ruimere stoel in vliegtuig

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mr.henky
Gebruiker
spacer line

Vorig jaar ben ik met Garuda naar Bali geweest.
De gewone stoel kostte toen retour Ä 800,-
Ik heb echter omdat ik behoorlijk last heb van engtevrees
( claustrofobie ) ,toen een klasse hoger geboekt, namelijk de premium economy klasse. Dat was wel Ä 400,- duurder, maar mij wel Ä 4000,- waard.
Was echt de uitkomst voor mijn angst.
Echter Garuda vliegt niet meer vanuit Amsterdam en nu kan ik geen enkele andere maatschappy vinden die mij voor een redelijk bedrag en dus niet een ver vier voudigd bedrag, naar Bali vliegt.
Wie weet raad?
NB. Pilletjes helpen niet.
Groet
Mr.Henky

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Probeer Singapore Airlines en vraag aan: Dewi Sri Travel in Vught.
Mw.Irene Daamen.
www.dewisritravel.nl.Telefoon 073-6573924
En doe mijn groeten
Umberto

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

probeer 'ns acupunctuur........
Emoticon: Wink

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hoi Mr. henky,

Heb je ook vrede met een stoel op de economy-class waarbij er voor je geen stoelen meer staan...zoals de eerste rijen per deel ? Dan zou je deze via je reisburo misschien kunnen reserveren of anders optijd inchekken dat doet soms ook wonderen Emoticon: Wink

Martin-S

Live life to the max.......

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

EVA-airlines heeft iets vergelijksbaars als de Premium-class van Garuda: Evergreen de Luxe. Nadeel van EVA is een overnachting in Taipei op de heenreis.
Kijk op http://www.bmair.nl/Vliegticke(...)donesie-Denpasar.htm voor ptijzen

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

mr.henky
Gebruiker
spacer line

Heel leuk Sayang, maar ook dat heb ik geprobeerd.
Ook het idee van Martin-Solo met vůůr mij geen stoelen ( op europese vluchten ) heb ik geprobeerd net als zitten meteen achter de nooduitgang. Echter zonder het gewenste resultaat.
Ik weet dat het tussen de oren zit, maar vooralsnog is het wel erg vervelend.

De site van Flipse vind ik wel interessant. Staat alleen helaas niet bij wat er dan behalve de prijs anders is. wellicht bredere stoel, of maar 2 naast elkaar of wellicht alleen in the plane...
In ieder geval geeft die site de burger weer wat moed om door te zoeken en om toch weer naar Bali te kunnen zonder bergen stress ( voor mij althans )

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 02-11-2005 12:25 mr.henky wrote:

Ik weet dat het tussen de oren zit, maar vooralsnog is het wel erg vervelend.

Wellicht kan Stichting Valk je verder helpen... voor dit soort klachten... http://www.valk.org/

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

bassi
Gebruiker
spacer line

Je kunt een stoel vragen naast een gezin met een baby, in het midden van het vliegtuig tegen de muur waar de bediening in een vliegtuig bevindt is de beenruimte veel groter, deze ruimte is altijd veel groter waar je je benen kan strekken. (ervaring mee opgedaan bij Singapore Airlines, mogelijk bij alle vliegmaatschappijen is de ruimte op deze zitplekken groter)

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 02-11-2005 23:47 bassi wrote:
...in het midden van het vliegtuig tegen de muur...

... de persoon in kwestie heeft engtevrees... 15 uur lang tegen een schot aankijken zal niet echt bevorderend zijn... Emoticon: Smile

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

bassi
Gebruiker
spacer line

Gelukkig niet, maar het valt wel mee maar nu ik erover terugdenk, achteraf echt veel beter dan een normale stoel.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,390,890 pageviews Een website van indahnesia.com