Goedkope hotels in Kuta (Bali)

Subforum Hotels in Indonesië 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Hotels in Indonesië > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Akkie
Gebruiker
User icon of Akkie
spacer line

Hallo!!

Wij gaan volgend jaar naar Bali en zijn eigenlijk op zoek naar een goedkoop hotel in kuta legian. Ik zag zelf al prijzen van 10 euro maar volgens mij kan het nog goedkoper. Weet iemand een leuk hotel?
We gaan ook met een groep van 15 man eerst wou ik alleen de ticket halen en hotel zelf dara regelen maar nu hoor ik weer dat het goedkoper is om het vanuit nederland te doen omdat de reisorganisaties een bepaalde deal met hotels maken.
Mocht iemand meer weten graag Emoticon: Smile

Groetjes,

Akkie

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ter plekke kun je vast wel iets ter plekke regelen. Reisburo's doen dit niet zonder tickets erbij te verkopen over het algemeen.

Je moet je alleen afvragen of je zonder Airco en warm water wil verblijven, dan lukt het inderdaad wel voor minder dan 10 euro.

Ikzelf heb ooit eens midden in Kuta een hotelletje gehad van een gulden of 12 (in 1999). De naam weet ik niet meer, en ik heb het ook niet meer kunnen vinden afgelopen januari.

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Onder de 10 Euro vind je in Kuta Legian niets wat zich Hotel mag noemen, wel homestay.
Dan heb je vaak wel hokken waar de boeren in Nederland de varkens in laten slapen en waar 's nacht het ongedierte over je lijf loopt.
Voor pakweg Rp200.000 per nacht is het al stukken beter.
Ga je buiten Kuta is het al mogelijk om een leuke kamer te krijgen voor die 10Euro.
Bij een reisbureau boeken kan je wel eens voordelig uit zijn, maar wat als blijkt dat zo'n hotel net aan het renoveren is?
Jan

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 26-09-2005 10:58 Tuti & Jan wrote:
Bij een reisbureau boeken kan je wel eens voordelig uit zijn, maar wat als blijkt dat zon hotel net aan het renoveren is?
Jan

Dan hebben we weer een heerlijke sijkdraad Emoticon: Nice

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 26-09-2005 11:31 londoh wrote:

...

Dan hebben we weer een heerlijke sijkdraad Emoticon: Nice

Als je 5 euro per nacht betaald moet je vooral geen eisen hebben natuurlijk. Slapen in de herrie, tussen de beesten en tussen de omwonenden. Emoticon: Smile

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Maar het geld dat je daarmee uitspaart, zeg zo een 15 euri per dag x 15 man x 1 week kan je aan arme sloebers geven, een goed initiatief toch om miljoenen te genereren Emoticon: Confused

Robert-333
Gebruiker
spacer line

Hallo Akkie
Wil je er nog een ontbijt bij hebben voor die prijs?? Emoticon: Cry
Gun die mensen daar ook wat Emoticon: Yes!

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Als je Rp.100.000 betaald weten wij een schoon hotel A.C., warm water en met groot zwembad in Jimbaran, echter zonder ontbijt.
Op die plaats is het wel een beetje verplicht om vervoer te hebben omdat het afgelegen is, het ligt de berg op aan de weg waar de surfers normaal naar Uluwatu gaan.
Dit hotel nemen we als voorbeeld, wij bemiddelen daar niet in.
Zo zijn er buiten de toeristenplaatsen nog veel meer leuke stekjes, maar de vraag of je die rust wel wil, zeker jongelui willen zo dicht mogelijk bij het strand en de disco's en bijna een kamer voor nop, die combinatie lukt dus echt niet.
Vertel thuis echter niet als je de hele vakantie in Legian-Kuta bent geweest dat je in Bali op vakantie bent geweest want het echte Bali is dat zeer zeker niet.
Jan & Tuti

Estrella
Gebruiker
spacer line

Hotel Vilarisi in Legian.... Goed hotel,lekker ontbijt...www.vilarisi.com....Kost ongeveer Euro 17,50 per kamer per nacht...natuurlijk kan je afdingen als je met een grote groep gaat...succes

suzette
Gebruiker
spacer line

Hallo Akkie,
In Kuta - in zijstraatje van Legian Street- loopafstand van 't monument van de slachtoffers bomaanslag- ligt Bendesa Bungalows. Prachtig complex. Sinds april dit jaar hebben ze een zwembad. De kamers zijn schoon en verzorgd. Prijs is afhankelijk van seizoen. Onderhandelen over de prijs, zeker als je met 15 pers. gaat. Ik betaalde (1 pers.) in mei dit jaar 60.000 Rps. voor 2- pers. kamer met badkamer (koud water) en ventilator. Met airco kost 100.000 Rps. Ontbijt inbegrepen. (Zelf handdoek meenemen en toiletrol.) Absoluut een aanrader! (Ik kan je foto doorscannen als je wilt)
veel succes,
Suzette

suzette
Gebruiker
spacer line

On 26-09-2005 10:30 Akkie wrote:
Hallo!!

Wij gaan volgend jaar naar Bali en zijn eigenlijk op zoek naar een goedkoop hotel in kuta legian. Ik zag zelf al prijzen van 10 euro maar volgens mij kan het nog goedkoper. Weet iemand een leuk hotel?
We gaan ook met een groep van 15 man eerst wou ik alleen de ticket halen en hotel zelf dara regelen maar nu hoor ik weer dat het goedkoper is om het vanuit nederland te doen omdat de reisorganisaties een bepaalde deal met hotels maken.
Mocht iemand meer weten graag Emoticon: Smile

Groetjes,

Akkie

Ik heb een reply geplaatst (op de verkeerde plek blijkbaar) zie bij topics onder Suzette...

suzette
Gebruiker
spacer line

On 26-09-2005 10:58 Tuti & Jan wrote:
Onder de 10 Euro vind je in Kuta Legian niets wat zich Hotel mag noemen, wel homestay.
Dan heb je vaak wel hokken waar de boeren in Nederland de varkens in laten slapen en waar s nacht het ongedierte over je lijf loopt.
Voor pakweg Rp200.000 per nacht is het al stukken beter.
Ga je buiten Kuta is het al mogelijk om een leuke kamer te krijgen voor die 10Euro.
Bij een reisbureau boeken kan je wel eens voordelig uit zijn, maar wat als blijkt dat zon hotel net aan het renoveren is?
Jan

Je bent niet echt bekend in Kuta, merk ik. Dit voorjaar was ik 3 maanden in Bali. In zowel Kuta-Centrum, Kuta-Legian, alsook Sanur en Ubud heb ik steeds mooie schone 2/3-pers.kamers kunnen vinden in bungalows/homestays. Met badkamer (koud of warm water), airco of ventilator. Soms met zwembad, maar altijd inclusief ontbijt. Tussen 5 en 10 euro p/nacht. Dus absoluut geen varkenshokken! Wel onderhandelen (dat is een sociaal gebeuren voor hen). Toeristen die dat niet doen vinden ze maar dom, daar begrijpen ze niks van.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Suzette ,
kan je die adressen openbaar maken ,?
Heb wel belangstelling voor het geval dat ik naar den oosten gaat.
alvast bedankt.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Je bent niet echt bekend in Kuta
Dat zal dan wel niet, misschien dat ik dan net de pech had om in een smerig hok te liggen, en dat net de goedkoper plaatsen die ik heb bezocht allemaal smerig zijn.
Ik ben op familiebezoek in Jawa op plaatsen geweest waar ze nog niet eens een tegelvloer hadden, toch kon ik daar probleemloos mijn behoefte doen op het toilet, helaas kon ik dat in Bali in die goedkopere gelegenheden niet zeggen, daar was maar een woord voor WALGELIJK!!
En sorry waar ze de schijtpot niet schoonhouden hoeft deze jongen zeker geen ontbijt.
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Er zijn nog altijd hotels die onder de 10 euro liggen in Torremolinos, sorry Kuta dus. Maar of ze nou echt schoon worden gehouden? Ik denk dat Tuti & Jan redelijk gelijk hebben. Met name in Bendesa of Maha Bharata krijg je de kamers goedkoop in de hoop dat je een hoer meeneemt waarop men dan weer commissie vangt. Ken die tenten al jaren.
In Ibiza, sorry ik bedoel Seminyak, kan je nog wel redelijke schone hotels krijgen voor onder de Rp. 100.000. Maar daar moet je 's avonds weer uitkijken voor zakkenrollende banci's die zich verstoppen in de gangen.
Neem toch lekker een hotel van rond Rp. 150.000. Ben je van al dat gezeik af, heb je AC, zwembad voor de deur, ontbijt en .... belangrijk ...... schoon. Neem AP-Inn, Gang Poppies 1. Succes. Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Leuke bijnamen en de realiteit is ook zo, de Costa's in Bali.
Inderdaad is voor een beetje meer het verschil al erg groot.
Persoonlijk had ik jaren terug een slechter ervaring met AP-Inn, mijn paspoort lag daar zonder security in de buurt open en bloot voor het grijpen, dat was wel in de tijd dat het hotel nog in aanbouw was, misschien dat het nu beter is.
In Poppie 1 liggen verschillende hotels in die prijsklasse, persoonlijk vond ik Massa Inn een leuke plaats.
Dat er een goede brandkast of safetybox aanwezig is in mijn ogen veel voornamer dan echt goedkoop zitten en de hele dag met je paspoort etc. op stap.
Verder liggen in die straat verschillende restaurants en andere gelegenheden die erg goedkoop zijn, ik durf wel te beweren de goedkoopste die ik gezien heb in IndonesiŽ.
Als je er niet kotsmisselijk van word om je hele vakantie met BOSS en over andere zaken aangesproken te worden is die straat zo gek nog niet.
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja Tuti & Jan, jammergenoeg zullen de prijzen na gisterenavond weer moeten dalen om nog klanten te kunnen krijgen. Na de 1e Bom Bali 3 jaar geleden heb ik voor een habbekrats in AP-inn gezeten en had mijn dochter het gehele zwembad voor zichzelf alleen. Echter, in en in triest voor de hoteleigenaar en het personeel.
Ik wens de Balinezen veel geluk toe de komende tijd.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Wij hebben een plekje gevonden in Kuta Tubanan,
Naam Bali Rossy Hotel.
Kosten 125.000 2 pers. kamer.
Airco,
Zwembad om in de luieren niet echt groot om in te zwemmen, ook niet diep.
Kulkas,
Warm & Koud water,
Op loop afstand van Kuta beach (10 -15 min). Of in de omgeving proberen een motor te huren.
Rustige buurt met smalle weggetjes.
Kamers boven elkaar als een soort appartementen complex.
Een klein barretje overdekt naast het zwembad.
Heb helaas geen foto's.
2 jaar gelden voor het laatst geweest in die omgeving.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Wij hebben een plekje gevonden in Kuta Tubanan,
Naam Bali Rossy Hotel.

Hoi Albert,

Hoe heb je dat toen geboekt? niet voor mezelf maar wil wat kennissen laten overkomen...die dan voor een redelijke prijs kunnen gaan.

Live life to the max.......

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.M.S. Emoticon: Smile

Toen (2 jaar gelden) zat ik in een huis van een Australische vriend van mij. Welk helaas zijn beneden verdieping nu heeft verhuurd. Dat huis staat 5 meter verder op (overkant v/d straat).

Boven genoemd hotel heeft mijn vrouw nu vanuit Indonersie via een belletje geboekt. Ik krijg waarschijnlijk morgen een telefoonnummer en adres van het Hotel. Doch in die zelfde omgeving is ook een nieuw Hotel gekomen hoorde ik. Daar hebben we geen gegevens van. Zodra ik het telefoonnummer weet zal ik het doorgeven.
De eigenaar ervan is een Japanner maar die is bijna nooit aanwezig. Totaal zo'n 14 kamers denk ik en maar 1 verdieping.

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Dank je Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.lbert...... Emoticon: Wink

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Martin-S

The Hotel name is Bali Rossy Hotel
Taman Griya V Street, Tuban ĖKuta-Bali
Tell (0361) 763790, Fax (0361) 763769
Email: balirossyEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.indo.net.id

Groetjes,

Albert

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Hoi Albert,

Hartelijk dank hiervoor !!

Ik ga het noteren! en/of proberen te reserveren voor de betreffende kennissen Emoticon: Wink Emoticon: Wink .

Terima kasih banyak !

Groetjes,

M-Solo.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 21-10-2005 18:05 Martin-Solo. wrote:
Hoi Albert,
Ik ga het noteren! en/of proberen te reserveren voor de betreffende kennissen Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Mart suc6. Emoticon: Yes!

Martin-Solo.
Gebruiker
spacer line

Mart suc6.

Met die info moet dat gaan lukken Emoticon: Yes! ! als we tenminste niet allemaal tegelijk gaan reserveren! want dan zit het zodadelijk al vol ! We zullen maar hopen dat er maar weinig mensen zijn die op dezelfde periode boeken Emoticon: Puh! .

Thanks Alberto Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,254,966 pageviews Een website van indahnesia.com