goedkope tickets

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Remon
Gebruiker
User icon of Remon
spacer line

Hallo allemaal,

Hartstikke leuk hoor dat de KLM tegenwoordig wat goedkoper is maar dat weegt niet op tegen de nadelen. Max 20 kg. bagage, meer is flink betalen, en niet te vergeten dat het eigenlijk de KLEM is, volgens mij hebben ze gewoon vier extra rijen stoelen in die kisten gestopt.. Scheelt zeker een cm. of 5 a 7 aan beenruimte....!!!

Geef mij maar Garuda, maar ja......
Overigens is Cathay een mooi en betaalbaar alternatief hoor ! Je bent wel wat langer onderweg Emoticon: So funny Emoticon: So funny

Dorus
Gebruiker
spacer line

Ja ook ik ben hollander en wil graag de maand juli in Bali doorbrengen voor lekker weinig. Heeft iemand een idee wanneer ik de ticket het beste kan boeken. Zijn er nog trucjes? Bijvoorbeeld via Dusseldorf vliegen of een ticket naar singapore of Jakarta te boeken en daar ter plekke een ticket naar Bali?
Ik zie nu tickets vanaf 1000 euro pp. Het lijkt me zoveel? Ben ik te vroeg met zoeken of is dit de prijs?

Groetjes Dorieke

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

Jepp Dorus,

Dat is de prijs...1000,- euri...is nog redelijk goedkoop voor het hoogseizoen Emoticon: Clown .

Live life to the max.......

Dorus
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor je reactie....tsja daar was ik al bang voor Emoticon: Shut up! . 'k Wacht nog even tot en met december met boeken. Foxvacations en atp komten dan met nieuwe prijzen...hopen dat daar wat tussenzit. Je zou toch denken dat door de aanslagen de tickets goedkoper zouden worden Emoticon: Nooo

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Aanslagen hebben natuurlijk vrijwel niets met ticketprijzen te maken. De mensen die daardoor niet op vakantie gaan, zijn op 2 handen te tellen. Dus daar hoef te niet op te rekenen. Wellicht wel als je half IndonesiŽ opblaast, maar of je daar plezier aan hebt betwijfel ik.

Wellicht zal een grote uitbraak van de vogelgriep enige verandering brengen. Echter zal het vliegen niet goedkoper worden is mijn verwachting, er kan ook minder gevlogen worden namelijk. Emoticon: Puh!

iemand
Gebruiker
User icon of iemand
spacer line

wie kan mij vertellen waar er het voordeligste een binnenlandse vlucht geboekt kan worden van JKT --naar--> Bali en hoelang vantevoren
moet de vlucht geboekt worden om toch nog redelijke prijs te krijgen
Vlieg over 3 weken naar JKT en zou graag na een dag of 3 vandaaruit
voor een dag of 5 naar Bali willen per vlieger
Wat zijn de tarieven voor deze vlucht zo ongeveer

goyang2
Gebruiker
User icon of goyang2
spacer line

Ik schat ongeveer Rp; 1.4 jta. Vorig jaar nov vloog ik CGK-DPS met GA

Biak: B-ilang I-ngat A-kan K-embali

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ik zie op www.garuda-indonesia.com op 15-feb-2006 (zomaar een datum over 3.5 week) nog genoeg plek. Helaas geen tarieven, maar die beginnen vanaf Rp. 650.000.

Heb je geen kennissen die kunnen boeken voor je? Zo heb ik mijn stukje Jakarta-Yogya geboekt. Ik heb nu een code waarmee ik 't ticket op Jakarta aangereikt krijg. Zo lukt het prima.

goyang2
Gebruiker
User icon of goyang2
spacer line

Jeroen, het zou maar zo kunnen Rp 650.000. Garuda viert de maand februari zn verjaardag en naar het schijnt zijn er promo prijzen.....

Maar, er zullen wel weer een beperkt aantal stoelen in de promo zitten

Biak: B-ilang I-ngat A-kan K-embali

robbert
Gebruiker
spacer line

Hoi,
Als je kijkt op de site www.bayubuanatravel.com dan heb je de prijzen van alle belangrijke carriers. Het meest eenvoudige is om een ticket te kopen als je toch al op Cenk bent. Je gaat in de rustige tijd dus er is geen reden om bang te zijn dat de stoelen dan al bezet zijn.
Veel plezier
Rob

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-01-2006 19:13 Jeroen wrote:
Ik zie op www.garuda-indonesia.com op 15-feb-2006 (zomaar een datum over 3.5 week) nog genoeg plek. Helaas geen tarieven, maar die beginnen vanaf Rp. 650.000.

Heb je geen kennissen die kunnen boeken voor je? Zo heb ik mijn stukje Jakarta-Yogya geboekt. Ik heb nu een code waarmee ik t ticket op Jakarta aangereikt krijg. Zo lukt het prima.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Garuda Jakarta-DPS fare vanaf 649.000 IRP.
op de site van garuda indonesia bijv. even products en service aanklikken en dan naar onderen flight info schedule en fare aanklikken.

Zelf boek ik vaak een dag van te voren mijn domestic tickets en doe dat door een baliemedewerker van het hotel te vragen of hij of zij even rond wil bellen wat een ticket kost en wat de vertrektijden zijn. Voor een fooi kunnen ze een hoop regelen, zelfs het ticket in het hotel laten bezorgen. Ik ben zo niet duurder uit dan zelf te boeken op de luchthaven of via een reisbureau, het spaart taxikosten uit om een reisbureau te bezoeken en tijd waarin je andere leuke dingen kunt doen. Groet Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Yoke,
Erg goede tip en op die manier kan het personeel ook nog wat bijverdienen.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je in een hotel al bent geweest en daar goede contacten hebt.
Groetjes,
Tuti & Jan

willeke
Gebruiker
spacer line

Veel goedkoper is het met Air Asia. Kijk even op www.airasia.com. Is gewoon via internet te boeken, betalen met creditcard, dan kun je zelf je e-ticket printen. Ik ben in oktober met deze airline van Jakarta naar Denpasar gevlogen en dat is me prima bevallen. Ik heb toen slechts Ä 22 betaald voor een enkeltje.
groeten, Willeke

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

betalen met creditcard
Niet iedereen denkt zo gemakkelijk over betalen op internet met de creditkaart en zeer zeker niet zo ver van huis.
Groetjes,
Jan

iemand
Gebruiker
User icon of iemand
spacer line

heb de sites bekeken prijzen tussen 450.000 IRP en 700.000 IRP
per persoon.als enigsinds mogelijk dan zou ik het liefste bij aankomst
in JKT willen boeken voor de vlucht, gaan met zīn tweetjes
voorbeeld van asia air (booking vandaag):

Going Out (A FARE)
2 Guests at 209,000 IDR 418,000 IDR
Taxes and Fees ( details) 125,300 IDR

Coming Back (I FARE)
2 Guests at 149,000 IDR 298,000 IDR
Taxes and Fees ( details) 113,300 IDR

Total Cost of Flight 954,600 IDR

kiwimave
Gebruiker
User icon of kiwimave
spacer line

On 22-01-2006 10:38 Tuti & Jan wrote:
betalen met creditcard
Niet iedereen denkt zo gemakkelijk over betalen op internet met de creditkaart en zeer zeker niet zo ver van huis.
Groetjes,
Jan

AirAsia is een degelijk Maleisisch bedrijf en zeker even betrouwbaar als via klm.nl of ryanair.com ofzo boeken.

Jan als je bedoelt dat het warnet misschien niet veilig om je creditcard-gegevens in te voeren heb je wel een punt. Hier wat tips die ik van een bevriende hacker uit Indo heb gekregen om een betaling veiliger te maken:
1) neem je eigen laptop mee naar de warnet
2) indien je een pc van de warnet moet gebruiken, klik op start --> run en type "msconfig", schakel alle onnodige (en gevaarlijke) startup items uit als adaware, spyware of keyloggers) en herstart PC
3) vaak kan je "secured" of "non-secured" betalen, altijd voor het eerste kiezen natuurlijk
4) type je creditcardnummer niet achter elkaar in, maar bijv. als het nummer 1234567890 is eerst 67890 intypen, dan de cursor vooraan het getal zetten en 12345 intypen (zo omzeil je keyloggers)
5) NOOIT creditcardnummer copy-pasten, dan staat het op je klembord en als je de pc niet restart kan iemand anders er zo bij
6) restart je pc altijd na een creditcard transactie

En vergeet niet, de creditcardmaatschappij betaalt nagenoeg altijd terug indien er fraude wordt geconstateerd, alleen kost het wel wat administratieve rompslomp.

Gracias. Sama sama

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Een creditcardmaatschappij mag dan wel terug betalen bij fraude, kost wel de nodige stress.
Bij een kennis van ons was vorig voor 3.500 Euro onterecht afgeschreven van de creditkaart, gelukkig kon zij aantonen nooit op bepaalde plaatsen geweest te zijn en zijn de kosten inderdaad vergoed.

Als ik ga internetten in een warnet of internetcafe word de PC waar ik mee gewerkt heb opnieuw opgestart voordat ik daar weg ga, zo niet slaap ik er langs en komt er geen mens aan die PC.
In Malang waar ik vaker kom gebruiken ze het programma Deep Freeze, de PC word opnieuw schoon opgestart, alle wijzigingen van de vorige gebruiker zijn gewoon gewist.
In Java zit overwegend kundig personeel bij een internetcafe, hier in Bali heb ik dat wel eens anders meegemaakt.
Toch blijf ik de creditkaart een griezeling iets vinden, er is regelmatig nieuws dat er weer eens iets mis is gegaan.
Jan

iemand
Gebruiker
User icon of iemand
spacer line

net terug
Adamair is het geworden
570 retourtje excl. de 60 tax heen en trug
3 dagen vantevoren geboekt gewoon cash betaald

bobberdebob
Gebruiker
User icon of bobberdebob
spacer line

Ben afgelopen zaterdag naar de vakantiebeurs in Utrecht geweest en kwan het volgende tegen: Bang om op reis te gaan omdat je bagage misschien te veel weegt? dat hoeft niet meer, want nu is er de balanzza het compacte weegapparaat voor je bagage. Ik krijg altijd stress voor vertrek om onder die 20 kg te komen, ben aan het overwegen om zo'n ding aan te schaffen, ben benieuwd.

www.debalanzza.nl

salam

Alaaf

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 17-01-2011 18:17 bobberdebob wrote:
Ben afgelopen zaterdag naar de vakantiebeurs in Utrecht geweest en kwan het volgende tegen: Bang om op reis te gaan omdat je bagage misschien te veel weegt? dat hoeft niet meer, want nu is er de balanzza het compacte weegapparaat voor je bagage. Ik krijg altijd stress voor vertrek om onder die 20 kg te komen, ben aan het overwegen om zo'n ding aan te schaffen, ben benieuwd.

www.debalanzza.nl

salam
zo'n ding heb ik al jaren en jaren thuis staan. Hier heet het echter een 'weegschaal'. Doet precies wat ie moet doen; wegen. Het maakt zelfs niet uit of het mensen of koffers zijn. Zelfs andere dingen kunnen ermee gewogen worden, mits niet over de 200 kilogram of zo.

bambang
Gebruiker
spacer line

Voor mensen die niet weten hoe met een weegschaal om te gaan. Emoticon: Smile Je plaatst eerst jezelf op de weegschaal. Je noteert je gewicht. Daarna neem je je koffer in de hand en je plaatst jezelf weer op de weegschaal. Je noteert je gewicht plus koffer. Je neemt het verschil. Voila, je weet hoeveel de koffer weegt. Leuk he. Emoticon: Yes! En het is gratis.

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste mensen,

Waar zijn op dit moment de goedkoopste ticket aanbiedingen te vinden richting RI?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

pierre
Gebruiker
spacer line

Corriene
Gebruiker
spacer line

Air Asia vanaf Parijs of Londen.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,613,302 pageviews Een website van indahnesia.com