waneer we gaan weer bijeenkomst organiseren?

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
525 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
nona
Gebruiker
spacer line

zou leuk vinden om weer met elkaar te ontmoeten, hoi Jerun , waneer ?????

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hoi Nona......

Lijkt me ook leuk ! en graag binnen nu en een maand...want anders moet ik het missen Emoticon:

Salam dari.. Eduard.

Live life to the max.......

Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Waar? Belanda of Indonesia

eveline
Gebruiker
spacer line

lijkt me ook leuk, ik doe mee. En Eduard, toch wel leuker als je er ook bij kunt zijn hoor. Ayok Nona, kapan dan dimana (wanneer en waar?). Gaarne niet op een zondag, please.
salam hangat, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Eduard kan ook gezellig bij ons vis komen eten mocht hij de bijeenkomst in Nederland missen, bij zijn laatste twee bezoeken aan Bali is dat er helaas niet van gekomen.
De mensen die hem voor zijn gegaan hebben al van de ikan goreng van Tuti mogen genieten.
Jan

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 31-10-2005 12:29 Tuti & Jan wrote:
Eduard kan ook gezellig bij ons vis komen eten mocht hij de bijeenkomst in Nederland missen, bij zijn laatste twee bezoeken aan Bali is dat er helaas niet van gekomen.
De mensen die hem voor zijn gegaan hebben al van de ikan goreng van Tuti mogen genieten.
Jan

Hoi Tuti en Jan.....Drie maal scheepsrecht Emoticon: Worship mogen mijn ouders ook mee komen Emoticon: Nice

Grt, Eduard.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 31-10-2005 12:22 eveline wrote:
lijkt me ook leuk, ik doe mee. En Eduard, toch wel leuker als je er ook bij kunt zijn hoor. Ayok Nona, kapan dan dimana (wanneer en waar?). Gaarne niet op een zondag, please.
salam hangat, Eve

Hoi Eveline Emoticon: Shiny

Het ligt een beetje aan Yerun...... Emoticon: Puh! Maar we kunnen ook weer met een Mini-bijeenkomst-je starten (ergens onder een nep zonnetje) misschien loopt het dan wel uit op nog meerderen personen ! Wel even centjes lappen want daar kunnen we Yerun niet mee opzadelen Emoticon: Talk to the hand

Eduard.

eveline
Gebruiker
spacer line

Hi Eduard,

Tsa..dan blijf nu de vraag...Jerun waar ben je????
Ja hoor de centjes lappen vind ik een prima idee!
Vna Nona heb ik begrepen dat zij de kumpulan bij haar wil houden...klopt dat nog Nona? warme groeten, Eve

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Eduard,
Gezellige mensen zijn altijd welkom bij ons, dus ook jouw ouders.
Tot de derde keer dit jaar dan,
Tuti & Jan

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 31-10-2005 20:55 Martin-Solo. wrote:

...

Hoi Eveline Emoticon: Shiny

Maar we kunnen ook weer met een Mini-bijeenkomst-je starten (ergens onder een nep zonnetje) misschien loopt het dan wel uit op nog meerderen personen ! Wel even centjes lappen want daar kunnen we Yerun niet mee opzadelen Emoticon: Talk to the hand

Eduard.

Ik lees : misshien loopt het dan wel uit op nog meerderen personen
Eigenlijk durf ik het niet te vragen.
Geldt dat ook voor vreemde users ?
Of is het alleen maar een echte mini kumpulan voor de inner circle ?

Wah malu seh , lijk wel of ik mezelf wil uitnodigen.
Maar als je niet vraag dan krijg je ook geen antwoord.Nietwaar?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Sidia,

Er is absoluut geen restrictie op wie er mag komen. Ook nieuwelingen zijn dus gewoon welkom.

Yerun

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Geldt dat ook voor vreemde users ?
Of is het alleen maar een echte mini kumpulan voor de inner circle ?

Hoemeer zielen hoe meer vreugde Sidia Emoticon: Wink

M-Solo.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 01-11-2005 06:28 Tuti & Jan wrote:
Beste Eduard,
Gezellige mensen zijn altijd welkom bij ons, dus ook jouw ouders.
Tot de derde keer dit jaar dan,
Tuti & Jan

Dag Jan,

Ik stuur je 1 dezer dagen een mailtje om een datum vast te zetten....dan moet het toch goed gaan komen Emoticon: Laugh out loud .
Als je nog wat nederlandse wensen hebt ! dan kan ik nog wel wat ruimte maken in de koffer....misschien een blokje Maaslander Emoticon: Nice .

Eduard.

eveline
Gebruiker
spacer line

Hi Eduard, Inge, Yerun, Nona, Debby en Johan,.... wie weet neem ik mijn lieve dochter mee! Zij wilt alles weten over Indonesie, eten cultuur, taal etc.etc. Zij heeft plannen om volgend jaar samen met haar broer naar Indonesie te gaan...en moeder blijf misschien hier alleen....ai ai ai.....wie weet ben ik dan ook op Bali ha ha ha...
Ayok...ieder hulp is welkom hoor om haar bekend te maken over Indonesie....har interesse is erg groot namelijk....
Is er iemand trouwens die as weekend naar de pasar malam in Rijwijk gaat? Ik ga zaterdagavond en zondagmiddag met haar heen...
warme groeten, Eve

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Is er iemand die kretek meeneemt?
Apart om dan de gezichten te zien van die mensen die hier normaal zo anoniem zijn. Zal vast van invloed zijn op het discussieren op dit forum in de daarop volgende keren.

Mas Bugit

- Let us live simply so that others may simply live -

Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

Hi Eveline, Eduard, Yerun, Umberto en anderen

Als ik dit zo lees dan denk ik dat we nog deze maand (november)een datum moeten vaststellen voor een kumpulan. In ieder geval voordat Eduard naar Bali vertrekt en dat is in december.
Eduard op welke datum in december vertrek je naar Bali?
Volgens mij zijn of zaterdag 19/26 nov. of zondag 20/27 nov. een optie om een kumpulan te organiseren. Yerun wil jij misschien een oproepje plaatsen???
Groetjes
Inge Emoticon: Worship

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

Lijkt me leuk Emoticon: Nice

eveline
Gebruiker
spacer line

Hi Inge en allen,
Mijn voorkeur gaat uit naar zaterdag 26 november. Ben nu plannen aan het maken voor aankomende weekenden..gaarne mij zo snel laten weten, please....

Ibu Inge
Gebruiker
spacer line

Zaterdag 26 november is voor mij ook geen probleem.
Zijn er nog meer leden die zaterdag 26 nov. kunnen?
Inge

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Ik vind het prima de 26ste....kan nog net Emoticon: Puh! .

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik prik nu de 26e november vast. Ik ga zodadelijk kijken of we in Eindhoven terecht kunnen. Iemand een probleem daarmee?

Zodra ik definitief het huis kan mishandelen laat ik het weten door een nieuw topic. Ook zal ik z.s.m. een nieuwsbrief uitsturen, zodat iedereen het kan zien.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 03-11-2005 07:04 Jeroen wrote:
Ik prik nu de 26e november vast. Ik ga zodadelijk kijken of we in Eindhoven terecht kunnen. Iemand een probleem daarmee?

Zodra ik definitief het huis kan mishandelen laat ik het weten door een nieuw topic. Ook zal ik z.s.m. een nieuwsbrief uitsturen, zodat iedereen het kan zien.

Nieuwsbrief is wel handig , dan weet de belangstellenden waar ze moeten zijn.
M - S. : je zegt hoe meer zielen hoe meer vreugde.
Ya , maar hoe met eten / drinken.
Moet meer delen met anderen (wah rakus zeg).

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Sidia,

Het is de bedoeling dat iedereen een beetje meeneemt, zodat we van elkaars eten kunnen genieten. Meer uitleg hierover komt zeker in het nieuwe topic. Vandaag of morgen.

Yerun

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Sidia, naar goed Kumpulan gebruik hoeft er niets gedeeld te worden, alleen na afloop VERdeeld omdat er eten over is. Emoticon: Wink
Groet, Johan

Begin de details te vergeten

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Op ťťn voorwaarde Emoticon: I love it Dat ik alles mag MEDEdelen Emoticon: Nice Het is een druk weekend er wordt namelijk 's-avonds in Goes een Matinee Dansant gehouden.Ik had namelijk gepland om met Eveline en Inge te dansen.Nou maakt het kiezen wel erg moeilijk.Wist je dat Marcel Hamilton uit Bali is gekomen? Maar goed ik overweeg nog!
Umberto

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,761,987 pageviews Een website van indahnesia.com