Wifi in Jakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
62 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
sidik
Gebruiker
User icon of sidik
spacer line

Wie kan me meer vertellen over draadloos internetten (WIFI) in Jakarta? Waar het mogelijk is en de tarieven.
Ik dacht bij Cafe Millenia in Ratu Plaza die mogelijkheid gezien te hebben.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

londoh
Gebruiker
User icon of londoh
spacer line

sayang
Gebruiker
User icon of sayang
spacer line

in jakarta ga ik meestal naar starbucks voor wifi...met 'n kopje kopi.
hoe zit 't trouwens met wifi in semarang?
of wordt 't dan non wireless? m.a.w 12000 km koperdraad tbv dsl?

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Didik,
In elke shopping mall is er wel wifi. Als je een pda hebt is dat wel lekker makkelijk, kun je zo je email uitlezen.
Groet, Johan

Begin de details te vergeten

sidik
Gebruiker
User icon of sidik
spacer line

Iedereen dank voor de reacties!
Mas Lon, goede verwijzing.
Hoef in Jkt gelukkig niet teveel te sjouwen met de laptop.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

esgerrits
Gebruiker
spacer line

On 07-08-2005 07:54 JohanN wrote:
Didik,
In elke shopping mall is er wel wifi. Als je een pda hebt is dat wel lekker makkelijk, kun je zo je email uitlezen.
Groet, Johan

Heb je hier dan geen abo voor nodig ofzo? Of kan je daar zo 1-2-3 online komen zonder passwords etc? Inbellen?

Ik heb het al eens ergens eerder gevraagd, maar toch nog ff nog een keer vragen. Heeft iemand ervaring met het trustive netwerk? www.trustive.nl
Die werkt namelijk ook samen met alle starbucks cafťs in jakarta.

Ik hoor het graag! Alvast bedankt,
susana

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Vrienden ,

ben van plan om dit jaar naar Indonesia te gaan.Pulang kampung. Emoticon: Smile
Thuis in Jakarta kan ik gewoon internetten , maar als ik naar andere steden gaat moet ik naar een WarNet gaan.
Logeer ook niet in sterren hotels . Maar wil wel internetten.
In Nederland heb ik de gewone huis tuin keuken Internetbellen van Planet.
Ik wil laptop gaan gebruiken (moet nog kopen in A'dam) .
Kan ik het zomaar gebruiken op Java , of heb ik speciale aansluiting / kabel of abonnement nodig ? Of wat dan ook .
Ben gaptek, vandaar die vragen.
Alvast bedankt.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JohanN
Gebruiker
User icon of JohanN
spacer line

Om Sid, je kunt het gewoon gebruiken op java hoor.

Begin de details te vergeten

sidia
Gebruiker
User icon of sidia
spacer line

Bedankt , dus geen extra abonn , en een gewone huis tuin keuken laptop.
Zonder allerlei poes pas.

AnisJ
Gebruiker
User icon of AnisJ
spacer line

On 06-08-2005 12:12 sidik wrote:
Wie kan me meer vertellen over draadloos internetten (WIFI) in Jakarta? Waar het mogelijk is en de tarieven.
Ik dacht bij Cafe Millenia in Ratu Plaza die mogelijkheid gezien te hebben.

Hť Sidik ... sudah lama tida dengar apa 2 'Sidia', dia adikmu (kan ?); wat betreft j/u vraag, probeer deze of genen, zoek anders met meerdere 'zoekopdrachten' op GooGle zoals: 'hotspots WiFi' - Indonesia - (provincie) of (plaats) zoals Jakarta .....

Dus:

• www.world66.com/asia/southeast(...)a/jakarta/cybercafes

• www.jiwire.com/browse-hotspot-indonesia-id.htm

• Free-WiFi : board.nanaplaza.com/printthrea(...)n=218963&type=thread

Soms heb je dat het door 'stickers' op bepaalde plaatsen aangegeven wordt,
    vooral als het 'gratis' is ...... soms ůůk met 'krijt' door 'rooming loggers' ........, maar dit is 'officieŁs' ..... en mogelijk ůůk strafbaar ...... dus niet doen.

Salamat 'berkommunikasi' (AnTara) didalam 'Nusa Antara' .....

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

On 13-01-2007 10:45 sidia wrote:
    Bedankt , dus geen extra abonn , en een gewone huis tuin keuken laptop.
    Zonder allerlei poes pas.
    Pak Sid als je een laptop aanschaf dan wel een die nu aangepast is met ingebouwde draadloos verbinding.
    In vele plaza's tenminste in Bandung kan je gratis internetten.
    eerst aanmelden bij een loket die moet je even vragen waar die zit
    Een wachtwoord, en een nick naam op schrijven op een formulier die je krijgt aangeboden en je hebt meestal bij de lantai van makan Restaurants een zitplaats voor Internetten.
    je ziet het zo er zullen er meerdere zitten met een laptop.
    Wel even een speciale stekker kopen want de oplader die hier een smal stekkertje heeft kan je daar niet gebruiken.
    je kan daar een stekker kopen die wel in stopkontakt kan waarin die smalle stekker in past.
    Anders kan je maar internetten tot je accu leeg is en die is zo leeg.
    Dat is mijn ervaring in Bandung Emoticon: Laugh out loud

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

AnisJ
    Gebruiker
    User icon of AnisJ
    spacer line

Wie heeft over Fon .... en 'Fonero's' gehoord; dit schijnt een nieuwe manier van free-WiFi te zijn ..... zijn er mensen met ervaring en wordt dit in Indonesia al aangeboden ???

'Ahu kura ahia, mansia nia'

kiwimave
    Gebruiker
    User icon of kiwimave
    spacer line

Wat doen jullie toch allemaal moeilijk, koop gewoon een Flexi-abonnement en een speciale netwerkkaart en je kan in heel Jakarta internetten op je laptop voor een vriendelijke prijs. Mijn vrienden in Jakarta halen hiermee 10kB/seconde, oftewel voldoende om zelfs een webcam te gebruiken.

Gracias. Sama sama

sidia
    Gebruiker
    User icon of sidia
    spacer line

Bedank voor alle info's.
    Zal wel lukken , anders kan ik altijd daar vragen.

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

Bapak Sidia, nu zou je kunnen leren hoe je foto's op internet kan zetten
    Die brulaap op die andere site, hebt u al laten weten dat een kind van 4 jaar het kan, dus wat let om het toch eens te proberen.
    Ik gebruik voor Hosting dit om mijn foto's te hosten.
    http://www.tinypic.com/
    ALs je daarin bent zie je een pagina met
    Upload Image Upload Video, daaronder zit een balk met daarnaast een woord Bladeren.
    Daar klik je op en dan kan je kijken in welk map het geopend wordt meestal in map mijn Documenten, of mijn Afbeelding.
    maar zoek die map waar de foto in staat en klikt daarop met de muis zodat het een blauwe randje op die foto komt.
    Dan kan je dat opslaan aan klikken en dan komt het in die balk te staan waarnaast bladeren stond.
    Dan klikt u op Uplaoden en dan komt dit in de tweede balk te staan.onder deze tekst IMG Link: for forums and bulletin boards
    ( [IMG]http://i11.tinypic.com/33m328j.gif[/IMG) kijk in de balk waarin dit begint

dit is dan de foto die dan hier komt te staan.........

Ga er met de muis er opstaan klikken (bij mijn muis is dat de linker knop), en maakt het blauw, daarna er weer met de muis er op staan en de rechter knop klikken en dan komt je te zien knippen,kopieren, plakken, verwijderen en onderaan Alles selecteren.
    u kan het met kopieren volstaan, en dan plakken naar deze topic door met de muis in deze forum of draadje op de andere forum te plaatsen.
    daarna kan je altijd zien van te voren dat je via preview eerst kijkt of alles er goed in komt te staan kan na controleren en dan pas met sumit door zenden.
    Hoop dat het lukt dan kan je volgens die brulaap ook wat een 4 jarige dat wel kan wat ik betwijfel maar ja dat moet je dan geloven ook.............
    Silakan Pak Sid wij kijken naar de eerst foto van je............

In tussen waait het hier zo erg dat het gebouw trilt, snelheden van 100 tot 130 KM het is best angstig die wind, te horen loeien...........
    ik denk dat als dat in Indonesie voordoet vele huizen het zullen begeven.
    het is wel koffie dik kijken maar gezien het maar een-steens gebouwen zijn, met open balkons...............
    goed hoop een bijdrage geleverd te hebben voor Pak Sid zijn foto's straks te kunnen zien
    Emoticon: Nice Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

AnisJ
    Gebruiker
    User icon of AnisJ
    spacer line

'Ahu kura ahia, mansia nia'

kiwimave
    Gebruiker
    User icon of kiwimave
    spacer line

Uhm Anis ik weet niet of je deze topic voor Wifi begrepen hebt, op je laptop heb je echt geen antenne nodig hoor... Of heb je soms aandelen in die site?

Gracias. Sama sama

Vinie
    Gebruiker
    User icon of Vinie
    spacer line

wifi hotspot die restaurants gratis aanbieden is dit safe!!!!

Zou men er mee 'mogen' internet bankieren?!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

86,573,364 pageviews Een website van indahnesia.com