Plasje plegen

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
63 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 30-08-2005 20:12 Jeroen wrote:

...

Misschien is de Jl. Solo (in Yogya dus Emoticon: Puh! ) wel iets? Moet je alleen wel zeker weten dat het geen kerel is. Vaak ligt het er trouwens dik bovenop, maar als ik zit te eten en er staat ineens iemand naast me, kijk ik altijd eventjes uit nieuwsgierigheid, soms te vlug en denk ik dat t een vrouw is. ach ja...

Jeroen, heb je Croccodile Dundee dan nooit gezien?
Gewoon even met de volle hand de kruis vastpakken dan weet je zo (lees voel) of het een hij of zij is.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Typisch stoeremannen taal, blijkt er geen klok- en hamerspel te zitten en de cewe in kwestie zet een keel op waarop twee forsgebouwde germo vanachter de horden tevoorschijn komen en onderwerpen onze Albertje aan een "interogasi". Albertje moet "membayar, sesuai status orang barat" het is bekend dat deze banyak duit hebben, dus 2 juta, voor dit nummertje,of naar het RSU sekali jalan utk tidur lama disana. Onze buaya dundi blijkt ineens een kelinci siap untuk disatekan dan dibakar...takut...

Ik keek en lachte erom, en zei tegen de grootste Germo dat onze Albert penuh frustasi zat, karena baru tiba di Indonesia dan belum paham bedah antara perempuan dan laki-2. Emoticon: Shiny Toen mocht ie voor stengah juta sort taim, een aanbod dat ie maar al te graag aannam.

Als je alles rilek aanpak dan zijn dr geen masalah in Indo.

Gruces Emoticon: Bye bye

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 30-08-2005 20:46 londoh wrote:
het is bekend dat deze banyak duit hebben, dus 2 juta, voor dit nummertje,

Bloody Mahal.
Zelfs de schone meisjes in Jogya vragen maar 200.000 en doen het niet eens met iedereen.

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

On 30-08-2005 21:09 Albert wrote:

...

Bloody Mahal.
Zelfs de schone meisjes in Jogya vragen maar 200.000 en doen het niet eens met iedereen.

Hebben ze je geweigerd voor die prijs ??

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Bij de koers van 12000 rupie is het ongeveer 16,6666 euri.
Very murah.
Zo zie je maar , je krijg nu gratis inpormasi.
De place to be plus de tarippen.Lijkt wel V.V.V.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hier nog wat tips uit de praktijk:

Je betaald de studie van een jongedame 18 - 22 jr uit een minvermogende familie, dat zijn ze allemaal.500.000 Rp per maand. 2 maal per maand even de voortgang rustig bespreken.

Je verteld overal dat je pembantu niet meer komt opdagen, hoe moet dat dan als ongetrouwde man. 200.000 Rp per maand, voor part-time, 2- 3 keer p.w. het hele huis een leuke beurt, ze slaat binnen 2 maanden toe.

In een stad waar je regelmatig voor zaken heen moet ondersteun je een aantrekkelijke janda met 1 kind beloning al naar gelang de zaken gaan. In het hotel ontvangen en coklat voor de kleine kopen (Cadbury)

De kleine lettertjes.

1 heeft veel vriendinnen.
2 heeft ook vriendinnen
3 moet je geheim houden.

Af en toe de dames in volgorde 3, 1, (2 niet, want de buurt mag niets weten, kan fataal worden) naar de Mata Hari meenemen, vooral tijdens Obral weken (12 maanden per jaar) Voor 250.000 steek je ze in het nieuw (Jins, Baju, BeHa, celana dalam, schoenen) zelf laten uitzoeken, ze houden van goedkoop.

Afrader : HP voor ze kopen, ze bellen je bankrut ( Maaaas pulsa lagi habis)

Gouwe tip: Om bovengenoemde zaken te financieren maak jejezelf wijs 1 euro = 10.000 rupiah, hou je nog over ook.

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan. Mocht je zover afzakken dat je naar de pasar kembang moet, je kan hem beter tussen de deur en het kozijn douwen, daarna hard dichtslaan. Uitermate geschikt hiervoor zijn de jati
deuren van een oud nederlands optrekje, dat is meestal goede kwaliteit die sluit. Doet wel zeer, maar je bent genezen.

Gruces

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Dus er is een verschil van de Pasar kembang van Amsterdam en Pasar Kembang van Yogya.
Stel is voor dat een turis in Yogya word uitgenodigd bij een yogyanese familie om gudeg te gaan proeven.
De gewoonte in de negara kincir angin(nederland = molenland) is om kembang(bloemen ) mee te nemen.
Dus vroeg de turis om ze even eerst naar de pasar kembang (bloemenmarkt) gaan .
Wat zal die yogyanees wel vreemd kijken.

RichardFvV
Gebruiker
User icon of RichardFvV
spacer line

Waar een plasje plegen al niet toe kan leiden...... Emoticon: Shut up! Het kan verkeren.........

JAKARTA - Een tijger heeft op het Indonesische eiland Sumatra een bestuurder van een bulldozer aangevallen en gedood. De man was even van zijn voertuig gestapt om te plassen toen het roofdier toesloeg. Het slachtoffer was bezig aan een houtkapproject.

Sumatraanse tijgers zijn zeer bedreigd in hun voortbestaan. Er leven naar schatting nog maar vierhonderd tot vijfhonderd exemplaren. In de afgelopen vijf jaar zijn zeker veertig mensen door tijgers gedood. De dieren komen steeds vaker in contact met mensen doordat steeds meer van hun leefgebieden ten prooi vallen aan onder meer houtkap.

P.s. is de tijger eigenlijk niet het echte slachtoffer?

'Hij bevalt me niet.' Waarom niet? 'Ik ben niet tegen hem opgewassen.' Heeft een mens ooit zo geantwoord?

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Neem vaker een bloemetje mee heeft in NL een complete cultuurverandering op gang gebracht, echter deze reclames gaan altijd met de nodige lach gepaard. Nooit zie je een oude kromgetrokken sombere weduwe bloemen kopen voor op het graf van haar man. Voor de dooien niets dan goeds gedenk ze met een bloemetje. Naast Moederdag en Valentijnsdag zou men een Dodendag in NL moeten introduceren. Het gaat de enge kant op, dood en NL is heel eng, men is in NL bang voor de dood. Moet je eens een begrafenis in Java meemaken, is bijna een party.

Liepik afgelopen zaterdag op de Lindengrachtpasar zie ik een man met tebu lopen, ik dacht he, goed idee. Maar dichtbij gekomen zag ik dat het een omgekeerde bos zonnebloemen was, de man had beide oren nog, dus geen Vincent.

Naast de Pasar Kembang heb je nog de Kota Kembang, dat is Bandung. De Bandungezen zeggen dat er alleen op de alun-2 gekembangd wordt, verder is het een tiefuszooitje in die stad. Je ziet op die alun-2 zelfs dames van 25 in een SMA uniform geworsteld om de ABG uit te hangen. Voor neuken moet je in Bandung zijn :-)

Hoe komt Bandung aan zijn naam Kota Kembang?? In de 20’er of 30’er jaren van de vorige eeuw werd er in Bandung een Suikercongres gehouden, heel gek want in West Java ister bijna geen tebu. Echter de Belanda’s waren van plan om de hoofdstad van Batavia naar Bandung te verhuizen, zie alles watter gebouwd is in die jaren. Om Bandung te promoten bij de suikerboeren had men de slogan bedacht “Bandung bloem der Indische bergsteden”, daar komt kota Kembang vandaan. Dus niet van de hoertjes op de alun-2, dat Bandung zo een hoerige stad is komt door die kolinialen die in het weekend afzakten naat Bandung om te zuipen en te neuken. Sundaneze dames neuken beter dan de Javaanse tegenhanger. Lon kan het weten, ik zeg altijd. Perempuan? Harus punya dua, Jowo untuk dapur dan Sunda untuk kasur.

Ayam sori voor aldat geouwehur, ik moet binnenkort maar es stoppen hiero, ben steeds off topic.

Overpeinzing voor hari ini: As jullie me misse ben ik pisse Emoticon: Bye bye

Gruces

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Beste vrienden ,
het lijkt of de vlag de lading niet dekt , want je zou gaan vragen wat heeft Plasje Plegen met Kembang/Pasar kembang mee te maken.?
In feite is het nog steeds on topic(relevant) , want het plasje laten doen door de turisten is een manier hoe de indonesiers hun probkleem (narkoba) gaat bestrijden.Dus kortgevat hoe je een bepaalde probleem gaat oplossen.
De voorbeelden van de geachte leden laat ook zien hoe je een bepaalde probleem kan benaderen cq oplossen.
Hier word door ervaringdeskundigen zaken verteld die niet in de reisgidsen staan , ik heb het nooit gelezen in de anwb of lonely planetrs reisgidsen.
Je krijgt ook nog gratis extra adviezen.
Wat wil je nog meer.
groetjes.

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hi Om Sid,

Of de vlag de lading dekt is een niet relevante vraag. Als ik schrijf over Indonesia (Niet indahnesia, aku benci nama itu) dan is dat vanuit mijn Mokumse achtergrond, 15 jaar Indonesia, en een levenslange liefde voor Indonesia, die begon toen Wilma M. een indospijtoptante in de bank voor mij in de 2e klasse der lagere school kwam te zitten, ik dacht dat de lucht van terasi hetzelfde was als Chanel Nomor Lima (niet de Ibu Kota van Peru) Komt ook nog bij dat ik me leven lang schijt aan alles en iedereen heb gehad. Vroeger werd altijd gezegd: Wacht maar later verander jij wel.. ha..ha...ha...ha....

Zou een vraag welk hotel is beter "Hotel Por Deo" of "Hotel Kecoa" relevanter zijn, dat is toch een typisch Nederlandse vraag, heeft niets met Indonesia te maken. Yerun mag Allah op zijn blote knietjes danken Emoticon: Worship dat er hier een paar mensen zijn die over Indonesia vertellen en niet steeds off topic gaan zoals het gros hiero Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Even een gewaagde stelling, volgens mij duurt het minimaal 5 jaar om Indonesia een beetje te begrijpen dat is 60 maanden, stel dat je 1 maand vakantie per jaar heb en altijd naar Indonesia gaat....... Emoticon: Confused

Gruces

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 31-08-2005 13:37 londoh wrote:
Hi Om Sid,

Even een gewaagde stelling, volgens mij duurt het minimaal 5 jaar om Indonesia een beetje te begrijpen dat is 60 maanden, stel dat je 1 maand vakantie per jaar heb en altijd naar Indonesia gaat....... Emoticon: Confused
Gruces

Even snel rekenen, ik denk 200 vakanties. Diverse factoren natuurlijk mee gerekend.
Waar ga je op vakantie altijd Java, Bali, Molukken, Lombok,
Wat doe je er.
Altijd luxe vakanties (rondreizen), rugzak toerisme, strandvakantie, natuur vakantie, S.E.X. vakantie (pedo of niet).
Beheers je de taal of alleen beetje Engels.
Blijf je alleen in de meest bekende toeristische plekjes, enz.
Heb je een spygologiesche achtergrond, of beetje culturele kennis van Azie.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

On 30-08-2005 21:16 londoh wrote:

...

Hebben ze je geweigerd voor die prijs ??

Eigenaar Batik winkeltje wilde mij introduceren. Ik zei NEE dank u.

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Beste vrienden ,
dus komunikasi is belangrijk , je kan de taal en cultuur van de anderen leren.Zo kweekt je begrip voor elkaar .Ik denk met 3 maanden kursus intensif kan je indonesisch leren(huis tuin keuken indonesisch).
In yogya heb je ook zo'n kursus.Vraag aan de yogyanesen maar.
De indonesiers hebben veel buku pintar voor diverse talen, zoiets zoals Kursus Kilat Inggris dalam 3X24 jam.
Vroeher heeft sidia ook 3 maanden belajar van bahasa belanda/ de taal/ volk /kultuur van NLD.
Daarna didrop / kuliah di T.H. E. (eindhoven) Tegenwoordig heet het T.U.E.
Maar na 1 semester , moest weer weg , heb bijna geen bangku kuliah gezien.
Altijd druk , omong kosong in de sociteit (ILLlUM) .
Dus 3 maanden is goed genoeg om een taal te leren.
Voorbeeld dat je problemen kan krijgen als je de taal niet echt beheerst.
Een kennis van mij , ene Londi (niet Londoh) heeft zijn verloving moeten breken.
Hij is een bule , heeft verkering met een volgens hem een javaanse.
Voor een buitenlander met weinig kennis van indonesia zijn de meisjes die in java wonen javanse.
Die Londi woonde in Klaten (in de buurt van Solo).
Na een tijdje verkering te hebben kan hij eindelijk "het" doen .
In het begin ging het een beetje moeilijk , want die Londi is bijna 2 meter lang(een echte gezonde hollandse jongen) en zijn verloofde is een tengere / kleine popachtige meisje.Maar uiteindelijk is het gelukt.
Tijdens de puncak pertempuran(in heets van de strijd=moeilijk vertaling) ging dat meisje zeggen , aduh , aduh , mas , atos , atos , atos.
Die Londi denkt , hij word opgejut , moet harder gaan.
Toen bleek dat het de tegenovergestelde is .
Dat meisje komt uit west java.
Weet die Londi veel , ze lijken allemaal op elkaar.
Maar het heeft hem wel liefdesverdriet opgeleverd.
Dus de boodschap is je moet de taal goed leren.
groetjes.

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

Hi Om Sid,

Tegen mijn heeft een neng nog nooit atos gezegd, wel deuy, kabogoh wat zou dat toh zijn. Een Mbak zegt altijd zo tegen jam tidur :cuci piring dulu Mas, en als ze de piring schoon heeft dan nog even sapu dan pel. Als je met een Neng lekker geslapen hebt dan staat ze om 4 uur op gaat naar de pasar, kookt en maakt het hele huis spic & span en om 8 uur wil ze deuy.

Atos

Londo

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Wel, ik denk dat ik maar naar Bali ga en daar mijn plasje inlever.
Is er geen Pasar Kembang op Bali?

Robert-333
Gebruiker
spacer line

Ik heb wel horen zeggen voor een goede hoer ga je naar Sanur Emoticon: Yes!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ja, die kennen we. De xxxxx's bij Jl. Danau Poso.
Tja, ik moet morgen weer van Yogya naar Bali en ga dan maar naar Blue Ocean strand in Seminyak. Zijn altijd wel sexy dames op strand tegen zonsondergang, de zgn. white hunters (alleen wel zeer kampungan en hitam banget.... from Benyuwengi??)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Maar er zijn altijd wel bule's die erin stinken, m.n. de Italiano's en the Brasil boys. Half Jakarta (Jl. Jaksa), Yogyakarta (Sosrowijayan) en Makassar (Losari) is (including de banci's) een paar jaar geleden verhuisd naar Bali om nog een bule te kunnen strikken voordat ze allemaal weg/op zijn.
Zoals mijn wijze Balinese leermeester zei: kijk naar de stand van de voeten (recht op naar buiten) en naar de huidskleur (kusam of bersih) en dan weet je waar ze vandaan komen.
Well, as long it are only the eyes who want to be cuci???!!! No problem deh>

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Yogya-Bali

Hoezo zeer kampungan en hitam banget.
Misschien niet jou smaak , ik kan best voorstellen dat een bule zoals je zegt dat willen .Dus niet ingetrapt.
Want als je jaren biefstek krijgt , wil je ook iets anders proeven , jenkol en ikan asin bijvoorbeeld.

Robert-333
Gebruiker
spacer line

Maar op het strand bij Double Six is het s'avonds hardstikke donker dan zie je geen hand voor ogen Yogya, laat staan een paar voeten

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Oh Ya zoiets van ,
je ziet haar (of Hem of Het als zij een banci is) niet , maar je voelt het wel.

very exiting

Robert-333
Gebruiker
spacer line

Daar door kost het nog minder als een glas cola hahaha Emoticon: Shut up!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Wel, zonsondergang is geen avond. En vanavond was het inderdaad iets te donker. By the way, geen banci's bij Blue Ocean, maar wel de Benyuwengi-girls.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Maar daar kan je niet fatsoenlijk mee te voorschijn komen. Boeretrienen in een mini-short.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,354 pageviews Een website van indahnesia.com