Passagiers niet enthousiast over KLM

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
emield
Gebruiker
spacer line

Wat een verrassing, lees ik net op Telegraaf.nl! Emoticon: Shut up!

http://reiskrant.nl/reiskrant/(...)usiast_over_KLM.html

emield

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Ik ben in Juli voor het eerst met de KLM gegaan.
Wat mij direct opviel en tegen viel is dat ik geen eigen tvítje had maar, mijn nek moest forceren om ergens daarboven op een centraal TV toestel de film te kunnen zien.
Dus snel mijn boek gepakt.

Doch op de terugweg veranderde op dat moment mijn mening.
Wij hadden 4,5 uur vertraging in Jakarta en mochten het toestel niet verlaten.

Er was een storing en 5 minuten na officiŽle vertrek tijd werd omgeroepen wat er aan de hand was en hoelang het zou duren. Er was een probleempje met de vleugels volgens een censor. De boordwerktuigkundige zou 1,5 uur nodig hebben om te ontdekken of het een foutje van het systeem was of een werkelijke fout met de vleugel. Precies 1,5 uur later werden we weer op de hoogte gesteld wat het was en dat er een onderdeel vervangen zou moeten worden. Dat zou 2 uur in beslag nemen. Precies na 2 uur werden we weer op de hoogte gesteld dat alles gereed was en dat we spoedig weg konden gaan.

Tijdens de wachttijd hebben we volop te drinken gekregen, de dames waren zeer aardig en behulpzaam. Ook kregen we te eten op de grond en hoefden we niet te wachten totdat we in de lucht waren. Maar wat ik niet snap is uit veiligheid overwegingen mocht men niet de karretjes gebruiken om het eten rond te brengen. Alles werd met de hand rond gebracht??

Omdat ik opgehaald zou worden in NL, vroeg ik waar kan ik bellen naar NL en doorgeven dat er vertraging is. Ze zou het bespreken met misschien de hoofd purser. Zo'n 5 minuten later kwam ze aanlopen en ik kon bellen in de wachtruimte vlak voordat je instapt. Zij ging met mij mee, en vertelde aan de mensen daar ik moet een spoed telefoontje plegen met NL. Zij zouden dan een telex versturen, wat gegevens afgegeven en weer het vliegtuig in (alles gratis!). Schiphol zal dan contact opnemen met diegene die mij zou afhalen. Maar ja helaas is dat nooit gebeurd.

Het verwondert mij niet dat het is fout gegaan. Waarschijnlijk tel nummer niet juist overgenomen. Ik had ook een ticket Semarang - Jakarta besteld op naam Mr. Albert, wat stond op er het ticket Robert????? Tja A en R klink blijkbaar hetzelfde.

Al die tijd heeft de KLM ons goed voorzien van te eten en te drinken gedurende die 4,5 uur dat wij aan de grondstonden. Dus ik denk weer wat positiever over de KLM. Niet dat ik er voor kies om nogmaals met de KLM te reizen. Ik ben verwend met een eigen TV schermpje.

De NS kan wat betreft het tijdig op de hoogte stellen van de passagiers hire nog veel van leren.

Ook werden er gedurende de vlucht in Amsterdam van alles geregeld voor al diegenen die hun vlucht zouden missen. Ook die gegevens werden al tijdens de vlucht aan de passagiers doorgegeven.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 30-08-2005 17:50 emield wrote:
Wat een verrassing, lees ik net op Telegraaf.nl! Emoticon: Shut up!

http://reiskrant.nl/reiskrant/(...)usiast_over_KLM.html

Emield bedank voor deze link, ik ben een groot liefhebber van dit gesijk, krijg ik nooit genoeg van. Wereldreizigers die hun oordeel gaan geven als ze een keer met vakantie gevlogen hebben.

Ik heb 1x KLM gevlogen Jakarta - Amsterdam, want was de goedkoopste aanbieding Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice

Fantastisch, zaten 60 mensen in die Boeing 747, heb de hele weg geslapen.

Gruces

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Lon,

... hier ( http://www.turbulentie.nl/ ) kun je je hart aan ophalen... allemaal mensen die het beter weten...

KLM... ja met een discount waarom niet... en anders niet... die blauwe arrogantie hangt mij aardig de keel uit... maar daar kunnen de beste smurfen ook niets aan doen... blijkt een aangeboren afwijking te zijn Emoticon: Clown

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Heb ik in 2003 met onze nationale trots (dus ook de mijne)gevlogen voor 504 euri.Ook in 2004.
Reistijd ongeveer 14 uren naar jkt.
Ben best tevreden en word ook nog in nederlands aangeproken.
wat wil je nog meer wensen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Even de tumbak opnemen.*

Ya ,
ik wil wel even de tumbak(lans) gaan breken voor die aardige hardwerkende stewardessn van KLM.
Laat die meute maar zeuren , over te krappe been ruimte , jullie zure gezichten , dat jullie te dik zijn of te oud zijn etc etc.
Je gaat mensen die jaren hard hebben gewerkt afkatten(leeftijdsdiscriminatie) en sekstistische opmerkingen over jullie lichaam.
Het is appel met peren vergelijken.
Je weet wie ze zijn , mensen die met een dubbeltje(pitjis) op de eerste rang willen zitten.
En wie heeft de grootste mond , ya de ontevreden mensen van de P.K.K. , in de volksmond de H.K.P categorie.

Sidia heeft geen belang bij de KLM , geen verloofde en ben niet eens een nederlander.
Maar in het buitenland is mijn hart altijd dag dig dug als ik de blauwe zwaan ziet landen of vliegen.Je mag wel trots zijn , en als PKK er zo slecht doen dan gaat de KLM verdwijnen.Word echt fransoos.
Sidia heeft geen zins om op zijn Frans te doen, om bonsoa , bonzuur , mademosel sievuplee te zeggen.Ik heb liever die aardige , een beetje strenge maar efficiente Miep.
Als je zo vaak vliegt heb kan je ook tutuajeren , kan je de stewardessen beter leren kennen , Miep zeggen in plaats van mademosel.

groetjes.
Tumbak opnemen* : ik zou zeggen je neemt een tumbak om de tegenstanders te prikken.
Maar de nederlanders gaan de tumbak breken.Hoe ken je dan jou musuh(vijand) prikken ?
P.K.K = Penumpang Kelas Kambing
H.K.P. = Haring Klasse Passagiers .

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

96,207,183 pageviews Een website van indahnesia.com