Wij feliciteren Johan N.

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ik heb er al iets meer over gevonden hier
http://forum.indonesiepagina.n(...)en_van_een_becak.php

Want het gaat inmiddels niet meer over Johan's verjaardag Emoticon: Blush

Live life to the max.......

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Niet zo duur hoor Martin Solo,maar Rp.2.500.000. Emoticon: Very funny Ä 200.-- Emoticon: Shiny
Maar ik dacht niet dat er in Bali rijden. Emoticon: Puh!
N.B. Als ik het heb ontvangen uit Jepara komt ie gewoon in een Toko-Ajam te staan. Emoticon: Clown Ik geef hem aan de eigenaars want die doen ook het een en ander voor de stichting.Ach een beetje P.R. en een blikvanger.
Umberto

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Niet zo duur hoor Martin Solo,maar Rp.2.500.000. Emoticon: Very funny Ä 200.-- Emoticon: Shiny
Maar ik dacht niet dat er in Bali rijden. Emoticon: Puh!
Umberto

nona
Gebruiker
spacer line

JohaN, heb jij leuk gehad met verjaardag, ja, Ayu met haar vriend af en toe komt even bij ons koffie drinken, zij is mee bezig met jaar examen en zij wil graag naar HES (Hogeschool economie) voor business management , zij heeft gekozen voor indonesia of china.

Mijn tweeling zus werkt nu voor een grote indonesische bedrijf multi national LIPPO GROUP in Jakarta moeder bedrijf van LIPPO bank, matahari store, seaworld group, misschien je kan ook offerte sturen , maar mijn zus nu zit in buitelands werkt voor de bedrijf.

ga je nog naar indonesia? groetjes Pipiet

TERDAD
Gebruiker
spacer line

IK BEN NATUURLIJK TE LAAT!
Sudah deh,beter te laat dan nooit!!!
Selamat Hari Ulang Tahun - JOHAN N. en nog een lang en gelukkig leven!!
Si Terdad

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,416 pageviews Een website van indahnesia.com