Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
lontong
Gebruiker
spacer line

Emoticon: Bye bye hoi luitjes momenteel ben ik op een welverdiende vacantie in spanje helaas morgen alweer naar huis terug Emoticon: Cry Umberto heb immidels met de eigenaar van een bakkerij gesproken zou eens contact opnemen met zijn collega in goes dus mocht ik hem binnekort weer eens zijn dan zal ik hem eens vragen hoe hij eroverdenkt ok grten allemaal

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Zoals belooft:

Daar komt ie Emoticon: Cry Paksoi Bawan Putih Emoticon: Angry Bawang merah Emoticon: Clown Petehbonen Gonseng in olie. Naar eerst een lekkere Krektek opsteken Sampoerna di Charly Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes! Rijst koken Emoticon: Smile Stomen Emoticon: Clown
Kip Goreng Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emping.
Bir Tjap Kunci. daarna Kopi Bali en dan Kretek Emoticon: Angry
Sambal trassi. Emoticon: Cry Emoticon: Cry Selamat Makan Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up! Emoticon: Shut up!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Jaaah.. hij is er weer!

Kretek was vorige week erg lekker toen het zo lekker aan het zomeren was. Nu is het er eigenlijk te koud voor... helaas, maar gelukkig wachten ze wel.

Yerun

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Hoi Yune Poen, Ik zou ook graag foto's willen kan dat? Emoticon: Frustrated Weet ik hoor dat het vorige week mooier weer was.Trouwens er was Pasar Malam in Amsterdam.Misschien had ik er naar toe gemoeten,alleen mijn 50+ kaartje moet ik nog verlengen.
Groet.
Umberto
www.sidhiastu.nl
Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Gaan we weer 'n bijeenkomst houden?
Ik ben benieuwd naar de reacties naar Jeroen.
Umberto
www.sidhiastu.nl Emoticon: I love it Emoticon: I love it Emoticon: I love it

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ja, we 'moeten' binnenkort weer eens iets organiseren. Ik kan me iets herinneren dat JohanN na de geboorte van zijn tweede wel tijd wilde vrij maken.. Emoticon: Smile

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

En dat is juist! Ik wilde het al vermelden in een andere tread, but ik heb ut niet gedaan. Onze 2e wordt de eerste week van augustus geboren, dus na die tijd.....roti met muisjes bij ons!
Groetjes, Johan

Begin de details te vergeten

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Dan neem ik Roti-Bali mee Emoticon: I love it Emoticon: I love it en Zeeuwse Bolussen,maar niet voor Jeroen Emoticon: Shut up! alleen voor Pipiet Emoticon: Red face Emoticon: Red face Mag ze delen Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Dan zegt ze waarschijnlijk Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn adoeh zeg plikket Emoticon: Blush Emoticon: Blush Leuk hŤ?? Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!
Umberto
www.sidhiastu.nl

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Johan,

Laat me tegen die tijd maar iets horen, open ik hier een onderwerpje, plus dat ik het in de nieuwsbrief zet. Komen er vast wel weer een man of 20 Emoticon: Smile

Yerun

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Wij komen dan zeer zeker.Heb jij nog iets vernomen van Nona Bandung? Is ze al thuis?
Umberto Emoticon: Smile

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Pipiet is al een tijdje terug hoor. Ze heeft cumi cumi voor Debby meegebracht, maar we waren nog niet in staat om het op te pikken. Ze komt ook binnenkort een keer naar ons toe.
Groetjes, Johan

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ik heb mijn 50+ kortingskaartje of anders kom ik met Bill Dobson.
Onze voorzitter.

Umberto
www.sidhiastu.nl
Emoticon: Red face

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Bye bye Hoi Emoticon: Confused Alles en iedereen Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Is er al een datum gepland? Emoticon: Red face Emoticon: Red face
Voor een "Kumpulan" Emoticon: Yawn Wie o wieis de volgende om Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid af ye wassen???
Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

On 24-07-2004 22:50 hagen763 wrote:
Emoticon: Bye bye Hoi Emoticon: Confused Alles en iedereen Emoticon: Yawn Emoticon: Yawn Is er al een datum gepland? Emoticon: Red face Emoticon: Red face
Voor een "Kumpulan" Emoticon: Yawn Wie o wieis de volgende om Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid af te wassen???
Umberto

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Grappig,
Pipiet was gister bij ons met Wim en Adam.
De kumpulan wordt bij ons gehouden in September, maar welke datum moeten we het nog over hebben.Beschuit met muisjes in combinatie met nasi goreng en trassi zal toch wel smaken??? Emoticon: Wink
Groetjes, Johan

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Ha Johan,Ik neem dan Bali-broodjes mee.En Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! ZEEUWSE-BOLUSSEN. Emoticon: Red face Emoticon: Red face Dat smaakt met roomboter uit Brabant Emoticon: Confused Emoticon: Confused Umberto. Emoticon: Yawn

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Nu vanavond Nona Bandung gesproken. Wordt het niet stilletjes tijd voor een Kumpulan?? Emoticon: Angry Emoticon: Very funny Emoticon: Blush

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Wordt het ook. Alleen nog geen tijd gehad. Sorry. Nona komt trouwens zondag hier langs. Je kunt ook komen als je wilt.We noemen het dan een tussendoorkumpulan oke? Emoticon: Wink

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Shiny Ik zal dan trachten een lift te bemachtigen Emoticon: Red face Ik val altijd in slaap in de trein Emoticon: Shut up! Maar wat dacht je van de 17e oktober, Emoticon: Devil Overigens als er iets meer mensen komen dan weet ik wel iemand die ook jou wil ontmoeten voor zaken Emoticon: Cooool Zij komt de 30e terug uit Bali.
Het wordt kouder en adoeh zeh als donker Emoticon: Red face kan ik niet zien wat ik eet Emoticon: Angry
Umberto

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Umberto, ik verwacht dat jij het stralend middelpunt bent zodat we het licht niet eens aan hoeven te doen! Emoticon: Smile
Groetjes, Johan

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Stakende spoorwegambtenaren Emoticon: Angry Ergens begrijpelijk Emoticon: Cry Helaas is het me niet gelukt Emoticon: Worship om Marcel H. te vragen naar je te komen. Emoticon: Wink Maar hoop doet leven misschien einde october Johan?? Emoticon: Yes! Weet je dat ik nog steeds een leeg bakje heb van Yerun Emoticon: Yes! Die vul ik dan met Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yeah right! Zeeuwse Bolussen Emoticon: Red face Maar dan ieder een Emoticon: Shut up! want ik ben een gierige Zeeuw Emoticon: Shiny Doe de groeten aan Nona Bandung.
Umberto. Emoticon: Bye bye

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Red face Emoticon: Red face Ineens kreeg ik iets over de post Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! 1 pakje kretek Emoticon: Wink menthol Emoticon: Cooool Maar de gulle gever Emoticon: Devil had geen tijd Emoticon: Shut up! om er een afzender bij te doen Emoticon: Nice Maar het kwam wel van een PRIKBORDER Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Wanneer is er weer een bijeenkomst??? Emoticon: Shut up!

mali2004
Gebruiker
spacer line

Deze link verwijst naar een zeer bijzondere IndonesiŽ site.

http://home.planet.nl/~mathsmit/page11.html

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Maar daar is een andere Site voor vanuit BALI Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry
En die wordt daarop graag verwezen.
Umb

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,694,276 pageviews Een website van indahnesia.com