Subforum Algemene Indonesiëpraat

forum.indonesiepagina.nl 
91 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Naar aanleiding van wat andere topics is er genoeg over te zeggen volgens mij. Hier kan dat dus Emoticon: Smile

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Iedere Westerling die naar Indonesia komt gaat in principe "heel vreemd" Emoticon: Stupid East is East, West is West but never the twain shall meet (Rudyard Kipling)

lesmana
Gebruiker
spacer line

Lol dat is waar,
Maar als je de mensen die er langer wonen kent, dan zie je om je heen dat deze niet zo erg eenkennig zijn.

mashil
Gebruiker
User icon of mashil
spacer line

Elke dag nasi met wat sayur gaat vervelen......

- Let us live simply so that others may simply live -

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 06-10-2005 13:45 Hilmar wrote:
Elke dag nasi met wat sayur gaat vervelen......

Zeg dat wel, maar het Westerse eten is daar nog minder te vreten, als ik die toeristen in Yogya met een "biefstuk" zie worstelen denk ik aan een karbouw die vermoeid zijn laatste sawa ploegt. Ik kook zelf af en toe, Pasta met oude edammer (kan ik om de hoek kopen, 35.000 Rp per half pond), pannekoeken voor sarapan en patat natuurlijk, met aardappelen van 6000 Rp de kilo, zij zo goed zijn dat ze allemaal een stickertje dragen. Mijn sos is beroemd Mayones Maestro, Delmonte's Sos Tomat, Piring Lombok sos cabe extra pedis en een halve eetlepel kari van de Mata Hari in Singosaren. Of op ze Amsterdams vissies bakken, Bawal putih van 2 in een kilo.

sidik
Gebruiker
User icon of sidik
spacer line

Hil, je zal bedoelen: nasi met elke dag dezelfde sayur gaat vervelen. Emoticon: Wink

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Zoals in een andere topic reeds als reactie is geschreven door Lon: vreemd gaan is "hobi nasional" in Indonesia.
Wat wil je met al die slechte TV-programma's. Is ook al geen leescultuur. Dus dan maar met of zonder sarung op de buurman/buurvrouw. Smeuige taferelen krijg je ervan als de buurvrouw/buurman er achter komt. Dat is wat beter dan sinetron en reality-TV.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,785,042 pageviews Een website van indahnesia.com