Waarom blijven zoveel bule terugkomen naar Indonesie?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

haha oh ja de sate kambing..... Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Endan ook nog eens dat er s'morgens rond 7 al allerlei belletjes door je straat gaan Emoticon: met vers brood, nasi kuning...sate komt wat later op de dag zoals bakso ook....bloemetjes kopen voor de deur..benoddigheden als een versleten sapu ringkelt ook even langs Emoticon: Shiny de buurtjes worden al zingend wakker rond 7..niemand die daar over klaagt....Tja goed toch !

Live life to the max.......

Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Heerlijk, ruilen??

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Remon,

Endan ook nog eens rondom die belletjes een lekker bakje indo-cafe met een kretekje in de ochtend Emoticon: Yeah right! .ppfffffff

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Nou zingend wakker om 7 uur; dan vergeet je zeker de moskees in quadrofonie reeds ruim voor 5 uur. Val je net weer in slaap, komt de broodverkoper met een luidversterker langs. Geen belletje hoor. En ook geen zingende buren hoor.
Daarnaast die kretek stinkt en eten van de baso kaki-lima waag ik niet meer sinds de krismon uit 1998 want om 't goedkoop te houden stoppen ze er allerlei rotzooi in die je langzamerhand vergiftigd.
Toch wel een lekker kl..... land en lekker om te wonen.

Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Hoi MS en YB,

Ik ben meer van de Adipati sigaartjes... Lekker hoor. En dat wakker worden met de megafoons in je oor heeft echt ook wel iets. De eerste keer dat mij dat overkwam vond ik het niks, maar je went eraan en op een gegeven moment hoort het er gewoon bij, dat is ook de charme natuurlijk.. En dan later het gefluit van het stoom voor de kue... lekker hoor...

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Tja yogya-Bali.....ik woon niet langs een moskee en hoor deze eigenlijk weinig ( op de fiets hoor ik het weleens) en is mijn wekker nog steeds dat belletje van die broodbakker op de sepeda-motor...en wellicht de buren daarna Emoticon: Wink

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Ik ben altijd voor de Moskee wakker en denk ik Al ik heb je bij je pik Emoticon: Confused (Als ie der eentje heb Emoticon: Nice Ga ik lekker werken, om een uur of 2 tidur Siang

OrangBelanda
Gebruiker
User icon of OrangBelanda
spacer line

En toen was het BOEM en over met het toerisme Emoticon: Angry

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hebben we nog de hoge benzine prijzen en de Flu burung, plus nog wat andere probleempjes, want al jaren nergens in geinvesteerd. Er zijn wel plannen, das niet zo moeilijk, klinkt ook lekker Emoticon: Shiny Optimis tot in de kis, - oud Javaans spreekwoord -

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

De javanen zeggen : Alon alon asal kelakon
De belandas zeggen : Wat in het vat zit verzuurt. niet

Dus je moet niet : Uit een ander vaatje tappen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

lesmana
Gebruiker
spacer line

Hi Londoh
Wist je dat witbier het lekkerste is met een schijfje citroen.

John_S

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Is dat witbier hetgene waar de bule voor terug blijft komen?

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Of is het de Bintang en de cewek/cowok?

lesmana
Gebruiker
spacer line

Hoi Yogya
Witbier waar wij het over hebben dat komt in dit geval uit Belgie, en zoals Londoh al zei heeft hij het in Belgie gedronken, en niet in Indonesia. Als ik al toestemming van mijn vrouw zou krijgen om naar de cewek te gaan in Indonesia, dan zou ik er net zoals u gaan wonen en lekker vreemd gaan, zoals dat gebruikelijk is bij espats.

Groetjes van John_S

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Jaloers??
Je kan ook je vrouw de laan uit sturen en hier komen wonen!
Jan

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

On 04-10-2005 08:55 lesmana wrote:
Hi Londoh
Wist je dat witbier het lekkerste is met een schijfje citroen.

John_S

Volgens de kenners is een schijfje citroen in je witbier een doodzonde van de eerste gradatie. Ik ben overigens geen kenner Emoticon: Talk to the hand
Jan.

lesmana
Gebruiker
spacer line

Hi Londoh
Sorry dat ik verschillende malen hetzelfde heb gepost, het komt doordat ik niet zag waar mijn berichten stonden.

John_S

lesmana
Gebruiker
spacer line

Hi Tuti
Waarom zo'n venijnige reaktie, dit doet U toch normaal ook niet. Ik heb zo op yogya gereageerd omdat hij stelde dat bule's specefiek naar Indo kwamen voor bier en voor de vrouwtjes/mannetjes.
En tuti, Saya udah tingal di Indo, sekarang bulak balik Jak - Belanda, tiap 6 bulan.
Enak bunar, saya berankat lagi tingal 30 -10
Salam John_S

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

On 05-10-2005 10:44 lesmana wrote:
Als ik al toestemming van mijn vrouw zou krijgen om naar de cewek te gaan in Indonesia, dan zou ik er net zoals u gaan wonen en lekker vreemd gaan, zoals dat gebruikelijk is bij espats.

Groetjes van John_S

Ya ya die expats , alles goedkoop/ alles kan , alles is te koop.
Als je maar geen oleh2 (speciale oleh2) mee gaat nemen naar huis en doorgeven aan je eigen vrouw./ vriendin.

Zou dat dan de reden zijn dat in een andere topic sprake is van 500 $ boete als je geen regenjas gebruikt.?
In dollar uitgedrukt , kennelijk bestemd voor de vreemgaande turis.
Voor een arme drommel daar geldt een boete in de plaatselijke valuta , de rupie.

Dus dames , meisjes , hoewel je niet kan generaliseren(mag ook niet) , let op uw man , uw verloofde / uw vriend als ze op (zaken) reis gaan naar den oosten. Voordat je het weet krijgt je een verassing / oleh oleh speciaal.
groetjes

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

lesmana
Gebruiker
spacer line

dangdude
Ik drink altijd het duitse weitzen bier, en ik denk dat dit hetzelfde is als witbier Emoticon: Confused In ieder geval is het bij weitzen bier de normaalste zaak van de wereld dat er wat citroen in komt.
Het zal wel op de smaak aankomen, en misschien is het wel waar dat witbier bier voor sommige mensen niet lekker is.

Groetjes
John_S

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

John,
Sorry als die opmerking wat hard overkwam, zo was die niet bedoeld.
Als je goed kijkt antwoord ik niet met de naam Tuti maar duidelijk alleen met Jan.
Er zijn ook Orang Bule die proberen om hier in normaal leven te leiden.
Wij zien echter vaak mannen er aan onderdoor gaan door die ruige levens wijze met te veel alcohol en als ze dronken zijn proberen elke Indonesiche schone in bed te krijgen.
Nogmaals excuses,
Jan

lesmana
Gebruiker
spacer line

Sidia

Wat je daar zegt dat klopt als een bus, en gelukkig maar dat mijn vrouw en ik altijd samen hier het slechte weer ontvluchten.
Ik kan ook niet anders als jou gewoon gelijk geven, het wemeld er van de mannen die er gewoon "lol" maken.
Groetjes van
John_S

lesmana
Gebruiker
spacer line

Jan

Geen thema, ik zie het ook zeer vaak dat iemand perse met iemand naar bed wil daar. Het erge ervan vind ik dat door de armoede er ook geregeld op in gegaan wordt. Nog erger vind ik die smerige pedofile, die vaak door bemiddeling aan hun trekken komen.
Ze moesten kripik van hun aanhangsel maken.

Groetjes John_S

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Dus ook van al die Indonesische pedofielen die trouwen met meisjes van 13 jaar? Met name in Lombok en op Madura?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

89,798,500 pageviews Een website van indahnesia.com