer en meester was in den oosten.
Zelfs in 1825 tot 1830 heb je nog de grote oorlog tegen nederland , en niet vergeten de Acehers zijn pas na 1900 gepacificeerd.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,760,108 pageviews Een website van indahnesia.com