Indonesische man/vrouw in de aanbieding: 40000 euro inc. BTW

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
65 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 12-11-2005 14:34 zieleffe wrote:

50,000dollar zou dan eigenlijk een borg moeten zijn, dat je het met rente terug krijgt als je na 5 jaar niet terug wordt gezonden.

Emoticon: Laugh out loud

zieleffe ,
die 50.000 dolarie is ook bedoelt als deposit .
zie ook de egyptische versie , het is ook een "bond" dus als borg.

Het is niet zo dat je een Indonesische vrouw of man gaat "kopen" van de indonesische regering .Tenminste dat heb ik niet gelezen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik heb helemaal niets gelezen van die maatregeling het is hiero op deze topic gaan leven als een bron die niet gecheckt is.
kopen is net een handel in Vrouwen ( voor ons als eerste genoemd) en Mannen. Emoticon: Red face
En daar geloof ik niet in dat het de bedoeling is. het zou ook voor dat de wet in zal gaan getoetst moeten worden op gebied van mensen rechten!!!!
Als dat in IndonesiŽ gerespecteerd wordt??? Emoticon: Cry

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

ziel,
psssst.
niet verder vertellen , ik doe het ook voor de helft vd prijs (wel in euri).

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Ik heb helemaal niets gelezen van die maatregeling het is hiero op deze topic gaan leven als een bron die niet gecheckt is.

Tja het gaat de ronde ! maar zelf de indonesier weet er nog niets van (wij zijn er iets eerder bij in nl) of deze hebben geen tv ! als het uberhaupt op tv is geweest in indonesia....!

Het blijft gissen....maar het antwoord komt wel voor de dag.

Live life to the max.......

bassi
Gebruiker
spacer line

quote][/Als ik het voorbeeld leest , dan vraag ik me af hoe ze het voor mekaar kunnen krijgen om in indonesia te kunnen trouwen.
Normaal gesproken kan / mag ze niet trouwen als ze geen papieren/verklaring kan overleggen.

En als ik de UU Perkawinan leest (als ik niet verkeerd lees en begepen heb) dan is de huwelijk ook nietig.
Ik weet niet precies of het ook voor de hukum islam geldt.

Daarom is het ook logisch dat de Nederlandse regering niet mee wil werken.
[quote]

Trouwen in Indonesie is heel makkelijk, maar dan trouwt men dus bijvoorbeeld voor een katholieke kerk. Het enigste wat nodig is dan een geboorteakte en een doopakte en trouwen maar.

Als men trouwt voor de kerk in Indonesie is dat niet voor de Indonesische wet, daar zit dus een verschil in!!

Protestant kan wel met een katholiek trouwen in Indonesie voor de wet(Christen), maar een moslim kan niet met een christen trouwen voor de wet, ze moeten namelijk dezelfde religie hebben.(In Indonesie).

Het probleem met het NL stel was dat haar geboorteakte en legalisatie niet meer als geldig werd aangemerkt in Nederland (ouder dan een half jaar) en de hetzelfde verhaal voor de ongehuwheidsakte, dit moest dan persooonlijk weer opnieuw aangevraagd worden gaat ook veel tijd inzitten, maar volgens mijn vrouw kan dit wel snel geregeld worden als je maar (veel?) geld geeft, kunnen veel dingen erg snel.(In Indonesie)

bassi
Gebruiker
spacer line

On 12-11-2005 09:00 sidia wrote:

...

Als ik het voorbeeld leest , dan vraag ik me af hoe ze het voor mekaar kunnen krijgen om in indonesia te kunnen trouwen.
Normaal gesproken kan / mag ze niet trouwen als ze geen papieren/verklaring kan overleggen.

En als ik de UU Perkawinan leest (als ik niet verkeerd lees en begepen heb) dan is de huwelijk ook nietig.

bassi
Gebruiker
spacer line

On 12-11-2005 09:32 sidia wrote:

...

Akkoord , alle benodigde papieren snel regelen bij indon .instantie (het kan=versnelde procedure ) en snel laten legaliseren bij de Nld instantie (kan dat ? )

Maar dat wil nog steeds niet zeggen dat je AL (wettelijk) getrouwd ben.
Ik zie het alleen als het regelen vd formaliteiten ten behoeve van een voorgenomen huwelijk.

Daarom mijn mening , snel papieren regelen , en snel voor de wet trouwen dmv kantor agama Het is legaal , volgens de wet.

Dit slaat een beetje de plank mis,..
De bedoeling is om een toekomstige partner zo snel als mogelijk uit Indonesie en naar Nederland te laten komen, dus voordat men een Nederlandse examentoets in Indonesie afgelegd moet worden en voordat de regeling, betalen van een groot bedrag in Indonesie van toepassing is.
Niet iedereen kan even snel gaan trouwen in Indonesie en/of heeft de middelen daarvoor. Misschien schiet men daar ook niets mee op omdat er mischien danwel een andere procedure bij de IND gevolgd moet worden, dan word het dus mogelijk gezinshereniging(procedure).
Op de tweede vraag reactie; Ja dat kan, de Ambassade kan dat regelen voor de toekomstige partner ook snel als men dat wil betalen en laten regelen door de Ambassade, er moeten dan op de papieren Indonesische stempels (van officiele instanties in Indonesie) gezet worden en ook een van de ambassade zelf, zij regelen dat dan voor de toekomstige aanstaande die uit Indonesie komt.
En natuurlijk zal er wel een overgangsprocedure bestaan zowel in Nederland als in Indonesie,..
Stel de IND geeft een positief advies op 5 december, word opgestuurd naar de ambassade in Indonesie, en de toekomstige aanstaande boekt een Ticket om naar Nederland te komen op 5 Januari, dan is het dus niet zo naar je mag aannemen, dat ze ook nog even een examen in Indonesie moet doen om naar Nederland te komen,(invoerdatum 1 januari 2006) immers er was al een positief advies afgegeven, dat werkt mogelijk twee kanten op,...
Word het wet per 1 januari om een groot bedrag te betalen voor de aanstaande aan de Indonesische staat, dan zal men ook mogelijk degene die al alle papieren heeft en inmiddels beschikt over een inreisvisa naar Nederland dat ook wel door laten gaan.
Op deze sticker staat niet vermeldt dat de aanstaande, Indonesie verlaat om te trouwen in Nederland, dus mogelijk kunnen ze dat ook niet zien in het paspoort. (De visa is gewoon geldig voor een half jaar)(men kan dus ook voor een half jaar werken of wegens andere reden dus in Nederland verblijven).

Als de aanstaande al in Nederland verblijft, is trouwen geheel ondergeschikt en onbelangrijk geworden wat betreft- of men wel een grote som moet betalen, of niet, aan de Indonesiche staat.

(Trouwen ook in Nederland heeft bijna geen voordelen of nadelen voor het verblijf van de aanstaande)

(Het voordeel kan dus echter zijn dat men dus wel of niet in gemeenschap van goederen wil leven en indien er een kindje op komst is, dan is trouwen makkelijker, omdat de vader dan automatisch en wettelijk erkend word in Nederland.)

bassi
Gebruiker
spacer line

Ter verduidelijking: Wat moet er geregeld worden?
Geboorte akte, ongehuwdheids verklaring (van of door de aanstaande in Indonesie in persoon geregeld)
Legalisatie van deze twee,-
(Bij de instanties in Indonesie en de ambassade (tijrovend) of,-)
Legalisatie door de Nederlandse Ambassade in Indonesie, waarbij hun dat regelen met de Indonesische instanties (extra betalen)
Opsturen via DHL Fedex naar Nederland en laten vertalen (door een erkend vertaalbureau)
Aangetekend versturen aan de IND met de overige papieren(garantverklaring, verklaring Werkgever!!, loonstrookjes e.d.. etc.)

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Voor mij staat voorop een legale huwelijk voordat de voorgenomen regeling wordt ingevoerd.
De kleine ongemakken, wachtijden , inburgeringscursus etc is minder belangrijk.

zie ook http://www.mixedcouple.com/art(...)od.php?mod=publisher

heb je leuke artikelen en als je "bride deposit " tikt heb je ook een artikeltje.

bassi
Gebruiker
spacer line

En wat betreft die mogelijke aanstaande nieuwe regeling, mogelijk technisch bijna onhaalbaar voor de Indonesische regering, er wonen namelijk zo enorm veel indonesiers in het buitenland, die ook nog een Indonesisch paspoort hebben, en als ze dus bij vertrek gaan controleren moeten al die mensen die al buiten indonesie (samen)wonen ook even 50.000 Eurie betalen?(als ze even voor drie weken op vakantie gaan met hun partner)

Alleen bij de input, het aanvragen van een ongehuwdheidsverklaring kan men aanvullende eisen vragen m.b.t. de verstrekking ervan (wie is je aanstaande partner buitenlander of ingezete van Indonesie?) en dan geld vragen een borg, maar ja, als buitenlander mag je niet zoveel geld naar Indonesie invoeren. Overmaken van het geld kan ook tot rare toestanden, zie jij je aanstaande al met 50.000 eurie op straat lopen, ze geeft dat even in vertrouwen van een goede kennis, weg geld. Of aan de ambtenaar, is die wel te vertrouwen? Corruptie viert hoogtij in Indonesie.

En wat dacht je hiervan, als nou de Nederlandse staat het laat vervallen dat een toekomstige aanstaande een ongehuwdheids verklaring uit Indonesie moet inleveren (Als ze dat plan in Indonesie in de toekomst toch door willen voeren) omdat het door Indonesie bijna onmogelijk word gemaakt.

Zijn we toch van al dat gezeik af.

De aanstaande komt dan toch gewoon hier op vakantie, maar blijft wat langer.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

bassi ,

ik denk dat je een verschil moet maken tussen de mannelijke buitenlandse partner en mannelijke indonesische partner.
De regeling word getroffen om de vrouwelijke indon. partner te beschermen tegen eventuele misbruik van de (buitenlandse) man.
Ingezetene(n) van Indonesia kan ook buitenlander zijn (niet de Indon.Nationalieit bezitten.)

Sidia is nederlandse ingezetene (woon in Nld) maar een buitenlander.

bassi
Gebruiker
spacer line

In de context staat het mogelijk wel goed, een Nederlander in Indonesie die ingezetene is in Indonesie, kan dus wel het recht hebben (zonder borg) om een vrouw te trouwen in Indonesie omdat hij bijvoorbeeld een verblijfsvergunning heeft voor onbepaalde tijd.
Hoe de nieuwe wet er exact uitziet dat weet jij of ik ook niet, als die wet er komt.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

bassi ,
ik denk van niet .
hij is en blijft een buitenlander.

een ander voorbeeld , hoe de (een) indonesische vrouw als "sprinkplank" gebruikt kunnen worden om de aanvraag voor verblijfvergunning te vergemakelijken.

Door soms foute buitenlanders (drugs etc) .
En hoe zit dat met het feit dat een paar vd gezochte (buitenlandse)teroristen ook toevallig getrouwd zijn in indonesia.?
Mijn logika zegt er klopt iets niet als een beroepterorist een gezin gaat stichten in zijn werkgebied.

bassi
Gebruiker
spacer line

On 12-11-2005 09:00 sidia wrote:

...

Jou voorbeeld met de lover boys (misbruik van jonege meisjes ) , is niet te vergelijken met de misbruik van jonge meisjes/vrouwen in indonesia (vaak niet goed opgeleide dorpelingen )
Het is gewoon stuitend dat het kan gebeuren.
Het verschil tussen NLD situatie is misbruik door "eigen mensen" Emoticon: Cry ook stuitend= je kan hun niet wegjagen, ze zijn vaak nederlanders , en zelfs moeilijk op pakken , er is weinig bewijs) terwijl in Ind. misbruik wordt gemaakt door buitenlanders .

Stel is voor dat buitenlandse mannen dat ook in Nld flikken , dat de nederlandse vrouwen worden misbruik en wordt gezien als " gebruiksvoorwerp " .
Wat zal de nederlandse regering (en volk) doen ??
Lijdzaam toezien ?

Even reageren hierop, dat kom ook weer uit bij je latere reactie, Wat is een Nederlander een Marrokaans meisje wat hier geboren is in de jaren 70 is vaak of word ook als Nederlander aangemerkt.
Je of we moeten dus een verschil maken, autochtonen zijn dus originele de feitelijke bewoners, allochtonen zijn of kunnen Nederlanders zijn met een buitenlandse afkomst.
Feitelijk wat je hier zegt, een Marrokaans meisje is voor de wet een volle Nederlander (maar allochtoon).
Of de regering dat toestaat?
ja en meer mogelijk dan in Indonesie.
Hoe?
Nou vaak worden Marrokaanse meisjes nog "ouderwets" opgevoed door de 1ste generatie migranten die naar Nederland zijn gekomen, vaak ook via het moslim geloof, (vroeger kwam dat ook veel voor in Nederland, gearrangeerde huwlijken, de vader van de dochter heeft een groot erfgoed, land, en wil dat de dochter trouwd met een heer die ook een groot erfgoed, land heeft).
Maar wat ik wilde vertellen dat Marrokaans meisje is voor de volle 100% Nederlander, die gaat naar Marrokko en de ouders arrangeren een huwlijk met een plaatselijke man, uiteraard zijn hier ook vaak grote sommmen geld mee gemoeid, feitelijk moet zo meisje trouwen met zo'n man omdat de ouders dat willen en moet de man een bruidschat aan de ouders betalen.
Ze zijn getrouwd en ze komen naar Nederland terug, met de man die de taal volledig niet kent, werkloos thuis zit, dat meisje moet werken de gehele dag want ze heeft een goede educatie gevolgd en hij kan zomaar Nederland binnenkomen, de vrouw moet ook nog nederig en goed voor hem zorgen en het huishouden erbij doen, jarenlang kon dit zomaar in Nederland via deze constructie, alleen het laatste jaar zijn er wat dingen veranderd.
Dus er zijn heel wat "buitenlanders" op deze manier Nederland binnengekomen.
De vrouw is feitelijk in dit geval ook een gebruiksvoorwerp.

Het is wat minder geworden maar Nederland heeft dus ook jarenlang lijdzaam toegezien.

En in Indonesie komt misbruik dus ook voor door mannen die Indonesier zijn, niet alleen door buitenlanders die naar Indonesie komen.
Mensen kunnen wel niet een goede educatie gehad hebben, maar de mensen zijn natuurlijk geen aapjes, ook mensen die over een niet zo'n goede educatie beschikken hoeven natuurlijk niet achterlijk te zijn.
Maar zeker, ik geloof nog dat er ouders zijn die hun kinderen in Indonesie verkopen o.a. aan de Indonesische bevolking(o.a. aan Chinees) en die terechtkomen in de prostitutie.

Ligt de fout dan bij o.a. die chinees of bij de ouders die hun dochter verkocht hebben?

Ook weleens goed gekeken in de grote steden?
Waar de kinderen gedwongen worden door de ouders om te bedelen, hebben ze geen opbrengst dan krijgen ze een pak slaag.
Geen misbruik door Indonesiers??!!
Dus dat komt overal voor, misbruik, ook in Nederland.
Ik kan me voorstellen dat men de drempel wat hoger opschroeft dat heeft men ook in Nederland gedaan, 2000 eurie kan ik nog begrijpen maar 50.000 is een astronomisch bedrag ook voor een Nederlander.
Je praatte over het drugcircuit, een zus met wat oudere kinderen, de kinderen zien een jongere gozer 19 jaar veel geld, mooie auto, dat willen zij ook, veel geld en weinig moeite voor doen, dan kom je al gauw terecht bij verkopers van drugs, en wat dacht je als ze uitgaan, af en toe doen bepaalde personen dus ongemerkt een pilletje in een glas (XTC) dat baart de moeder tot onrust.
Maar terug naar Indonesie misschien zijn sommige mensen niet goed opgeleid, maar praten kunnen ze dus wel.
En ook niet zo goed opgeleidde mensen kunnen vaak aardig goed communiceren, veel indonesiers hebben dan ook al een bepaalde afkeer van afrikanen of mensen met een donker uiterlijk omdat ze dat vaak associeren met drugs.
De reaktie van de Indonesische staat is dus sterk overtrokken.

bassi
Gebruiker
spacer line

On 12-11-2005 23:14 sidia wrote:
bassi ,
ik denk van niet .
hij is en blijft een buitenlander.

een ander voorbeeld , hoe de (een) indonesische vrouw als "sprinkplank" gebruikt kunnen worden om de aanvraag voor verblijfvergunning te vergemakelijken.

Mee eens zie mijn verhaal hierboven, komt dus ook voor in Nederland, maar dan praat je over buitenlanders die zich in Indonesie willen vestigen(migratie), niet over Nederlanders die graag hun aanstaand naar Nederland over willen laten komen.

bassi
Gebruiker
spacer line

On 12-11-2005 23:14 sidia wrote:
bassi ,

Door soms foute buitenlanders (drugs etc) .
En hoe zit dat met het feit dat een paar vd gezochte (buitenlandse)teroristen ook toevallig getrouwd zijn in indonesia.?
Mijn logika zegt er klopt iets niet als een beroepterorist een gezin gaat stichten in zijn werkgebied.

Ook mee eens, maar ik heb al elders geschreven dat wat ik vernomen heb van een kennis, ben je moslim, geven ze bijna direkt een verblijfs/werk vergunning af in o.a. Bali, ben je normaal Nederlander of Christen dan gaat men heel er moeilijk doen.
Er word dus mogelijk met twee maten gemeten in Indonesie

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 12-11-2005 23:59 bassi wrote:

...

Er word dus mogelijk met twee maten gemeten in Indonesie

Dat kan niemand ontkennen , hoewel het een beetje moeilijk te bewijzen is .
Het is universeel , je wordt voorgetrokken als je dezelfde huidskleur hebt , of dezelfde partij , uit zelfde dorp etc etc.
In principe mag het niet , maar het gebeurd , als mijn aangetrouwde neef wethouder is in de gemeente en ik heb een vergunning nodig , of de burgemeester toevallig een partijgenoot is , dan is het menselijk dat je een streepje meer heb dan de anderen.Tegenwoordig heet het toegang hebben tot de relevante netwerk.

Persoonlijk heb ik ook gemengde gevoelens , aan de ene kant zeg ik 100% YA.Om de kwetsbare vrouw te beschermen.
Aan de andere kant vind ik het wel problematisch voor de echte liefde , vaak van jongeren die nog niks te makken hebben op het financieelgebied.
Dan moeten ze jaren wachten en sparen.

Omgekeerd,een absurd voorbeeld maar het zou kunnen .
Een jonge importbruid komt naar de verre koude maar welvarend holland.
Zoals je weet heeft de NL regering ook hoge drempels opgeworpen, dat de bruidegom zoveel jaren verantwoordelijk wordt gesteld.
Nou dat kan ook averechts werken voor de bruid , ze moet kost wat kost het huwelijk in stand houden. Terwijl alles tegenvalt , het klimaat is niet zo mooi , eenzaamheid , de lieve man is niet zo lief meer etc etc.Anders wordt ze gelijk eruit getrapt , dus terug naar indonesia.En zonder financiele toekomst .
Als de wet ingevoerd wordt en de man zijn vrouw de deur uitzet , dan kan ze nog terugvallen op die 50.000 dolari.
Zo kan je ook van de andere kant bekijken.Nietwaar ?
Je moet ook zien om de zogenaamde "Flitshuwelijken" te voorkomen.

bassi
Gebruiker
spacer line

Ja een vrouw kan dus heimweee krijgen dat ze toch weer terug wil naar Indonesie.
Ook het climaat, daarom is het eigenlijk belangrijk om te kijken of ze daar wel aan kan wennen, met name in de winter met ijs etc.
Ik heb toen mijn vrouw op de fiets gezet omdat toen dat een belangrijk vervoersmiddel is.
Maar zoals jij het stelt, die 50.000 Euri zij kan krijgen als het mis gaat,,, je heb ook nog vrouwen die trouwen voor het geld, die bestaan in Nederland maar ook zulke vrouwen bestaan in Indonesie.
Het kan dan ook door de aanstaande als chantagemiddel dan gebruikt worden, een Nederlander die geheel uitgekleed word, want de cursus de ticket het verblijfsvergunning kosten ook erg veel geld.
De vrouw wil graag het huis van de ouders renovereni n Indonesie, de man hier zegt daar geen geld voor te hebben, zegt zij doodleuk, gaan we toch scheiden, voor 50.000 euro, ook de helft daarvan kan ze wel 3-7 grote huizen in Indonesie voor laten bouwen, of een schoenenzaak e.d. van op starten.
Oud Nederlands gezegde: gelegenheid maakt de dief.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dan zie je maar weer dat de maatregelingen die Nederlandse regering hebben bedacht aferechts werkt binnen die 5 jaar heeft ze geen recht om in Nederland te verblijven dat was eerst 3 jaren.
Dus die maatregeling die Indonesie weer tegen over gaat stellen blijkt uit dat de maatregeling bedacht word als tegen offensief van die maatregeling van Nederland. Emoticon: Nooo
"Nederland werp nog maar meer drempels op hoera holland wat een geweldig land ben je aan het worden"!!!.
Maar vergeet niet, liefde is niet tegen te houden, welke drempel die men ook bedenkt, er zullen altijd mazen zijn om dat te omzijlen, en terecht.
Eigenlijk moet Nederland aangeklaacht worden bij organisaie van rechten van de mens.
Want waar verliefdheid begint op deze wereld zal nooit iemand tegen kunnen houden om niet samen te kunnen zijn.
Wat ze ook bedenken om dat tegen te gaan.
Ondanks dat het verziekt is door schijnhuwelijken, en die schijn wereld, moet maar eens opgehouden worden te bestaan aanpakken, en betalen.
Als men in Nederland binnen een termijn van 3 jaar gaat scheiden en je stuurt zo de mens ( Meestal vrouw) als oudvuil weer terug naar land van herkomst altijd de partner laten betalen.
En dat beoogt denk ik die maatregel in Indonesia Emoticon: Stupid

bassi
Gebruiker
spacer line

Ik denk dat je twee dingen door elkaar heen haalt, na 5 jaar kan ze (een procedure opstarten om)in bezit komen van een Nederlands paspoort, maar dat was 3 jaar terug ook al zo, echter ben je getrouwd dan kun je, de procedure om een Nederlands paspoort te verkrijgen al na 3 jaar opstarten.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 13-11-2005 14:06 zieleffe wrote:
Dan zie je maar weer dat de maatregelingen die Nederlandse regering hebben bedacht aferechts werkt binnen die 5 jaar heeft ze geen recht om in Nederland te verblijven dat was eerst 3 jaren. Emoticon: Stupid

Zo zie je maar dat een importbruid ook het niet makelijker zal hebben in onze geliefde holland.

Stel is voor dat bij elke echtelijke ruzie (komt ook bij de beste families voor) manlief gaat dreigen met PAS OP , anders stuur ik je terug.

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Hij kan dreigen zo veel hij maar wilt dan is er een betaal regeling voor hem in het verschiet, en dat was vroeger niet zo, maar weet niet zeker,of dat nog zo is .
Als dat niet zo is dan wordt het tijd dat hij aangepakt wordt met betalingen aan haar als ze terug moet met minimaal 50.000 euro
Dat werkt beter dan zo maar even een vrouw helpen aan een verblijfs vergunning Emoticon: Talk to the hand

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Trouwen is niet verplicht bassi
ook samenlevings kontrakt is voldoende het was enkel jaren geleden 5 jaar, en is terug gebracht naar 3 jaar maar inmiddels weer naar 5 jaar gebracht ook bij getrouwd ja of niet Emoticon: Talk to the hand
Verders is uw verhaal duidelijk waar het aan chort, en de snelheid waar alles veranderd is hier niet meer bij te benen in Nederland.
Men verziekt alles met die regelgeving van die ambtenaren, in Nederland, die niet willen begrijpen hoe het werkelijk is, en de werkelijke inzet wilt plegen om te controleren of iets serieus is of schijn ophouden van mensen met verkeerde bedoelingen Emoticon: Shut up!

iemand
Gebruiker
User icon of iemand
spacer line

11 dagen verder...

heeft nog iemand iets gehoord of waargenomen over deze;
(hoe men het ook wilt noemen..)roddel of wetgeving ?
mischien iemand iets op tv gehoord afgelopen dagen of
iets waargenomen van andere bronnen?

heb deze topic aan mun moedertje gemailt die werkachtig
is bij de vreemdelingendienst regio limburg, haar baas zag het en vroeg
geintereseert offie mail mocht kopieeren voor verder onderzoek.
zal nog wel ffu duren maar in ieder geval verw8t ik een antwoord soon.
roddel of niet,whatever maar een keer wil het weten Emoticon: Confused

als iemand nog iets weet of hoort, keep us posted pls

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,351,263 pageviews Een website van indahnesia.com