Saya seorang yang bercita-cita tinggi

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
80 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
TERDAD
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,
Ik si Terdad ister nog! Ik ben erg veel op bezoek bij INDAHNESIA!
Hebad sekali - Geweldig.

Als men iets op papier zet,dus een mening heeft,dan is het heel vlug:
COMMUNIST - NTIONALIST - TERRORIST - RASIST enz.enz.

Ik ben een Idealist! Aku tahu deh,DOM!
Ik wil niet meer dat de geschiedenis zich herhaald.
De geschiedenis is erg belangrijk en ik vind dat er alles aan gedaan moet worden de geschiedenis te kennen en te begrijpen; - het slechte en het goede er van! Goede dingen moeten gebruikt woreden en de slechte dingen moet men achterwege laten! NEEN! Zo is het NIET! Wij vervallen steeds weer in de zelfde fouten en slechte daden!

Wat is vrijheid van menings-uiting,wat betekend dit?? Susah sekali/Erug moelek! Wat voor mij vast staat is: "Het kan nooit zo zijn dat men zo maar iedereen op basis van de persoon - afkomst - geloof/religie en overtuiging,
mag beledigen - vernederen - minachten en discrimineren; en dan dit ook nog in het open-baar doen - op straat - openbare gelegenheden - in de krant - op TV - Internet en zelfs via de post en E-Mail!!!??? ...........................Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.#%^& Emoticon: Shiny (+??
DIT IS HET BEGIN VAN TERRORISME!!
HEB EERBIED VOOR JE ZELF EN VOOR ANDEREN!
Ik heb weer veel Topic's gelezen en bestudeerd en heb gezien dat men vlug over gaat tot schelden en beledigen! Sayang sekali jawel toch??
Gewoon doorgaan en een beetje meer HORMAT!!
Si Terdad

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 30-10-2005 13:23 TERDAD wrote:

DIT IS HET BEGIN VAN TERRORISME!!
HEB EERBIED VOOR JE ZELF EN VOOR ANDEREN!
Ik heb weer veel Topics gelezen en bestudeerd en heb gezien dat men vlug over gaat tot schelden en beledigen! Si Terdad

Aduuuh , ik word verlegen sech.
Si Oom TCG is een wijze man.
(dezelfde persoon of niet ? )
Bij deze ga ik (dank zij jou wijze woorden) beloven om me zelf te beheersen.
Niet te veel omong kosong.Tong Kosong Nyaring bunyinya.(Holle vaten klinken het hards)
En mohon maaf se besar2nya , als ik iemand zijn hart heb ge-colek.
Straks Bisa hartzeer.
Wah Sidia banyak dosa .
Met Idulfitri ga ik vergiffennis vragen.

groetjes

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

91,523,783 pageviews Een website van indahnesia.com