SQ...is er bijna klaar voor !

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
70 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 11-03-2006 17:30 Martin-Solo. wrote:
SQ A380, het lijkt wel of het steeds handiger wordt om zon ding te vliegen

Over vliegen gesproken Emoticon: Wink ... wellicht een idee om 25 juni naar Vliegveld Midden Zeeland te komen. Zeer speciale vliegdag waarbij het ongetwijfeld er nog nooit zo druk is geweest. Onze beste aerobatics vlieger van NL heeft ook toegezegd om te komen. Ondergetekende komt zelf ook aangefladdert... dus mocht je in de buurt zijn Emoticon: Wink Goed on topic maar weer...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

wellicht een idee om 25 juni naar Vliegveld Midden Zeeland te komen

Leek me leuk Richy ! maar ik moet de opvolgende dag mee-vliegen met SQ.... Emoticon: ( zeer vervelend )

Live life to the max.......

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Dan zal ik maar Emoticon: Red face proberen Emoticon: Red face een lift te krijgen en jou te ontmoeten Richy.
Maar heb jij een eigen toestel dan?
Laat me effe weten.Ik doe graag m'n best dan om je te ontmoeten.
Het is niet ver van Goes-City.Neem ik wel bolussen mee.MartinS. komt toch niet.

Umberto

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Lijkt me leuk Umberto... wel onder voorbehoud want als het heel slecht weer is dan gaat de vliegdag niet door. Maar ik stuur wel een mailtje tzt. Ik heb geen eigen kist (voor dat bedrag koop ik eerst een huis Emoticon: Wink ) maar huur er 1 voor deze dag.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Een goede vriend van me werkt bij Stork in Woensdrecht. Hij heet Frank Pot.Hij heeft ook een vliegtuigje op het vliegveld staan.Dan is er ook een Marco van Berkel die vliegt ook graag.Je mag me op mijn e-mailadres schrijven hoor,ik zou je graag wat meer kwijt willen Emoticon: Shiny

Umberto

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Schijnbaar kun je met de huidige vluchten van SQ de world-cup voetbal volgen in de lucht danwel.... Emoticon: Smile der is er maar 1 de beste natuurlijk.

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Om maar weer ontopic te komen... SQ is nog nergens klaar voor want de doorlooptijd van de A380 is wederom vertraagd. De introductie staat nog voor eind 2006 gepland.

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=14301

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

... maar de eerste A380 is inmiddels al wel geland in Nederland... en wel op Madurodam Schiphol Airport om precies te zijn.

De dames konden op hun stopover eindelijk wat van Nederland zien Emoticon: Smile dan alleen het Sheraton Schiphol Emoticon: I love it

Meer foto's http://www.luchtvaartnieuws.nl/pictures/sqa380.asp

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Je heb gelijk Richy.....On blijven Emoticon: Wink

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Kwa maaltijden is SQ er helemaal klaar voor ! nu de A380 nog endan ook nog richting amsterdam....lijkt me nog jaren te gaan duren.
Zeg Richy kun jij nog wat info verschaffen wanneer het beesje nu echt gaat vliegen Emoticon: Blush

Salam,
M-solo.

balangan
Gebruiker
spacer line

On 23-09-2006 17:14 Martin-Solo. wrote:
Kwa maaltijden is SQ er helemaal klaar voor ! nu de A380 nog endan ook nog richting amsterdam....lijkt me nog jaren te gaan duren.
Zeg Richy kun jij nog wat info verschaffen wanneer het beesje nu echt gaat vliegen Emoticon: Blush

Click to see original image

Salam,
M-solo.

Dat beestje gaat in december vliegen. Eerst tussen london-Singapore-Sydney.

balangan
Gebruiker
spacer line

Click to see original image
Salam,
M-solo.

Ziet er goed uit op die foto. Kunnen ze bij MH nog wat van leren. Eten was slecht daar afgelopen week. Stewardess vertelde notabene dat ze op de catering aan het bezuinigen zijn.

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Zeg Richy kun jij nog wat info verschaffen wanneer het beesje nu echt gaat vliegen Emoticon: Blush Salam,
M-solo.

Nog ff wachten... eerste commerciele dienst vermoedelijk in April zoals je hieronder kunt lezen. Men heeft ondermeer grote problemen met al die nieuwe snufjes, zoals het Inflight Entertainment System. Nog nooit heeft een systeem als deze zoveel stoelen moet kunnen aansturen. Dat brengt wat probleempjes met zich mee.

Daaruit zou blijken dat de eerste A380 zoals gepland in december aan Singapore Airlines wordt geleverd, maar dat dit toestel waarschijnlijk pas in april 2007 in dienst kan worden genomen.

Ohw de soap gaat nog verder...

Onenigheid Singapore Airlines en A380-vliegers over loon

http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=16128

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Richy,

Weer goede info van je hierboven ! verder lijkt me het loon bij SQ pilots 747 nog niet zo slecht....6300,- dollar pm Emoticon: Nice

ferryardx
Gebruiker
spacer line

Beste mensen,

Op dit moment zit Airbus in een behoorlijk diepe dip Emoticon: Cry . Het bedrijf lijdt verlies en de aandelen gingen omlaag Emoticon: Confused . Dit komt door hun twee belachelijke projecten (de grote A380 en zijn kleine broer A350).

Ze krijgen die ene A380 niet echt voor elkaar op dit moment. Het project zelf is al ruim 1,5 vertraagd en een paar weken geleden heb ik via Airliners.net's forum gelezen dat ze weer een jaar vertraging zullen oplopen. SIA zal waarschijnlijk (zei Airbus...) in de tweede helft van 2007 haar eerste A380 in ontvangs mogen nemen. Dat is dus de eerste A380 die ooit zal worden afgeleverd. Wat ik hier wil zeggen dat SIA en Malaysia airways minstens aan het eind van 2007 zullen gaan vliegen met hun A380. En Malaysia zit op de wachtlijst ver achter SIA. Van Malaysia twijvel ik dat ze in 2007 ermee zal vliegen, waarschijnlijk dus pas in 2008. Maar juicht ook niet te vroeg, want Malaysia zit ook in een diepje......dus... Emoticon: Confused

Maar een ding is zeker dat Malaysia zal met haar A380 naar AMS vliegen want dit hebben ze zelf bevestigd Emoticon: Party! . Wat SIA betreft, denk ik dat ze hun A380 voor de zogenaamde "kangoroo route" ingezet (london-singapore-sydney) en niet naar AMS. Maar ja...je weet maar nooit he....? Misschien vliegen ze ook met A380 naar AMS..... Emoticon: Bye bye

Groetjes,
Ferry

What goes up, must come down. En hopefully will be in one piece..... (An aircraft)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,699,950 pageviews Een website van indahnesia.com