Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer

forum.indonesiepagina.nl 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Mijn oog viel op een aanbieding van SQ:

Vertrek vanaf: Amsterdam
Bestemming: Den Pasar
Luchtvaartmaatschappij: Singapore Airlines
Retourprijs (klasse): € 398.00 (Economy)
Reisperiode: Van 13-11-2005 tot 06-12-2005
Minimum aantal personen: 1
Min. / max. verblijfsduur: / maximum 30 dag
Vertrekdagen heenvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
Vertrekdagen terugvlucht: Ma-Di-Wo-Do-Vr-Za-Zo-
Aantal transfers: 1
Overige informatie: Boeken t/m 20 oktober 2005.

gezien bij www.schiphol.nl

Selamat jalan,
Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Hey Flip,

Dat ziet er inderdaad goed uit ! scheelt ongeveer 600,- euri met mijn ticket voor 1 dec (wel heb ik een 2 maanden ticket en incl luchthavenbelasting +visum meegerekend) maar de vraag bij zoiets is altijd maar weer...hoe zit het met de luchthavenbelasting Emoticon: Confused Maar volgens mij voor de snelle beslisser kan dit best goed uitpakken lijkt me Emoticon: Shiny

Grt. M-Solo.

Live life to the max.......

klarina
Gebruiker
User icon of klarina
spacer line

JEMIG!!! Emoticon: Stupid

(hadden we nog maar even gewacht met tickets kopen vorige maand! maarja, ik had er geen rekening mee gehouden dat er weer zo'n afgrijselijke aanslag zou plaatsvinden...)

klarina
Gebruiker
User icon of klarina
spacer line

JEMIG!!! Emoticon: Stupid

(hadden we nog maar even gewacht met tickets kopen vorige maand! maarja, ik had er geen rekening mee gehouden dat er weer zo'n afgrijselijke aanslag zou plaatsvinden...)

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Klarina,

Oeps.......ik heb de mijne nog niet betaald en hoeft pas 2 weken voor vertrek te voldoen... Emoticon: Shut up!

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 13-10-2005 18:01 Martin-Solo. wrote:

...hoe zit het met de luchthavenbelasting Emoticon: Confused

Van Luchtvaartnieuws.nl

Daardoor is het mogelijk om vanaf 199 euro per enkele reis (exclusief belastingen en toeslagen) vanaf Amsterdam naar de Balinese hoofdstad Denpasar te vliegen.

en dit maakt het al helemaal interessant Emoticon: I love it

Om de introductie van de vernieuwde website te vieren, heeft Singapore Airlines een aktie op de site geplaatst waarmee, ook gedurende deze aktieperiode, gratis Business Class tickets te winnen zijn.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Richy,

Nog effe en je hebt me genoeg Sayur gegeven om een ander aanbod te aanvaren Emoticon: Talk to the hand Toch blijf ik nog steeds zitten met het verschil van een 30 dagen ticket of 2 maanden kwa prijs Emoticon: Confused en voor mij is van toepassing max 2 maanden.

Groetjes M-Solo.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Is er iemand bekend mee als je bijv een max verblijf hebt van 30 dagen! en je zou langer willen blijven...! is dat dan mogelijk bij SQ en wat zijn daar dan de kosten van ?
Laatst hoorde ik iemand die dat had gedaan bij Malaysia airlines en kon voor 150,- euro langer blijven Emoticon: Shiny

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

...toch aan het twijfelen Martin Emoticon: Smile om je ticket om te zetten...

Ik zou SIA bellen als ik jou was... wat ik weet (durft niet te zeggen of dit voor SIA geldt) is dat je in een andere ticketcategorie gaat vallen en of omzetten bij actietickets mogelijk is hangt af van de goedheid/flexibiliteit van de maatschappij (meestal staat in de voorwaarden vermeldt omboeken/annuleren niet mogelijk). Vorig jaar wel verlening voor mijn meisje bij MAS aangevraagd... dit viel binnen de tickettermijn van 30 dagen en de omboekingskosten waren kostenloos. Maar MAS vermelde al duidelijk dat dit dus niet vanzelfsprekend hoeft te zijn... Waar zijn de tijden dat Garuda nog op AMS vloog Emoticon: So funny ... daar was het nooit een probleem... ik ben benieuwd wat je te horen krijgt...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Inderdaad Richy....ik weet bijna van gekkigheid niet meer wat ik het beste kan doen Emoticon: Confused bij de ene heb je een ticket naar jakarta voor 548,- ( D-reizen) bij de ander weer eentje voor 400,- richting Bali ppffffffffff, mijn ticket loopt bij Cathay travel amsterdam...daar hoef ik volgens mij niet te verwachten dat deze duiken Emoticon:
Ik moet SIA nog proberen....

In indergeval bedankt.

M-Solo.

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 15-10-2005 15:21 Martin-Solo. wrote:
mijn ticket loopt bij Cathay travel amsterdam...daar hoef ik volgens mij niet te verwachten dat deze duiken Emoticon:

Wat zijn dat voor vreemde gedachten ?? Juist bij Chinezen is dit heel goed mogelijk, ze zouden het je kwalijk nemen als je ergens anders heen ging als die goedkoper waren. Aan de andere kant begrijp ik dat je als Nederlander niet kan slapen om dit stel je voor dat je 50 euri teveel betaald, je hele vakansi naar de klote toh Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice

De SS

rene.valentijn
Gebruiker
User icon of rene.valentijn
spacer line

Laat je niet gekmaken over prijzen het zal wel een keer gebeuren dat er een aanbieding is maar de prijs hierboven aangegeven is zonder luchthaven belasting deze is 161,99 euro + 3 euro ticket garantie totaal dus 562,99 valt toch weer mee of tegen eigelijk toch of niet.

René

Tikus
Gebruiker
User icon of Tikus
spacer line

Jazeker, is het bovenstaande een mooie aanbieding. Echter heeft iemand al een vrije plek gevonden? Zal misschien allemaal al uitverkocht zijn ??? Emoticon: Confused

Bae sonde bae, tanah timor lebe bae

flipse
Gebruiker
User icon of flipse
spacer line

Op de site van SQ kun je zó de beschikbaarheid zien. Tot nu toe zitten de eerste dagen vol. Eerst vrije datum 18-11.
Zie: http://www.singaporeair.com/sa(...)omo_fares/amsdps.jsp

Selamat jalan,
Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

On 18-10-2005 00:02 flipse wrote:
Op de site van SQ kun je zó de beschikbaarheid zien. Tot nu toe zitten de eerste dagen vol. Eerst vrije datum 18-11.
Zie: http://www.singaporeair.com/sa(...)omo_fares/amsdps.jsp

Selamat jalan,
Flip

Ik had er een paar gevonden (via inge klinkert) bij SQ van 2 tot 31dec 4 tot 31dec 549,- incl Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,766,303 pageviews Een website van indahnesia.com