Galungan & Kuningan in Holland

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Dag allen....

Ik ga er vanuit dat ook de Balinese gemeenschap in Holland dit forum leest en ben erg benieuwd of zij ook Galungan & Kuningan vieren in Nederland.
Mijn vriendin woont nu een tijdje bij me (in afwachting van verbl.verg.) maar wil heel graag Galungan & Kuningan vieren.

Weet iemand of er een Balinese (Hindu) gemeenschap is in Nederland die dit gezamelijk viert of er iets aan doet? Wij zouden hier graag deel van uitmaken.

Alvast bedankt...

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Niemand die hier wat van weet? Emoticon: Stupid

RichardFvV
Gebruiker
User icon of RichardFvV
spacer line

Hallo Robert,

Misschien heb je wat aan onderstaande link. De foto's op deze site doen me wat denken aan een carnavalsvereniging, wellicht doordat een en ander waarschijnlijk plaatsvind in de plaatselijke voetbalkantine met bijbehorend systeemplafond, dat het geheel een ietwat surrealistisch aanzien geeft. Sterkte

www.banjarsukaduka.nl

'Hij bevalt me niet.' Waarom niet? 'Ik ben niet tegen hem opgewassen.' Heeft een mens ooit zo geantwoord?

Robert
Gebruiker
User icon of Robert
spacer line

Hey Richard,

Super... bedankt ! Emoticon: Shiny

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,818,006 pageviews Een website van indahnesia.com