felicitaties aan Dangdude

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Schultz
Gebruiker
spacer line

Dangdude,nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Ik heb je al eerder gefeliciteerd,evenals Mariannegis,maar om een of andere duistere reden,die ik helaas niet ken,is mijn posting niet doorgekomen.Daarom beiden mijn GELUKWENSEN !Dat het komende nieuwe levensjaar jullie brengt wat je ervan verwacht hebt. Emoticon: Bye bye Emoticon: Worship Emoticon: Laugh out loud

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Bedankt Schultz en Mariannegls ook gefeliciteerd Emoticon: Bye bye

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dangdude, ook mijn felicitaties.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Schultz; ik zie je - inmiddels gesloten -topic terug in je lijst (klik op je naam)
http://forum.indonesiepagina.n(...)0/gefeliciteerd_.php

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Jan DD3 ,

Selamat Ulang Tahun.
Semoga Allah SWT memberikan anda kesehatan dan kebahagiaan.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hoi Jan "" Proficiat "" Emoticon: Worship

Live life to the max.......

hagen763
Gebruiker
User icon of hagen763
spacer line

Ha Jan,

Van harte proficiat. Emoticon: Cry Momenteel kan ik weer op het forum al dan niet met vertraging. Emoticon: Laugh out loud Je kan wel raden dat ouderdom ook met gebreken komt.
Umberto

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Hoy Jan,
Van harte gefeliciteerd vanuit Jawa.
Tuti & Jan

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Ook Jeroen, Sidia, Eduard, Umberto, Tuti en Jan, Hartelijk dank.
Jan.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

oh oh *schaam* ik had deze topic nog helemaal niet gezien!

Alsnog van harte gefeliciteerd.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. schultz nog bedankt!

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

oh oh *schaam* ik had deze topic nog helemaal niet gezien!

Jan heeft bijna de eerste week van zijn nieuwe levensjaar erop zitten...we waren bijna allemaal telaat (15 okt)...maar beter laat dan nooit Emoticon:

Jantje
Gebruiker
spacer line

Beter laat dan nooit. Jan, van harte

Jantje Emoticon: Blush

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Volgens mij is Jan alweer lang en breed terug naar Indonesia Emoticon: Blush en gelijk zou die hebben !! We horen hem zo weinig sinds tie terug is Emoticon: Wink

M-Solo Emoticon: Blush

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 21-10-2005 22:23 Martin-Solo. wrote:
Volgens mij is Jan alweer lang en breed terug naar Indonesia Emoticon: Blush Emoticon: Blush

Hi Eduard,

Was dat maar waar Edje, en dan had ik misschien wel wat meer te melden hier. Ik vond het overigens hartverwarmend te vernemen dat mijn afwezigheid werd opgemerkt. Maar nee hoor, andere dingen aan het hoofd, weinig of geen onderwerpen op het forum waaraan ik mij geroepen voel iets bij te dragen? Ik weet het niet. Het was mezelf nog niet opgevallen omdat ik het forum gewoon elke dag volg, dus mezelf er nog steeds bij betrokken voel. Maar een polemist ben ik niet, hoewel ik dat soms zou wensen. Maar een mens kan nu eenmaal niet alles zijn. Het is overigens wel wennen terug in het grijze kille Nederland. En het idee van een jaar te moeten wachten mijn favoriete stekje weer terug te zien stemt me niet bepaald vrolijk. Maar we zullen het ermee moeten doen en ervan maken wat er van te maken valt. Emoticon:
O ja, Jantje ook nog bedankt voor je wensen.

Jan.

Mariannegls
Gebruiker
User icon of Mariannegls
spacer line

On 20-10-2005 14:49 Martin-Solo. wrote:

...

Jan heeft bijna de eerste week van zijn nieuwe levensjaar erop zitten...we waren bijna allemaal telaat (15 okt)...maar beter laat dan nooit Emoticon:

Ik herkende je bijna niet joh! Normaal zie ik het altijd aan je plaatje Emoticon: Yes!

alles goed ? Ik spreek je nooit meer op msn!

Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Ik spreek je nooit meer op msn!

Hoi Marianne vanavond rond een uurtje of 12 Emoticon: Nice gaat de chatbox weer open Emoticon: Yes!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,716,195 pageviews Een website van indahnesia.com