Kwaliteitsonderzoek luchtvaartmaatschappijen

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
goyang2
Gebruiker
User icon of goyang2
spacer line

Kwaliteitsonderzoek luchtvaartmaatschappijen

Zoals u wellicht reeds in diverse media heeft vernomen, heeft Vliegtarieven.nl deze week de resultaten van haar kwaliteitsonderzoek luchtvaartmaatschappijen gepubliceerd.

Wij bedanken al onze passagiers die hun waarderingen en vluchtverslagen naar ons hebben gestuurd. De actuele vluchtverslagen en rapportcijfers van maatschappijen zullen continu worden bijgewerkt op Vliegtarieven.nl.

Origineel persbericht:

Haarlem, 30 augustus 2005. Het online reisburo Vliegtarieven.nl heeft een onderzoek gedaan onder haar klanten naar de kwaliteit van luchtvaartmaatschappijen bij economy class vluchten met vertrek vanaf Amsterdam Airport Schiphol. Dit onderzoek is kwantitatief als kwalitatief opgezet met behulp van rapportcijfers en vluchtverslagen van passagiers.

Rapportcijfers
Totaal 16.704 passagiers werden direct na hun vlucht gevraagd naar een rapportcijfer voor de luchtvaartmaatschappij. De rapportcijfers zijn opgedeeld in maaltijden aan boord, stoelcomfort en de algehele waardering voor de luchtvaartmaatschappij. Vliegtarieven.nl heeft per maatschappij de gemiddelde rapportcijfers berekend en opgedeeld in korte en lange afstandvluchten.

Op de Long-Haul (lange afstand vluchten; meer dan 3000 km. vanaf Amsterdam) vluchten steken de Aziatische luchtvaartmaatschappijen met kop en schouders uit boven de rest. Duidelijk op nummer ťťn staat Singapore Airlines met een overall rapportcijfer van 8,2. Ook de maaltijd (7.6) en stoelcomfort (7.3) wordt hoog gewaardeerd bij deze maatschappij. Op nummer twee staat Thai Airways (overall rapportcijfer 7,8) en op drie staat Malaysia Airlines (overall rapportcijfer 7,7).

Op de Short-Haul vluchten wordt de top drie gevoerd door de Hongaarse maatschappij Malev (overall rapportcijfer 7,5), British Airways (overall rapportcijfer 7,4) en LOT Polish Airlines (overall rapportcijfer 7,3).

Vluchtverslagen
Van de vluchten hebben passagiers vluchtverslagen gemaakt. Meer dan 11.000 vluchtverslagen zijn te lezen op de internetsite Vliegtarieven.nl. Dagelijks worden hier nieuwe verslagen aan toegevoegd na terugkeer van de passagier in Nederland.

Bij Singapore Airlines wordt het personal entertainment systeem hoog gewaardeerd: met dit systeem in elke stoel kan de passagier de tijd doden met spelletjes, keuzefilms en muziek. De stewardess van Singapore Airlines wordt als vriendelijk, attent en hulpvaardig gekenmerkt en de kwaliteit van het eten aan boord is goed en men heeft keuze uit maaltijden.

Malev wordt geroemd om haar service en haar nieuwe Boeing 737 vliegtuigen: de crew aan boord is vriendelijk, behulpzaam en ziet er verzorgd uit. De nieuwe vliegtuigen hebben stoelen met voldoende beenruimte en lederen bekleding.

Op Vliegtarieven.nl is het complete overzicht te vinden van rapportcijfers en vluchtverslagen.

De tarieven zijn retourtarieven in EURO's en exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen, reserveringskosten, ticket fees en overige toeslagen. Voor speciale vliegtarieven zijn altijd een beperkt aantal stoelen per vlucht beschikbaar.

Biak: B-ilang I-ngat A-kan K-embali

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Aanpak misleidende tarieven vliegtickets
Het is de grootste frustratie van de argeloze wereldreiziger: een spotgoedkoop vliegticket blijkt met alle toeslagen erbij vaak twee of drie keer zoveel te kosten. Onder druk van de Europese Commissie hebben veel vliegmaatschappijen besloten de werkelijke tarieven te gaan hanteren.

De toeslagen op vliegtickets zijn hoger dan ooit. Een brandstoftoeslag van honderd euro voor een paar uur vliegen is geen uitzondering. Luchtvaartmaatschappijen 'vergeten' dit vaak te vermelden en onervaren reizigers denken er zelf niet over na, als ze een reisje Turkije of Egypte boeken voor een paar tientjes.
Goedkope tickets blijken met alle toeslagen erbij vaak toch nog duur te zijn
Waarschuwing
Een waarschuwing van de Europese Commissie dat er binnenkort onderzoek zou komen naar de werkelijke prijzen van vliegreizen, zorgde voor opschudding in de reisbranche. Verschillende vliegmaatschappijen kondigden aan hun aanbiedingen nog eens onder de loep te nemen.

IMG]http://i1.tinypic.com/v4cl7q.jpg[/IMG]

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

telegraaf do 8 jun 2006, 10:30 | 103 reacties
Vliegtarieven
AMSTERDAM - Vliegtarieven zijn inmiddels volledig verziekt door allerlei toeslagen, die meestal pas op het moment van betalen boven water komen. Tot grote frustratie van de reiziger. Vaak gaat het om margevergroting door luchtvaartmaatschappijen, touroperators en reisbureaus. Wie wat opstrijkt is voor de consument nog steeds moeilijk na te gaan.

Ja dat is weer eens duidelijk de consument is de pineut.
Allemaal:, elke reis organisaties, en vliegmaatschappijen, het is de legale mannier de mensen te rippen!!! Emoticon: Cooool Emoticon: Cry

manon
Gebruiker
User icon of manon
spacer line

Gelukkig zijn de prijzen per olievat weer inmiddels gedaald!
Emoticon: Smile

Manon

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Ja, maar de ticketprijzen niet, want olie is een termijnmarkt. Emoticon: Smile

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

Iya memang ....... tapi ..... niet iedere luchtvaartmaatschappij gaat er 'creatief' mee om, Yerun Emoticon: Wink Emoticon: Wink

'Ahu kura ahia, mansia nia'

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 31-08-2005 21:27 goyang2 wrote:

Kwaliteitsonderzoek luchtvaartmaatschappijen.

Zoals u wellicht reeds in diverse media heeft vernomen, heeft Vliegtarieven.nl deze week de resultaten van haar kwaliteitsonderzoek luchtvaartmaatschappijen gepubliceerd.

Wij bedanken al onze passagiers die hun waarderingen en vluchtverslagen naar ons hebben gestuurd. De actuele vluchtverslagen en rapportcijfers van maatschappijen zullen continu worden bijgewerkt op Vliegtarieven.nl.

Origineel persbericht:

Haarlem, 30 augustus 2005. Het online reisburo Vliegtarieven.nl heeft een onderzoek gedaan onder haar klanten naar de kwaliteit van luchtvaartmaatschappijen bij economy class vluchten met vertrek vanaf Amsterdam Airport Schiphol. Dit onderzoek is kwantitatief als kwalitatief opgezet met behulp van rapportcijfers en vluchtverslagen van passagiers.

................................................................................................................................

Goyang zij zijn 'well overtime' er zijn twee websites die hierop betrekking hebben, kijk maar op:

www.airlinequality.com en

www.airlinemeals.com

DeeCee
Gebruiker
User icon of DeeCee
spacer line

Ja, dat stukje tekst met de resultaten had ik een hele tijd geleden via email ontvangen van vliegtarieven.nl zelf.

bij vliegtarieven.nl heb ik denk ik zo'n 3 vluchten geboekt in het verleden, maar uhm,,, ik had zelf wel gemerkt dat t stukken goedkoper is om bij de vliegtuigmaatschappij zelf te gaan boeken.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 15-06-2006 01:09 DeeCee wrote:
.....................................................................................................................................
bij vliegtarieven.nl heb ik denk ik zon 3 vluchten geboekt in het verleden, maar uhm,,, ik had zelf wel gemerkt dat t stukken goedkoper is om bij de vliegtuigmaatschappij zelf te gaan boeken....................................................

Goed zo DeeCee ..... 'een slimme meid' zoals jij is, door haar ouders, goed 'voorbereid' ....... (tussen haakjes) ben je aan boord van een (MacDonald) DC geboren ....... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Clown Emoticon: Clown

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Vliegtuigen Air France-KLM minder bezet
07 november 2006, 09:40 (plaats uw reactie)

PARIJS (ANP) - De vliegtuigen van luchtvaartmaatschappij Air France-KLM waren afgelopen maand iets minder gevuld. Het aantal passagiers nam toe, maar de kisten vervoerden minder vracht.
Dat heeft het concern dinsdag bekendgemaakt. De zogenoemde bezettingsgraad daalde van 81,7 procent in oktober vorig jaar naar 81,4 procent. Het aantal passagiers was met ruim 6,4 miljoen 5,9 procent hoger. De bezettingsgraad voor het vrachtvervoer van Air France-KLM daalde van 68,4 procent naar 67,7 procent.

Het is vreemd dat er toch winsten worden geboekt?
Zins de fusie heeft men dat tintje wij gevoel bij het personeel helemaal weg gehaald.
Wij (mijn vriendin,en ik, anders krijg je daar weer gezeik over dat WIJ) als passagier merkten aan verschillende dingen dat men aan het bezuinigen waren die net dat beetje te veel aandacht verkreeg.
Een voorbeeld wij gaan elk jaar naar IndonesiŽ, en met verschillende maatschappijen gevlogen maar elke keer was het toch de door slag van KLM was zo gek nog niet vergeleken met de anderen.
Maar de laatste keer in 2005 zijn wij met de KLM naar IndonesiŽ gevlogen.
Het was het overgewicht wat andere normaal vinden 30 kilo vind de KLM 20 kilo genoeg.
Wij waren met zijn drieŽn, en hadden samen een overgewicht van 8 kilo eerst wilde die balie dame van de KLM ons daarvoor 500 euro van hebben toen was het plotseling maar 200 euro voor 8 kilo samen 3 personen overgewicht.
Dat was het eerste incident wat wij schandalig vonden.
Daarna in het vliegtuig merkte hoe beste de crew ook deden het was een belaberde in een kartonnen doos verpakte eten.
Voor dat wij aan kwamen de eerste stop in Kuala Lupur drie uren voor die tijd mochten de luiken van de raampjes open ze hebben door de nacht langer te laten duren een maaltijd verdiend x zoveel personen.
Dat was al een belabberde toestand want je werd van de nacht naar de middag geslingerd.
Het was daar inmiddels 3 uur in de middag dat wij de eerste stop hadden na 12 uren vliegen.
Verders zal ik u de terug weg besparen anders wordt het een te lange verhaal.
Neen die K van Koninklijk mogen ze er nu wel van afhalen.
En nooit meer met de (k)LM. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Devil

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

On 07-11-2006 17:43 zieleffe wrote:

...
En nooit meer met de (k)LM. Emoticon: Shiny Emoticon: Nice Emoticon: Devil

Niemand verplicht je om met de KLeM te vliegen... verhalen als dit zijn al eeuwen bekend. Wil je betere service vlieg dan met een Aziaat. Ik vlieg alleen met ze als ze de goedkoopste zijn (ik blijf een Nederlander) en neem dan de nadelen op de koop toe. M'n meisje heeft vorige week ook 10 kg achtergelaten omdat 20kg-en-niet-meer was toegestaan... je bent er zelf helemaal bij want regels zijn regels.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Richy wij zijn hier om ervaringen over en weer aan elkaar toe te spelen????
Het is een ervaring die wij hebben meegemaakt,duidelijk is,dat wij toch met verschillende maatschappijen gevlogen hebben, en kennen die verschillen heel goed aangeven.
Neen gelukkig hebben wij de vrijheid te kiezen met welk maatschappij, wij mee gaan, het is ons zuur verdiende geld.
Mijn vrouwtje moet er nog hard voor werken.
Maar u weet veel over luchtvaart, altans dat blijkt uit uw inbreng hier.
Zou het dan niet kunnen dat er meer informatie er over te verkrijgen, hoe of wat je kan zien wat een maatschapij van alles doet, om de mensen het naar hun zin te maken, en zijn er kwalitatief verschillen te overzien, wie is wie, en doet wat ze doen, een kwaliteit controle over de maatschappijen.
Daar kunnen wij met zijn allen wat van leren, wat wij als veel rieizigers gezamelijk hebben, is met het vliegtuig naar Indonesie, niet met de boot?
groet Ziel Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Puh! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Martin-Solo.
Gebruiker
User icon of Martin-Solo.
spacer line

On 07-11-2006 19:10 Richy wrote:

...

Mn meisje heeft vorige week ook 10 kg achtergelaten omdat 20kg-en-niet-meer was toegestaan... je bent er zelf helemaal bij want regels zijn regels.

Dat is sneu richy ! wat dat betreft ben ik elke keer weer blij dat ik 30 kilo ( economy klasse) mag meenemen...niet dat ik die kilo's altijd haal, maar juist dat ik niet elke keer weer die koffer op de weegschaal moet zetten om niet over die 20 kilo te komen. Emoticon: Wink

Live life to the max.......

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

http://787premiere.newairplane.com/
De nieuwe Boeing 787 gepresenteerd.
Worden er nieuwe vliegtuigen gebouwd, dan betekend nog lang wachten voor dat de eerste voor een lijnvlucht de lucht in gaat.
deze is bijzonder door dat men beter naar buiten kan kijken, de raampjes zijn in de hoogte groter
Afijn het moet nog allemaal blijken, de Boeing 747 hebben ook eens verbeteringen nodig, hoe lang deze al ingezet worden is mij niet bekend.
Maar al 10 tal jaren gaan wij er mee naar IndonesiŽÖÖ Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Kelvinator
Gebruiker
User icon of Kelvinator
spacer line

ik vloog vorige week met sq naar sby en mocvht 30 kilo meenemen, mn zusje komt morgen aan en mag maar 20 kilo meenemen en ook met sq.
hangt denk ik van je ticket af. (welke economy klasse je hebt)

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,879,020 pageviews Een website van indahnesia.com