Quantas aanbieding!!!

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
jeannet
Gebruiker
spacer line

Ik zag een aanbieding op http://www.qantas.com.au/regio(...)Specials3?lk=promonl
Een retourtje naar verschillende plekken in Azie, waaronder Denpasar, voor 460 euro!!! (dat is wel ex brandstof toeslag etc). Geldig tot 30 juni 2006.
Misschien heeft iemand er iets aan, dus suc6
Groetjes Jeannette Borgers

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

De website kan niet worden gevonden. Wellicht omdat het ook geen Q u antas is, maar Qantas Emoticon: Smile Of je de link eventjes kunt aanpassen (klik op edit rechtsonder je bericht)

Yerun

jeannet
Gebruiker
spacer line

Als t goed is moet ie het nu doen....Ik ben ook zo handig he, hahaha.
Sorry mensen voor t oponthoud, maar goed, ik hoop dat jullie er wat aan hebben.
Doeiii
Jeannette
http://www.qantas.com.au/regio(...)Specials3?lk=promonl

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Denk gewoon aan het volgende:

Q ueensl A nd & N orthern T erritory A erial S ervices

Vanzelfsprekend toch? Emoticon: Smile Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

jeannet
Gebruiker
spacer line

Ok, ik zal er aan proberen te denken, maar aangezien ik hier behoorlijk nieuw ben en ik nog noppes ervaring heb met de vliegmaatschappijen en andere termen die met Azie te maken hebben, zal ik nog menig foutje maken ben ik bang, haha.
Maar bedankt voor de les en de groetjes.
Jeannette

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

1 ding heb je over het hoofd gezien:

Valid for travel departing 7 September to 30 November 2005, or 1 April to 30 June 2006.
Fare must be booked by 21 October 2005.

Wordt erg lastig boeken Emoticon: Nooo

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aah, de actie is afgelopen. Da's mooi. Kan deze op slot.

Sorry Jeannet Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,648,358 pageviews Een website van indahnesia.com