|
|
|
|
|
Ikzelf ben een aanhanger van het Teh Botol front. Zodra ik zo'n flesje zie, heb ik de drang er 1 te kopen en direct in één teug met een rietje leeg te zuigen. Over smaak valt niet te twisten, maar graag zou ik willen weten wie er ook aanhangers zijn, en wie niet.
Tevens hoop ik van diegenen die het niet te pruimen vinden ook te horen waarom niet. Ik weet dat het fabrieks-spul is, maar het slurpt zo lekker weg in de vroege ochtend voor het motor rijden, in de middag na het middagdutje, laat in de avond bij het nachtelijke eten, de Sampurna Mild... aah.. ik ga eventjes dromen
Yerun
|
|
|
|
|
Ik vind het wel lekker, maar het is geen dorstlesser.. Ik weet niet hoe dat komt. Ik drink liever koud water!
|
|
|
|
ya ya ya, teh botol memang minuman dewa.... ga ngerti kan? makanya jangan pake bahasa belanda.. hey people, there are lotsa indonesian folks here so would you please drop the dutch and speak in english  unless you don't want me (and any other indo) to participate in the forum
|
Slightly older, hopefully wiser, absolutely prettier
|
|
|
|
On 06-04-2004 03:37 kinanti pinta wrote: ya ya ya, teh botol memang minuman dewa.... ga ngerti kan? makanya jangan pake bahasa belanda.. hey people, there are lotsa indonesian folks here so would you please drop the dutch and speak in english unless you dont want me (and any other indo) to participate in the forum
|
Pinta,
this is the Dutch part of the forum. I will try to make that more clear. I will translate this into English as well of course. How's my letter
Yerun
|
|
|
|
|
Misschien moet je een forum starten waarin Indonesische gesproken wordt.
Misschien overtreed ik nou conventies, maar je hebt mijn e-mail adres, Yerun. Stuur me even een kort berichtje, want ik wil je wat sturen en nu ben ik jouw adres kwijt. Ik heb wat materiaal over Indonesië voor je. Met foto's, natuurlijk.
Groetjes
Hub
|
|
|
|
HEEEEEELLLL lekkkerrrr hoor yeroen die tehbotol drink het ook altijd als ik in bali ben.
Maar in NL vind ik het niet zo smaken als in bali heeft te maken met je smaakpupillen die werken anders als het weer heter is naar het schijnt groetjes.
|
|
|
|
|
Just because you're paranoid don't mean there're not after you...
|
|
|
|
Teh Botol is lekker ...
I have teh botol (teh kotak) with my dinner everyday .... het is wel lekker!!!!
|
DIM-C is a free, fun and relaxing club for indonesian mixed couples worldwide who are in search of friendships.
|
|
|
|
Bah... doe mij maar een lekkere bintang
|
|
|
|
|
Bintang is ook lekker inderdaad.
(hee, hier ook een banaan! )
|
|
|
|
|
Hahahaha van mijn banaan blijf je af
|
|
|
|
|
De keren dat ik in Indonesia ben, is één van mijn favoriete dranken teh botol. Niet gekoeld en zonder ijs. Errug lekker.
Niet zozeer om de dorst te lessen, maar gewoon erbij.
Samen met flesje aqua en kopi tubruk (biasa) kom ik zo de dag wel door daar.
Eeeh, nog maar 10 maanden en dan ben ik daar alweer.
|
|
|
|
Ik heb volgens mij teh botol nog nooit gedronken..Wie weet waar ik het kan kopen in de omgeving den haag-rotterdam? Oh ja, en wat vinden jullie van durian? Ik vind het echt niet lekker!
Groetjes, san
|
|
|
|
Wah nam hong Supermarket.
Tokah Cheung kong
kruiskade.
toko red wheel kan koop overal nederlan
awak tengoh look lah !!!
ga meer na Asian area
|
|
|
|
Ik hoor net van Edith dat het net zoiets is als icetea dus lijkt me wel lekker.We gaan nu weer verder slapen..jaja slapen!
|
|
|
|
Natural ijsthee met teveel suiker is misschien beste omschrijving.
|
Just because you're paranoid don't mean there're not after you...
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|