Teh Botol, lekker drankje of misselijkmakende zooi?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
46 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ikzelf ben een aanhanger van het Teh Botol front. Zodra ik zo'n flesje zie, heb ik de drang er 1 te kopen en direct in ÚÚn teug met een rietje leeg te zuigen. Over smaak valt niet te twisten, maar graag zou ik willen weten wie er ook aanhangers zijn, en wie niet.

Tevens hoop ik van diegenen die het niet te pruimen vinden ook te horen waarom niet. Ik weet dat het fabrieks-spul is, maar het slurpt zo lekker weg in de vroege ochtend voor het motor rijden, in de middag na het middagdutje, laat in de avond bij het nachtelijke eten, de Sampurna Mild... aah.. ik ga eventjes dromen

Yerun Emoticon: Bye bye

Emoticon: Nice

Emoticon: Nice

Cantiara
Gebruiker
spacer line

Ik vind het wel lekker, maar het is geen dorstlesser.. Ik weet niet hoe dat komt. Ik drink liever koud water!

kinanti pinta
Gebruiker
User icon of kinanti pinta
spacer line

ya ya ya, teh botol memang minuman dewa.... ga ngerti kan? makanya jangan pake bahasa belanda.. hey people, there are lotsa indonesian folks here so would you please drop the dutch and speak in english Emoticon: Angry unless you don't want me (and any other indo) to participate in the forum Emoticon: Sadley

Slightly older, hopefully wiser, absolutely prettier

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 06-04-2004 03:37 kinanti pinta wrote:
ya ya ya, teh botol memang minuman dewa.... ga ngerti kan? makanya jangan pake bahasa belanda.. hey people, there are lotsa indonesian folks here so would you please drop the dutch and speak in english Emoticon: Angry unless you dont want me (and any other indo) to participate in the forum Emoticon: Sadley

Pinta,

this is the Dutch part of the forum. I will try to make that more clear. I will translate this into English as well of course. How's my letter Emoticon: Shiny

Yerun

janss557
Gebruiker
spacer line

Misschien moet je een forum starten waarin Indonesische gesproken wordt.

Misschien overtreed ik nou conventies, maar je hebt mijn e-mail adres, Yerun. Stuur me even een kort berichtje, want ik wil je wat sturen en nu ben ik jouw adres kwijt. Ik heb wat materiaal over IndonesiŰ voor je. Met foto's, natuurlijk.

Groetjes

Hub

lontong
Gebruiker
spacer line

HEEEEEELLLL lekkkerrrr hoor yeroen die tehbotol drink het ook altijd als ik in bali ben.
Maar in NL vind ik het niet zo smaken als in bali heeft te maken met je smaakpupillen die werken anders als het weer heter is naar het schijnt groetjes.

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

zwaar overschat drankje...kan de betovering ervan niet vinden... Emoticon: Smile Emoticon: Smile Emoticon: Smile

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

gaul_abes
Gebruiker
User icon of gaul_abes
spacer line

Teh Botol is lekker ...
I have teh botol (teh kotak) with my dinner everyday .... het is wel lekker!!!!

DIM-C is a free, fun and relaxing club for indonesian mixed couples worldwide who are in search of friendships.

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Bah... doe mij maar een lekkere bintang Emoticon: Yes!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Bintang is ook lekker inderdaad.

(hee, hier ook een banaan! )

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Hahahaha van mijn banaan blijf je af Emoticon: Eerie

Makassi
Gebruiker
User icon of Makassi
spacer line

De keren dat ik in Indonesia ben, is ÚÚn van mijn favoriete dranken teh botol. Niet gekoeld en zonder ijs. Errug lekker.
Niet zozeer om de dorst te lessen, maar gewoon erbij.
Samen met flesje aqua en kopi tubruk (biasa) kom ik zo de dag wel door daar.

Eeeh, nog maar 10 maanden en dan ben ik daar alweer. Emoticon: Yes!

sandra
Gebruiker
User icon of sandra
spacer line

Ik heb volgens mij teh botol nog nooit gedronken..Wie weet waar ik het kan kopen in de omgeving den haag-rotterdam? Oh ja, en wat vinden jullie van durian? Ik vind het echt niet lekker!

Groetjes, san

budowono1
Gebruiker
spacer line

Wah nam hong Supermarket.
Tokah Cheung kong
kruiskade.
toko red wheel kan koop overal nederlan
awak tengoh look lah !!!
ga meer na Asian area

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Confused Bottol Tjebok??Daarna is makkelijk. hoef je niet te pŰpper
Proost op de echte!!
Umberto
www.sidhiastu.nl
Emoticon: Clown Emoticon: Clown Emoticon: Clown Emoticon: Clown Emoticon: Clown

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ik hoor net van Edith dat het net zoiets is als icetea dus lijkt me wel lekker.We gaan nu weer verder slapen..jaja slapen! Emoticon: Wink

kleinsmann
Gebruiker
User icon of kleinsmann
spacer line

Natural ijsthee met teveel suiker is misschien beste omschrijving.

Just because you're paranoid don't mean there're not after you...

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,511 pageviews Een website van indahnesia.com