Beledigingen, valse beschuldigingen, onzin en dergelijke

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Deze kunnen op dit forum achterwege blijven. Als het je niet bevalt, ga je maar fijn ergens anders de trieste persoon uithangen.

Inmiddels heb ik de meeste topics opgeschoond en 1 persoon voor twee dagen de toegang ontzegd. Hiermee doorgaan levert voortaan direct een ontzegging van de toegang op van tenminste 2 dagen.

Ben ik nog wat vergeten op te schonen? Meld het hier, of per email aan mij, dan kijk ik er eventjes naar.

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Yerun, het werd me even allemaal te gortig.

Begin de details te vergeten

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 09-09-2005 13:21 JohanN wrote:
Yerun, het werd me even allemaal te gortig.

Mij ook Emoticon: Shiny

tukad ganga
Gebruiker
spacer line

Eindelijk wordt je met neus op de feiten gedrukt jeroen,het is heel goed ,dat je op dit punt over beklaagt,verbetert je site en begin met je zelf zou ik zeggen.
In het verleden ben je toch diegene geweest met opmerkingen en beledigen aan mensen op dit forum,weet nog die grote spiegel die voor je moet houden,alvorens commentaar te geven.
Je lokt het zelf uit,en verwacht een reactie waar anderen lekker op door kunnen gaan.
Je moet niet de zwarte piet geven aan mensen die voor hun mening uitkomen of iets aan hun ervaring willen toevoegen op dit forum.
Want eigenlijk ben je zelf die SINTERKLAAS MET DIE ZAKLANTAARN meaning SCHIJNHEILIGE......sorry moest het kwijt hoop dat ervan leert.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Tukad gangga, verklaar je graag nader, het liefst met links naar mijn berichten die zo zouden zijn. Dan moet ik hier inderdaad naar kijken.

klarina
Gebruiker
User icon of klarina
spacer line

tukad ganga, verbeter en kijk naar jezelf zou ik zeggen. je komt over, ook in sommige andere reacties van je op dit forum of je het leuk vind bepaalde mensen aan te vallen, en bij bepaalde andere forum-leden jezelf in de smaak te slijmen zeg maar. dus in feite praat je in je hierbovenstaande reactie gewoon over jezelf.

jeroen, eigenlijk moet ik er niet op reageren, maar ik begin me flink te irriteren aan enkelen hier op dit forum die er grotendeels op uit lijken te zijn om (anoniem) mensen en hun reacties/meningen af te kraken.

klarina

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Klarina,

Echt anoniem zijn ze niet hoor, maar inmiddels ben ik het ook zat, dus zal ik mijn best doen om hier de mensen weer een kans te geven normaal met elkaar de discussiŽren.

Yerun

bassi
Gebruiker
spacer line

Niet zo druk over maken, Jeroen.
Je heb een mooie site en word beheerd door jouw, ik geef je groot gelijk, als dit mijn site zou zijn en mensen hebben een te grote mond, hypothetisch gezien in negatieve zin.
Gewoon verwijderen.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Beste vrienden ,

Ik ben eens dat er "opgetreden" wordt als de regels word overtreden.
Eerlijk gezegd heb ik soms moeite als ik mensen ziet die regelrechte onzin staat te schrijven , en dan zonder onderbouwing .Alleen maar omdat hij of zij dat vindt.
En dan begin de intolerantie .
Ya het is moeilijk om kritiek te verwerken vooral als het gericht word aan je eigen persoon.
Daarom gaat Sidia (mijn andere ik) altijd vasthouden aan een vers in Het Boek als hij een niet leuke reactie krijg van iemand.
Hij probeer altijd in de schoenen van die andere persoon. te staan.

groetjes.

Galaten 4. 16
Ben ik nu uw vijand geworden door u de waarheid te vertellen ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

eveline
Gebruiker
spacer line

volgens mij heb ik niets gemist want ik heb geen idee waar jullie het over hebben....
Maar ik vind heel normaal eigenlijk zoals bij ieder fora dat er gemodereerd wordt.....bovendien vind ik heel netjes van je Jeroen dat je mededeeld dat er berichten verwijderd zijn, dat kan ik goed waarderen..

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

Robert-333
Gebruiker
spacer line

Ga je ff op vakantie vliegen ze elkaar weer in de haren jammer Emoticon: Yes!

harto
Gebruiker
spacer line

Hi Sidia,

het boek ?
en jij dan ?

harto

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Pak Harto ,
Je weet toch wel , HET BOEK (de boek der boeken).
De westerse cultuur / beschaving / rechtssysteem word gebaseerd door Het Boek.

Sidia word ook beinvloedt , daarom probeert hij vaak eerst in de schoenen van de "andere" te staan.
Vandaar de citaat..Probeert altijd met vragen te stellen , verduidelijkingen etc (soms langdradig ) en soms problematisch als hij in het bahasa england moet gaan communiceren.
Probeert altijd zijn mening te onderbouwen met voorbeelden , en soms met cijfers.
Probeert niet iets te beweren en daarna geen antwoord geven als er vragen word gesteld .
Zelfs zover dat als er iemand duidelijk uit zijn nek staat te lullen , zal hij nooit gelijk zeggen : Je LULT uit je nek. Want het is pijnlijk als je te kak word gezet in het publiek. Dat geldt voor iedereen.
De enige vraag die gesteld zal worden : is het wel waar wat je beweert , zijn er dan bewijzen .
Voel je het verschil ? Niet de assertieve / directe cq botte aanval .Terwijl de boodschap ( bijna) dezelfde is .

Dat heb ik niet meegekregen uit mijn cultuur.

groetjes

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Jantje
Gebruiker
spacer line

On 10-09-2005 18:06 eveline wrote:
volgens mij heb ik iets gemist want ik heb geen idee waar jullie het over hebben....
Maar ik vind heel normaal eigenlijk zoals bij ieder fora dat er gemodereerd wordt.....bovendien vind ik heel netjes van je Jeroen dat je mededeeld dat er berichten verwijderd zijn, dat kan ik goed waarderen..

Hoi Evelien,

Ben het helemaal met je eens. Er wordt hier echter iemand naar willekeur de toegang ontzegt. Dat hier met 2 maten wordt gemeten moge duidelijk zijn. Emoticon: Angry

gruces,

Yance

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Jantje,

Ik heb hier een Nederlandse en een Indonesische meter Emoticon: Yeah right!

Echter gingen sommigen wat verder dan anderen, vandaar mijn 'keuze'. Inmiddels is iedereen weer welkom, want de bans betreffende deze opruimactie zijn achter de rug.

Yerun

Tuti & Jan
Gebruiker
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Ik heb me bewust een tijdje koest gehouden om te zien hoe deze rel opgelost word.
Persoonlijk mag ik dan soms erg fel zijn naar met name de Nederlandse overheid maar ik doe mijn uiterste best om een ieders mening in zijn waarde te laten.
Door iemand anders visie te respecteren zien we op dit forum heel vaak erg verschillende reacties over een bepaald onderwerp, dat maakt dit forum voor veel mensen waaronder mijzelf erg waardevol.
Erg jammer is dat er recent enkele personen een persoonlijke kwestie zijn uit aan het vechten zonder dat het ook maar iets van doen heeft met het onderwerp.
Ik hoop dat dit soort toestanden in de toekomst achterwege blijven.
Jan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,389,676 pageviews Een website van indahnesia.com