Aankondiging kumpulan zaterdag 26 november 2005 te Eindhoven

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
39 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Beste forumleden, nieuwsbrief leden en andere belangstellenden,

Het is mijn genoegen om de aankondiging voor een nieuwe bijeenkomst met als hoofdonderwerp IndonesiŽ te mogen aankondigen. Deze zal gehouden worden te Eindhoven op zaterdag 26 november 2005.

Emoticon: Confused Waarom moet ik komen?
Je moet niets, maar de eerdere bijeenkomsten zijn altijd heel gezellig geweest. Je kan eens met 'lotgenoten' praten over vanalles en nog wat betreffende IndonesiŽ, zelfs over het visum! Ook is het natuurlijk leuk om de mensen achter de forumleden te leren kennen, voor zover men elkaar nog niet kent. Ook is een bijeenkomst in Nederland altijd weer anders dan ťťntje in IndonesiŽ zelf. Uiteraard mag de aanhang gewoon meekomen.

Emoticon: Confused Hoe meld ik me aan?
Plaats in dit topic even een reactie dat je je wil aanmelden voor de bijeenkomst en met hoeveel personen je wil komen. Je kunt ook even een emailtje sturen naar jeroenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indahnesia.com met dezelfde informatie. Bij aanmelding gaan we er vanuit dat je ook komt, mocht je later toch verhinderd zijn, meld je dan ook weer eventjes af, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Emoticon: Confused Waar moet ik zijn?
Je bent welkom in Eindhoven. De welbekende bourgondische stad in op de zandgronden van oostelijk Noord-Brabant. Er rijden treinen van en naar Eindhoven. Vanaf het station is het een goede 25 minuten doorstappen, de bus komt ook, maar helaas niet zo vaak, en je moet toch nog een stukje lopen dan. De route kun je per email krijgen als je je aangemeld hebt.
Adresinformatie wordt niet op het forum geplaatst, aanmeldingen zullen per email de benodigde gegevens ontvangen. Er is voldoende parkeergelegenheid in de straat voor de mensen die met de auto komen.

Emoticon: Confused Wat gaat het me kosten?
Net als voorgaande keren wordt geen entree geheven of op een andere manier een geldelijke vergoeding ge-eist. Neem zelf wat hapjes mee voor de anderen, zodat we hiervan kunnen smullen. Standaard drinken zal aanwezig zijn. Zijn er speciale wensen of heb je iets speciaals? Laat het even weten, of neem zelf wat mee.

Emoticon: Confused Hoe laat gaan we beginnen?
Omdat er mensen uit grote delen van het land komen, willen we zeker niet te vroeg beginnen. Rond een uur of 1 in de middag is een mooie tijd. We zullen rond een uur of twee officieel de middag openen met een (zeer kort) praatje.

Met vriendelijke groet,
Jeroen, die een huis beschikbaar stelt

Overzichtskaartje Eindhoven en omgeving

Bij de 1 moet je zijn op 26 november!

Al het andere dan aanmeldingen en daarmee gerelateerde zaken kunnen in het oorspronkelijke '5e kumpulan Topic'; wat je hier kunt vinden. Berichten die niet met de aanmeldingen te maken hebben worden weggehaald om de overzichtelijkheid hier te behouden.

eveline
Gebruiker
spacer line

Yippie, thanks Yerun. Ik zal er zijn, alleen of met 1 persoon mee.
Zou je aub zo vriendelijk willen zijn om het adres naar mij toe te mailen, dank je?
warm gegroet, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

TERDAD
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,
Ook Terdad wil/zal de weg vinden naar Eindhoven! Misschien wil mijn MOBIL-KODOK cabrio mij wel naar de KOTA SINAR LAMPU LISTRIK brengen....????
Dus schrijf mij maar IN!
En Bung Umberto,Ik zal SAMPURNA niet vergeten!
Zijn er nog wensen??
Mari-mari,sampai jumpah di Eindhoven.

Salam hangat dari T&T

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

nona
Gebruiker
spacer line

veel plezier met jullie allemaal, helaas, op 26 november, ik moet werken, does, maakt maar het mooieste dag van jullie allemaal.

groetjes, Pipiet

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Ook ik moet dan werken,maar veel plezier allen.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aanmelden kan nog steeds Emoticon: Smile

TERDAD
Gebruiker
spacer line

WAT IS DIT????

Mari-mari anggota INDAHNESIA; de weg naar EINDHOVEN is niet Moeilijk te vinden hoor.
TERDAD - eveline - en Jeroen dat is MEMBOSANKAN KAMI!
Ik ga mijn Lemper - Lumpiah - Risoles - maar aanpassen voor 3 personen!!
- ieder 5 van elk soort oleh-oleh!!!! Genoeg!
Ayo Ibu Pipiet en Bung Umberto en veer01 neem maar een snipperdag!!
En de SAMPURNA van Bung Umberto ga ik verkopen voor het goede doel!

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Zo, lees jij je mailtjes niet? ( privť)
Umb.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Veel plezier, degene die wel gaan! Emoticon: Smile

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ik ben er ook bij Emoticon: Shiny

Ik heb wat ver-geschoven wat erbij kwam....als de rest die niet kunnen ook eens wat gingen verschuiven !!! dan zien we elkaar gauw weer eens Emoticon: Wink

P.s. Mr. Hagen hoe zit het met U ? (misschien heb ik wel een lokkertje voor je Emoticon: I love it )

P.s.....Marianne...jij komt hier ook al jaren! komt toch eens lekker aan in het zuiden Emoticon: Puh!

Grt. M-Solo.

Live life to the max.......

eveline
Gebruiker
spacer line

hmn een vraagje, hoeveel aanmeldingen/mensen komen er eigenlijk? Ben gewoon benieuwd...

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 14-11-2005 08:51 eveline wrote:
hmn een vraagje, hoeveel aanmeldingen/mensen komen er eigenlijk? Ben gewoon benieuwd...

ik heb er nu 5 Emoticon: Maar ja, het is een zaterdag, en geen zondag, dus we mogen allang blij zijn dat er wat mensen komen. Emoticon: Shiny

eveline
Gebruiker
spacer line

oh jee chips..kunnen wij er dan niet veranderen naar zondag? hoewel de 27e heel moeilijk zal gaan want ik ga de 26e naar Eindhoven toe en blijf dan bij mijn dochter slapen en de 27e gezamelijk ontbijt met dochter, zoonlief etc.etc want dan is haar vriend jarig...weet dus nog niet wat die zondagmiddag nog te doen is....ik spijbel wel weer met dansen hoor..ha ha ha Emoticon: Shiny

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Nu nog verplaatsen heeft ook geen zin meer. Er hebben al wat een toezegging gedaan en in al mijn communicatie staat al de zaterdag. Doen we de volgende gewoon weer op zondag. Emoticon: Smile

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Je weet maar nooit Emoticon: Red face wie Emoticon: Wink er onverwachts komen. Emoticon: Yeah right!
Om alleen maar erwtensoep te eten Emoticon: Nice
Umberto

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Umberto,

Laat het mij in ieder geval even (prive) weten of je komt, dan zorg ik dat er erwtensoep komt Emoticon: Yes!

Yerun

eveline
Gebruiker
spacer line

On 14-11-2005 11:21 Jeroen wrote:
Umberto,

Laat het mij in ieder geval even (prive) weten of je komt, dan zorg ik dat er erwtensoep komt Emoticon: Yes!

Yerun

en pannekoek niet vergeten natuurlijk..helamaal op z'n Hollands..yammie....yammie Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

FOUT Emoticon: Angry FOUT Emoticon: Angry Eveline Emoticon: Shut up!

met sambal Treesje Bakker.

Ik probeer althans om de Matinee Dansant te ontlopen in Goes. Emoticon: Eerie
Maar dat zal niet meevallen,omdat de stichting daar gepromoot zal worden.
Umberto.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

On 13-11-2005 21:41 Martin-Solo. wrote:
Ik ben er ook bij Emoticon: Shiny

Ik heb wat ver-geschoven wat erbij kwam....als de rest die niet kunnen ook eens wat gingen verschuiven !!! dan zien we elkaar gauw weer eens Emoticon: Wink

P.s. Mr. Hagen hoe zit het met U ? (misschien heb ik wel een lokkertje voor je Emoticon: I love it )

P.s.....Marianne...jij komt hier ook al jaren! komt toch eens lekker aan in het zuiden Emoticon: Puh!

Grt. M-Solo.

Haha, dat durf ik niet hoor Emoticon: Nice Dadelijk krijg ik nog billenkoek, omdat het uit is met Ketut Emoticon: Frustrated Emoticon: Blush

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Getroost je Emoticon: Nooo
Martin-Solo kan goed; afwassen Emoticon: Worship afdrogen Emoticon: Wink satť grillen Emoticon: Nice Brabants praten Emoticon: Shut up! lachen Emoticon: Very funny Maar zal gťťn andere koekjens geven hoor Emoticon: Yeah right!
Als je maar kan ; lachen Emoticon: Shiny gieren van het lachen Emoticon: Yes! en geen bijgeluiden maakt Emoticon: Smile Ben je gewoon welkom Emoticon: Laugh out loud
Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Getroost je Emoticon: Nooo
Martin-Solo kan goed; afwassen Emoticon: Worship afdrogen Emoticon: Wink satť grillen Emoticon: Nice Brabants praten Emoticon: Shut up! lachen Emoticon: Very funny Maar zal gťťn andere koekjens geven hoor Emoticon: Yeah right!
Als je maar kan ; lachen Emoticon: Shiny gieren van het lachen Emoticon: Yes! en geen bijgeluiden maakt Emoticon: Smile Ben je gewoon welkom Emoticon: Laugh out loud
Umberto

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Haha, dat durf ik niet hoor Dadelijk krijg ik nog billenkoek, omdat het uit is met Ketut

Ik ga ff naar het praat-Topic Emoticon: Frustrated

Live life to the max.......

Robert70
Gebruiker
spacer line

Hi allen,
Ik zit vaak op de achtergrond. Ik ben ook niet zo actief op het net, maar lijkt me wel gezellig om aanwezig te zijn.
Kan er nog iemand bij?
Ik zal kijken of ik morgenvroeg nog wel voor wat spekkoek kan zorgen.
Btw, omdat ik in de avond een andere verplichting heb, zal ik vroeg in de avond weer vertrekken.

Groetjes allen Emoticon: Cooool Emoticon: Smile

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

natuurlijk kun je erbij. Ik zal je vanavond een mailtje sturen met de adresgegevens Emoticon: Smile

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Mensen die morgen gaan reizen, let even op het weer, voor zuidelijk Nederland wordt 10 cm sneeuw verwacht. Ik kan morgen laten weten hier hoe Eindhoven eruit ziet.

KNMI

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,509,370 pageviews Een website van indahnesia.com